Primăria Blaj intră peste câteva zile în reparații capitale. Birourile vor fi relocate timp de circa șase luni
Clădirea în care funcționează Primăria Municipiului va intra, începând din data de 21 ianuarie 2018, în renovare, în această perioadă urmând a fi reabilitat complet interiorul instituției. Din această cauză, birourile și compartimentele din cadrul Primăriei Blaj vor fi mutate în patru locații: la Primărie (în Casa Căsătoriilor), Palatul Cultural, Centrul Cultural „Iacob Mureșianu” și fosta Grădiniță de pe Bulevardul Republicii.
Singurul compartiment nerelocat este biroul Impozite și Taxe locale, care rămâne în actualul sediu, modernizat, în urmă cu patru ani, în același timp cu Casa Căsătoriilor. Aici își vor desfășura activitatea birourile Personal, Contabilitate și Direcția Administrativă.
La Palatul Cultural vor fi mutate birourile Primarului, Viceprimarului și Secretarului municipiului Blaj, Direcția Juridică și sediul clubului CSM Volei Alba Blaj. Tot aici va funcționa și Registratura Primăriei Blaj.
La Centrul Cultural „Iacob Mureșianu” își vor desfășura activitatea birourile Investiții și Achiziții Publice, Urbanism și Amenajarea Teritoriului și Registrul Agricol.
La fosta Grădiniță de pe Bulevardul Republicii, nr. 24, se vor muta Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor (SPCLEP Blaj) și Biroul de Stare Civilă.
Primarul Municipiului Blaj, Gheorghe Valentin Rotar, își cere scuze pentru deranjul ce va fi creat prin mutarea birourilor din actualul sediu al Primăriei, dar dă asigurări că, după încheierea lucrărilor, calitatea serviciilor personalului administrativ se va ridica la nivelul condițiilor oferite de noile birouri:
„Am amânat reabilitarea interioară a Primăriei în favoarea altor investiții de infrastructură, însă acum cred că este momentul să aducem Primăria Blaj la nivelul european al obiectivelor deja realizate în orașul nostru. Reparațiile interioare vor consta în reabilitarea completă a birourilor din Primărie, începând de la instalații, pereți, etc. Vreau să îmi cer scuze pentru deranjul creat, dar este absolut necesar ca Primăria să fie la nivelul orașului. Vom face tot posibilul ca în maximum șase luni lucrările să fie finalizate și promit că cetățenii vor avea parte de birouri primitoare, iar serviciile oferite de funcționarii noștri se vor ridica, sper, la nivelul noilor facilități oferite de Primăria Blaj.”
Nicu Goga
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Curier Județean
FOTO | Accident rutier pe DN1 în zona giratoriului de la Sântimbru: Două autoturisme implicate în incident
FOTO | Accident rutier pe DN1 în zona giratoriului de la Sântimbru: Două autoturisme implicate în incident Un accident rutier s-a produs vineri, 15 noiembrie 2024, în jurul orei 22:22, pe DN 1 în zona giratoriului de la Sântimbru. Potrivit primelor date transmise de Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă „Unirea” Alba în incident au fost […]
Secțiune Articole Similare
-
Sport2 zile ago
Metalurgistul Cugir – ACSM Codlea 3-0 la „masa verde”
-
Actualitateo zi ago
Produsul intern brut trimestrial III al României, în stagnare față de II și scădere față de anul 2023. Cristian Păun: „Miroase de la o poștă a recesiune!”
-
Actualitate12 ore ago
Ajutorul de încălzire pentru iarna 2024-2025. Acte necesare. Condiții de acordare. Câți bani se dau în funcție de venit
-
Opinii - Comentarii17 ore ago
Postul Crăciunului. Obiceiuri și tradiții respectate de credincioși în Postul Nașterii Domnului
-
Opinii - Comentarii4 zile ago
12 noiembrie – triplă sărbătoare a Armatei Române: Ziua Cercetaşilor, Geodezilor militari și SMG
-
Opinii - Comentarii3 zile ago
13 noiembrie, Sfântul Ioan Gura de Aur, mare şi vestit luminator dascăl al lumii