Primăria Alba Iulia ANGAJEAZĂ personal pentru Centrul de turism. VEZI posturile vacante, condițiile de înscriere și data concursului
Primăria Alba lulia organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale, vacante, după cum urmează:
– şef centru, gradul II;
– 3 posturi consilier (agent turism);
– 2 posturi referent (agent turism).
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
Șef centru, gradul II:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ramura de ştiinţă (R.S.I.): ştiinţe economice;
– studii de masterat sau postuniversitare;
– vechimea în specialitatea studiilor necesare: minimum 2 ani;
– cunoştinţe de: Word, Excel, Power Point, Internet;
– cunoştinţe de minimum două limbi de circulaţie internaţională nivel avansat.
Consilier (agent turism):
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ramura de ştiinţă (RSI): ştiinţe economice:
– constituie un avantaj absolvirea cursului de agent de turism/ghid;
– absolvit cu certificat de calificare profesională recunoscut de M.M.F.P.S.P.V. şi M.E.N.;
– cunoştinţe de: Word, Excel, Power Point, Internet;
– cunoştinţe de minimum o limba de circulaţie internaţională aivel avansat.
Referent (agent turism):
– studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat;
– constituie un avantaj absolvirea cursului de agent de turism ghid, absolvit cu certificat de calificare profesională recunoscut de M.M.F.P.S.P.V. şi M.E.N;
– cunoştinţe de: Word, Excel, Power Point, Internet;
– cunoştinţe de limba engleză nivel avansat.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
– 26 noiembrie 2015, ora 15.00: data limită pentru depunerea dosarelor;
– 07 decembrie 2015, ora 10.00: proba scrisă;
– data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
– cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
– copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
– copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
– carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
– cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
– adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
– curriculum vitae.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Municipiului Alba lulia din Calea Moţilor nr. 5 A, et. 2, telefon 0258 819462. (Z.U.)
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Politică Administrație
Școlile și liceele din Ocna Mureș vor fi dotate cu echipamente digitale și software. Licitația de peste 1 milion de lei, lansată pe SEAP
Școlile și liceele din Ocna Mureș vor fi dotate cu echipamente digitale și software. Licitația de peste 1 milion de lei, lansată pe SEAP Administrația orașului Ocna Mureș a lansat recent licitația pe Sistemul Electronic de Achiziții Publice, care prevede achiziția de echipamente digitale și sofware, în cadrul proiectului “Dotarea cu mobilier, materiale didactice și […]
Secțiune Articole Similare
-
Actualitate4 zile ago
Când începe Postul Crăciunului 2024: Ce zile de post mai sunt până la sfârșitul anului
-
Opinii - Comentarii2 zile ago
12 noiembrie – triplă sărbătoare a Armatei Române: Ziua Cercetaşilor, Geodezilor militari și SMG
-
Opinii - Comentariio zi ago
13 noiembrie, Sfântul Ioan Gura de Aur, mare şi vestit luminator dascăl al lumii
-
Opinii - Comentarii3 zile ago
În 11 noiembrie, creștinii ortodocși îl pomenesc pe Sfântul Mina, ocrotitorul celor păgubiţi
-
Opinii - Comentarii3 ore ago
14 noiembrie: Sfântul Filip, cel de-al treilea apostol ales de către Iisus Hristos pentru misiunile sale pe pământ
-
Actualitate3 zile ago
Care este ora ideală pentru a bea cafeaua?