Rămâi conectat

Curier Județean

Primăria Municipiului Aiud angajează șef birou și consilier, clasa I, în cadrul Direcției Economice, Birou Impozite și taxe locale. Calendar și condiții de participare

Ziarul Unirea

Publicat

în

Primăria Municipiului Aiud angajează șef birou și consilier, clasa I, în cadrul Direcției Economice, Birou Impozite și taxe locale. Calendar și condiții de participare

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI AIUD, organizează la sediul instituției din str. Cuza Vodă, nr. 1, concurs de recrutare pentru ocuparea pe durată nedeterminată a postului vacant, funcție publică de conducere de ȘEF BIROU AL BIROULUI IMPOZITE ȘI TAXE LOCALE din cadrul Direcției Economice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Aiud.

Durata timpului de muncă pentru funcția publică de conducere de ȘEF BIROU este de 8h/zi, respectiv 40h/săptămână, respectiv durată normală a timpului de muncă.

Condiţiile de desfăşurare a concursului:

– Proba scrisă: 25.07.2022, ora 10:00 – sediul Primăriei Municipiului Aiud, sala Ion I.C.Brătianu;
– Interviul: se va susţine într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.
– Dosarele de înscriere la concurs se depun în perioada 22.06.2022 – 11.07.2022 (ora 16:00), la sediul Primăriei Municipiului Aiud.
Condiţiile de participare la concurs:
– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în ramura de știință: științe economice;
– absolvenți cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
– vechime în specialitatea studiilor: minim 5 ani.

Condiţiile de participare şi condiţiile de desfăşurare a concursului, bibliografia, tematica, atribuțiile stabilite în fișa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează la sediul Primăriei Municipiului Aiud şi pe site-ul instituției: www.aiud.ro.

Relații suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, situată în Aiud, str. Cuza Vodă, nr. 1, număr de telefon 0258 861 310, interior 1013/fax 0258 861280, e-mail: [email protected], persoana de contact: Morar Angela, consilier, clasa I, grad profesional superior în cadrul Biroului Resurse Umane, Control Intern din cadrul Direcției Economice, precum și de pe site-ul instituției: www.aiud.ro.

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI AIUD, organizează la sediul instituției din str. Cuza Vodă, nr. 1, concurs de recrutare pentru ocuparea pe durată nedeterminată a postului vacant, funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Direcției Economice, Birou Impozite și taxe locale, Compartiment Impozite și taxe locale persoane juridice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Aiud.

Durata timpului de muncă pentru funcția publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior este de 8h/zi, respectiv 40h/săptămână, respectiv durată normală a timpului de muncă.

Condiţiile de desfăşurare ale concursului sunt:

– Proba scrisă: 26.07.2022, ora 10:00 – sediul Primăriei Municipiului Aiud, sala Ion I.C.Brătianu;
– Interviul: se va susţine într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.
– Dosarele de înscriere la concurs se depun în perioada 22.06.2022 – 11.07.2022 (ora 16:00), la sediul Primăriei Municipiului Aiud.
Condiţiile de participare la concurs sunt:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de știință: științe economice;
– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minim 7 ani.

Condiţiile de participare şi condiţiile de desfăşurare a concursului, bibliografia, tematica, atribuțiile stabilite în fișa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează la sediul Primăriei Municipiului Aiud şi pe site-ul instituției: www.aiud.ro.

Relații suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, situată în Aiud, str. Cuza Vodă, nr. 1, număr de telefon 0258 861 310, interior 1013/fax 0258 861280, e-mail: [email protected], persoana de contact: Cipcigan Patricia Tatiana, șef birou în cadrul Biroului Resurse Umane, Control Intern din cadrul Direcției Economice, precum și de pe site-ul instituției: www.aiud.ro.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Știri recente din categoria Curier Județean

Curier Județean

FOTO | Elevii militari din Alba Iulia, ași la sport: Ce rezultate au obținut la „Semimaratonul Eroilor Invictus” 2025 de la Bistrița

Ziarul Unirea

Publicat

în

Elevii militari din Alba Iulia, ași la sport: Ce rezultate au obținut la „Semimaratonul Eroilor Invictus” 2025 de la Bistrița 27 de elevi ai Colegiului Național Militar „Mihai Viteazul” Alba Iulia au luat startul, sâmbătă, 31 mai 2025, la „Semimaratonul Eroilor Invictus” desfășurat la Bistrița. Competiția dedicată curajului, memoriei și unității s-a aflat în acest […]

Citește mai mult

Curier Județean

Reabilitare și renovare energetică a dispensarului medical din Râmeț: Proiectul a trecut de evaluarea Agenției de Mediu

Ziarul Unirea

Publicat

în

Reabilitare și renovare energetică a dispensarului medical din Râmeț: Proiectul a trecut de evaluarea Agenției de Mediu Primăria Râmeț a trecut de evaluarea Agenției Naționale pentru Mediu și Arii Protejate (ANMAP) aviz de mediu pentru un proiect care vizează reabilitarea și renovarea energetică a dispensarului medical uman din Râmeț.  ANMAP a luat decizia etapei de […]

Citește mai mult

Curier Județean

Înființarea unor sisteme de alimentare cu apă și canalizare în comuna Almașu Mare: Contractele de finanțare prin Programul „Anghel Saligny” au fost semnate

Ziarul Unirea

Publicat

în

Înființarea unor sisteme de alimentare cu apă și canalizare în comuna Almașu Mare: Contractele de finanțare prin Programul „Anghel Saligny” au fost semnate Ministerul Dezvoltării a anunțat, marți, 3 iunie 2025, că au fost semnate 11 noi contracte de finanţare, prin Programul Naţional de Investiţii „Anghel Saligny”. Contractele sunt în valoare totală de 135, 5 […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Copyright © 2004 - 2025 Ziarul Unirea