Primăria Alba Iulia angajează animator socio-educativ, consilier dezvoltare personală și consilier profesional: Condiții de participare la concurs
Primăria Alba Iulia angajează animator socio-educativ, consilier dezvoltare personală și consilier profesional: Condiții de participare la concurs
Primăria municipiului Alba Iulia scoate la concurs trei posturi de animator socio-educativ, un post de consilier dezvoltare personală și un post de consilier profesional.
Primăria municipiului Alba Iulia organizează concurs de recrutare, din sursă externă, pentru ocuparea posturilor, funcții contractuale vacante, pe perioadă determinată, de implementare a proiectului „O nouă viață în „Lumea Nouă”- Alba Iulia”, în data de 19 ianuarie 2023, ora 10.00, probă scrisă, după cum urmează:
- 1 Post de Consilier dezvoltare personală
Condiții specifice de participare
- Studii universitare de licență absolvite cu diploma de licență sau echivalentă; Certificat de absolvire în ocupația de Consilier pentru dezvoltare personală;
- Experiență specifică în domeniul activităților postului vizat: –
Durata timpului de lucru pentru funcția contractuală de consilier dezvoltare personală este de 2 ore/zi, respectiv 10 orc /săptămână.
- 1 Post de Consilier profesional
Condiții specifice de participare
- Studii universitare de licență absolvite cu diploma de licență sau echivalentă;
- Experiență specifică în domeniul activităților postului vizat: –
Durata timpului de lucru pentru funcția contractuală de consilier profesional este de 2 ore/zi, respectiv 10 ore /săptămână.
- 3 Posturi de Animator socio-educativ
Condiții specifice de participare
- Studii universitare de licență absolvite cu diploma de licență sau echivalentă;
- Experiență specifică în domeniul activităților postului vizat: –
Durata timpului de lucru pentru funcția contractuală de animator socio-educativ este de 4 ore/zi, respectiv 20 ore/săptămână, iar pentru celelalte două funcții contractuale de animator socio-educativ este de 2 ore/zi, respectiv 10 ore /săptămână.
Condiții generale de participare:
Candidații trebuie să îndeplinească condițiile generale prevăzute de art. 15 din HG nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice precum și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din OUG nr. 57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare. Concursul va consta într-o probă scrisă și o probă interviu.
Condiții de desfășurare a concursului:
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune, într-un dosar plic, până în data de 10 ianuarie 2023 inclusiv, ora 15.00, la Biroul resurse umane, et. 2, din cadrul Primăriei municipiului Alba Iulia. Selecția dosarelor de înscriere, se face în termen de o zi lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.
Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se realizează prin afișare la sediul Primăriei municipiului Alba Iulia și pe site-ul www.apulum.ro la secțiunea Locuri de muncă, în termen de o zi lucrătoare de la data finalizării probelor și conține atât punctajul obținut, cât și mențiunea „admis” sau „respins”, după caz.
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidații declarați admiși la etapa precedentă. Concursul (proba scrisă) se va desfășura în data de 19 ianuarie 2023 ora 10.00, la sediul Primăriei municipiului Alba Iulia, str. Calea Moților, nr. 5A, Alba Iulia.
Data, ora și locul organizării interviului se anunță odată cu rezultatele probei scrise și se va susține într- un termen de 4 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise și/sau probei practice, după caz.
După afișarea rezultatelor obținute la selecția dosarelor de înscriere, proba scrisă și/sau proba practică și interviu, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație la Biroul resurse umane, în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului selecției dosarelor, respectiv de la data afișării rezultatului probei scrise și/sau probei practice și al interviului, sub sancțiunea decăderii din acest drept, iar comunicarea rezultatelor la contestațiile depuse se realizează prin afișare prin aceleași mijloace de mai sus, în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.
Rezultatele finale se afișează la sediul Primăriei municipiului Alba Iulia și pe pagina de internet a acesteia, la secțiunea special creată în acest scop (www.apulum.ro/Locuri de muncă), în termen de o zi lucrătoare de la data afișării rezultatelor soluționării contestațiilor pentru ultima probă, prin specificarea mențiunii „admis” sau „respins”.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conțină în mod obligatoriu documentele prevăzute de HG nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, după cum urmează:
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 (se pune la dispoziția candidaților de către secretarul comisiei de concurs din cadrul Biroului resurse umane și se găsește pe pagina de internet a Primăriei municipiului Alba Iulia, www.apulum.ro, secțiunea „Locuri de muncă”);
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h)certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i)curriculum vitae, model comun european.
j)Modelul orientativ al adeverinței menționate la alin. (1) lit. e) este prevăzut în anexa nr. 3.
k) Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătății. Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii.
l) Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) lit. b) – e), precum și copia certificatului de încadrare într- un grad de handicap prevăzut la alin. (3) se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică cu mențiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.
s)Documentul prevăzut la alin. (1) lit. f) poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susținere a probei scrise și/sau probei practice. In situația în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituția publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
t)Documentul prevăzut la alin. (1) lit. h) poate fi solicitat și de către autoritatea sau instituția publică organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.
Relații suplimentare se pot obține la sediul Primăriei municipiului Alba Iulia, Biroul resurse umane și la nr. de telefon: 0372/586473.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Curier Județean
FOTO | 7 organizații studențești și 70 de studenți premiați la cea de-a treia ediție a Galei Studenților organizată de Primăria Alba Iulia: „Emoție și recunoaștere”
FOTO | 7 organizații studențești și 70 de studenți premiați la cea de-a treia ediție a Galei Studenților organizată de Primăria Alba Iulia: „Emoție și recunoaștere” Cea de-a treia ediție a Galei Studenților și-a aflat laureații duminică, 17 noiembrie, chiar de Ziua Internațională a Studenților. Organizată de Primăria Municipiului Alba Iulia și Casa de Cultură […]
Secțiune Articole Similare
-
Actualitate4 zile ago
Produsul intern brut trimestrial III al României, în stagnare față de II și scădere față de anul 2023. Cristian Păun: „Miroase de la o poștă a recesiune!”
-
Sport5 zile ago
Metalurgistul Cugir – ACSM Codlea 3-0 la „masa verde”
-
Sport3 zile ago
FOTO | Meciul de fotbal Metalurgistul Cugir – Gloria Bistrița-Năsăud, întrerupt la Cugir de o intervenție a elicopterului SMURD! Liderul a câștigat cu 4-0
-
Actualitate3 zile ago
Ajutorul de încălzire pentru iarna 2024-2025. Acte necesare. Condiții de acordare. Câți bani se dau în funcție de venit
-
Opinii - Comentarii3 zile ago
Postul Crăciunului. Obiceiuri și tradiții respectate de credincioși în Postul Nașterii Domnului
-
Opinii - Comentarii2 zile ago
Noua lege a pensiilor: Tabel cu vârsta de pensionare anticipată. Condiții privind stagiul de cotizare pentru pensia anticipată