Primăria comunei Vinţu de Jos: Concurs pentru promovarea în grad profesional
Primăria Comunei Vinţu de Jos, Județul Alba organizează concurs de promovare în grad profesional pe perioadă nedeterminată pentru ocuparea funcţiilor publice de execuţie, vacante, după cum urmează:
-referent de specialitate, clasa I, grad profesional principal, clasa de salarizare 33 promovare în referent de specialitate, clasa I, grad profesional superior clasa de salarizare 46 – Compartiment Investiţii, Achiziţii Publice şi Servicii Publice;
-consilier, clasa I, grad profesional asistent clasa de salarizare 27 promovare în consilier, clasa I, grad profesional principal clasa de salarizare 27 – Compartiment Cadastru şi Fond Funciar;
– consilier, clasa I, grad profesional asistent clasa de salarizare 35 promovare în consilier, clasa I, grad profesional principal clasa de salarizare 41 – Birou Buget-Finanţe Contabilitate, Resurse Umane, Impozite şi Taxe;
– consilier, clasa I, grad profesional asistent clasa de salarizare 32 promovare în consilier, clasa I, grad profesional principal clasa de salarizare 38 – Compartiment Cadastru şi Fond Funciar;
-referent de specialitate, clasa I, grad profesional asistent, clasa de salarizare 33 promovare în referent de specialitate, clasa I, grad profesional asistent clasa de salarizare 22 – Compartiment Cadastru şi Fond Funciar;
-consilier, clasa I, grad profesional asistent clasa de salarizare 34 promovare în consilier, clasa I, grad profesional principal clasa de salarizare 40 – Compartiment Asistenţă Socială, Stare Civilă şi Autoritate Tutelară;
-consilier, clasa I, grad profesional asistent clasa de salarizare 33 promovare în consilier, clasa I, grad profesional principal clasa de salarizare 39 – Birou Buget-Finanţe Contabilitate, Resurse Umane, Impozite şi Taxe.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
-vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani;
-să fi obţinut cel puţin calificativul bine la evaluarea anuală a performanţelor individuale în ultimii 2 ani calendaristici.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
-14 aprilie 2014, ora 16:00: termenul limită de depunere a dosarelor;
-28 aprilie 2014, ora 10:00: proba scrisă;
-data şi ora interviului se vor comunica ulterior.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Vinţu de Jos, str. Lucian Blaga nr. 47, Județul Alba, telefon 0258/739.234.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Politică Administrație
Ilie Bolojan a concediat aproape 150 de oameni de la Senat: Cât a reușit astfel să taie din cheltuieli, anual
Ilie Bolojan a concediat aproape 150 de oameni de la Senat: Cât a reușit astfel să taie din cheltuieli, anual Președintele Senatului, Ilie Bolojan, a anunțat vineri, 30 mai 2025, finalizarea procesului de restructurare a aparatului administrativ al instituției, una dintre cele mai așteptate reforme din acest an. Prin reducerea personalului, Senatul României va economisi […]
Peste 15 milioane de euro pentru trei proiecte majore de investiții în vederea transformării spațiilor urbane din Alba Iulia
Peste 15 milioane de euro pentru trei proiecte majore de investiții în vederea transformării spațiilor urbane din Alba Iulia Trei proiecte majore de investiții – în valoare totală de peste 15 milioane de euro – au fost demarate pentru a transforma spațiile urbane, a pune în valoare patrimoniul local și a aduce natura mai aproape […]
Bilete și abonamente de autobuz mult mai SCUMPE la Alba Iulia: Deplasările cu mijloacele de transportul în comun vor costa mai mult ca în Deva sau Sibiu
Bilete și abonamente de autobuz mult mai SCUMPE la Alba Iulia: Deplasările cu mijloacele de transportul în comun vor costa mai mult ca în Deva sau Sibiu Tarifele la transportul în comun din Alba Iulia pentru zona tarifară „zona 1 municipiul Alba Iulia” au fost majorate, după adoptarea proiectului în ședința ordinară de joi, 29 […]