Primăria Municipiului Aiud angajează șef birou și consilier, clasa I, în cadrul Direcției Economice, Birou Impozite și taxe locale. Calendar și condiții de participare
Primăria Municipiului Aiud angajează șef birou și consilier, clasa I, în cadrul Direcției Economice, Birou Impozite și taxe locale. Calendar și condiții de participare
PRIMĂRIA MUNICIPIULUI AIUD, organizează la sediul instituției din str. Cuza Vodă, nr. 1, concurs de recrutare pentru ocuparea pe durată nedeterminată a postului vacant, funcție publică de conducere de ȘEF BIROU AL BIROULUI IMPOZITE ȘI TAXE LOCALE din cadrul Direcției Economice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Aiud.
Durata timpului de muncă pentru funcția publică de conducere de ȘEF BIROU este de 8h/zi, respectiv 40h/săptămână, respectiv durată normală a timpului de muncă.
Condiţiile de desfăşurare a concursului:
– Proba scrisă: 25.07.2022, ora 10:00 – sediul Primăriei Municipiului Aiud, sala Ion I.C.Brătianu;
– Interviul: se va susţine într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.
– Dosarele de înscriere la concurs se depun în perioada 22.06.2022 – 11.07.2022 (ora 16:00), la sediul Primăriei Municipiului Aiud.
Condiţiile de participare la concurs:
– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în ramura de știință: științe economice;
– absolvenți cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
– vechime în specialitatea studiilor: minim 5 ani.
Condiţiile de participare şi condiţiile de desfăşurare a concursului, bibliografia, tematica, atribuțiile stabilite în fișa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează la sediul Primăriei Municipiului Aiud şi pe site-ul instituției: www.aiud.ro.
Relații suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, situată în Aiud, str. Cuza Vodă, nr. 1, număr de telefon 0258 861 310, interior 1013/fax 0258 861280, e-mail: [email protected], persoana de contact: Morar Angela, consilier, clasa I, grad profesional superior în cadrul Biroului Resurse Umane, Control Intern din cadrul Direcției Economice, precum și de pe site-ul instituției: www.aiud.ro.
PRIMĂRIA MUNICIPIULUI AIUD, organizează la sediul instituției din str. Cuza Vodă, nr. 1, concurs de recrutare pentru ocuparea pe durată nedeterminată a postului vacant, funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Direcției Economice, Birou Impozite și taxe locale, Compartiment Impozite și taxe locale persoane juridice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Aiud.
Durata timpului de muncă pentru funcția publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior este de 8h/zi, respectiv 40h/săptămână, respectiv durată normală a timpului de muncă.
Condiţiile de desfăşurare ale concursului sunt:
– Proba scrisă: 26.07.2022, ora 10:00 – sediul Primăriei Municipiului Aiud, sala Ion I.C.Brătianu;
– Interviul: se va susţine într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.
– Dosarele de înscriere la concurs se depun în perioada 22.06.2022 – 11.07.2022 (ora 16:00), la sediul Primăriei Municipiului Aiud.
Condiţiile de participare la concurs sunt:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de știință: științe economice;
– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minim 7 ani.
Condiţiile de participare şi condiţiile de desfăşurare a concursului, bibliografia, tematica, atribuțiile stabilite în fișa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează la sediul Primăriei Municipiului Aiud şi pe site-ul instituției: www.aiud.ro.
Relații suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, situată în Aiud, str. Cuza Vodă, nr. 1, număr de telefon 0258 861 310, interior 1013/fax 0258 861280, e-mail: [email protected], persoana de contact: Cipcigan Patricia Tatiana, șef birou în cadrul Biroului Resurse Umane, Control Intern din cadrul Direcției Economice, precum și de pe site-ul instituției: www.aiud.ro.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Curier Județean
Miriam Bulgaru a urcat în top 200 în clasamentul WTA. Ce loc ocupă Sportiva din Alba Iulia, Miriam Bulgaru, a ajuns pe locul 200 în clasamentul WTA după ce a urcat o poziție. Noul clasament WTA a fost publicat astăzi, 22 decembrie. Poziţiile româncelor din top 150 rămân neschimbate faţă de săptămâna trecută: Jaqueline Cristian […]
Bărbat din Bălcaciu, reținut de polițiști: A condus băut și fără permis de conducere. Ce alcoolemie avea
Bărbat din Bălcaciu, reținut de polițiști: A condus băut și fără permis de conducere. Ce alcoolemie avea Un bărbat din localitatea Bălcaciu, județul Alba, a fost reținut de polițiștii din Ocna Mureș după ce a fost depistat sub influența băuturilor alcoolice la volan. Oamenii legii au constatat că nu avea nici permis de conducere. Potrivit […]
FOTO | Aglomerație la Centrul de Transfuzie Sanguină Alba: Mai multe persoane au așteptat la rând: ,,Vor fi acceptati în număr mai mic”. Motivul
Aglomerație la Centrul de Transfuzie Sanguină Alba: Mai multe persoane au așteptat la rând: ,,Vor fi acceptati în număr mai mic”. Motivul Mai multe persoane au așteptat astăzi, 22 decembrie, pentru a dona sânge la Centrul de Transfuzie Sanguină Alba. Însă, Centrul de Transfuzie Sanguină Alba a anunțat, printr-un mesaj publicat pe o rețea de […]