Primăria Municipiului Aiud angajează INFORMATICIAN, în cadrul compartimentului Strategii de informatizare. Care sunt condițiile de participare la concurs
Primăria Municipiului Aiud angajează INFORMATICIAN, în cadrul compartimentului Strategii de informatizare. Care sunt condițiile de participare la concurs
Primăria Municipiului Aiud organizează la sediul instituției din str. Cuza Vodă, nr. 1, concurs de recrutare pentru ocuparea pe durată nedeterminată a postului vacant, funcție publică de execuție de expert, clasa I, grad profesional asistent din cadrul Direcției Arhitect – Șef, Compartiment Strategii de informatizare din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud, organizat în baza art. II din Legea nr.203/2020 pentru modificarea şi completarea Legii nr.55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19.
Durata timpului de muncă pentru funcția publică de execuție de expert, clasa I, grad profesional asistent este de 8h/zi, respectiv 40h/săptămână, respectiv durată normală a timpului de muncă.
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile de ocupare a unei funcții publice, prevăzute la art. 465 din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
Condiţiile de participare la concurs pentru postul de expert, clasa I, grad profesional asistent sunt:
– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în ramura de știință: matematică; ramura de știință: informatică; ramura de știință: inginerie electrică, electronică și telecomunicații; ramura de știință: ingineria sistemelor, calculatoare și tehnologia informației;
– cunoștințe PC – nivel avansat din:
I. Concepte de bază ale tehnologiei informației (IT)
II. Utilizarea computerului și organizarea fișierelor
III. Procesare de text
IV. Calcul tabelar
V. Baze de date
VI. Prezentări
VII. Informație și comunicare
– vechime în specialitatea studiilor: minimum 1 an.
Condiţiile de desfăşurare a concursului:
– Proba suplimentară pentru testarea cunoștințelor în domeniul tehnologiei informației: 11.10.2021, ora 10:00 – sediul Primăriei Municipiului Aiud, sala Ion I.C.Brătianu;
– Proba scrisă: 12.10.2021, ora 11:00 – sediul Primăriei Municipiului Aiud, sala Ion I.C.Brătianu;
– Interviul: se va susţine într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.
– Dosarele de înscriere la concurs se depun în perioada 09.09.2021 – 28.09.2021 (ora 16:00), la sediul Primăriei Municipiului Aiud.
Condiţiile de participare şi condiţiile de desfăşurare a concursului, bibliografia, tematica, atribuțiile stabilite în fișa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează la sediul Primăriei Municipiului Aiud şi pe site-ul instituției: www.aiud.ro.
Relații suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, situată în Aiud, str. Cuza Vodă, nr. 1, număr de telefon 0258 861 310, interior 1013/fax 0258 861280, e-mail: [email protected], persoana de contact: Morar Angela, consilier în cadrul Biroului Resurse Umane, Control Intern din cadrul Direcției Economice, precum și de pe site-ul instituției: www.aiud.ro.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Curier Județean
Bilete de tratament pentru pensionari: O stațiune balneară aflată la doi pași de Alba, preferată de pensionarii din județ
Bilete de tratament pentru pensionari: O stațiune balneară aflată la doi pași de Alba, preferată de pensionarii din județ Ceva mai mult de o treime dintre pensionarii și asigurații din județul Alba care au primit anul trecut bilete de tratament prin Casa Județeană de Pensii au ales Geoagiu Băi, stațiune balneară aflată… la doi pași, […]