Primăria Aiud angajează doi inspectori și un polițist local
Primăria Aiud organizează, în luna decembrie, concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuție vacante, după cum urmează:
– inspector, clasa I, gradul profesional debutant – Direcția Economică – Compartimentul Impozite și Taxe Locale, Persoane Juridice;
– inspector, clasa I, gradul profesional debutant – Direcția Economică – Compartimentul Executare Silită și Încasări Venituri;
– polițist local, clasa I, gradul profesional debutant – Serviciul Poliția Locală – Compartiment Ordine și Liniște Publică, Paza Bunurilor, Protecție Civilă, Situații de Urgență – Compartimentul Protecție Civilă, Situații de Urgență.
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
– inspector, clasa I, gradul profesional debutant – Direcția Economică – Compartimentul Impozite și Taxe Locale, Persoane Juridice: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe juridice.
– inspector, clasa I, gradul profesional debutant: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe administrative, specializările: administrație publică; administrație europeană;
– polițist local, clasa I, gradul profesional debutant: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe juridice.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
– 12 decembrie 2014, ora 10:00: proba scrisă;
– data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.
Detalii privind condiţiile specifice, bibliografia de concurs și relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Aiud, din str. Cuza Vodă, nr.1, telefon 0258/861.310, interior 13.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Curier Județean
Rețelele de apă și canalizare extinse pe două străzi din Șugag: Aviz de mediu solicitat APM Alba
Rețelele de apă și canalizare extinse pe două străzi din Șugag: Aviz de mediu solicitat APM Alba Primăria Șugag a solicitat Agenției pentru Protecția Mediului Alba aviz de mediu pentru proiectul care vizează extinderea rețelelor de alimentare cu apă și canalizare menajeră pe străzile Groșeștilor și Primăverii. Pentru colectarea apelor menajere de la gospodării se […]
ACCIDENT rutier între Jidvei și Bălcaciu: O mașină s-a răsturnat O mașină s-a răsturnat pe drumul dintre Jidvei și Bălcaciu, duminică 11 mai 2025, în jurul orei 18.00. Citește și: Accident MORTAL pe autostrada A1, sensul Sebeș – Sibiu: O femeie a DECEDAT, o tânără și un copilaș de 1 an au ajuns la spital, […]
FOTO | Impactul utilizării abuzive și al dependenței de rețelele sociale asupra tinerilor: Proiect cu participare internațională la Universitatea din Alba Iulia
Impactul utilizării abuzive și al dependenței de rețelele sociale asupra tinerilor: Proiect cu participare internațională la Universitatea din Alba Iulia În perioada 5-9 mai 2025, Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia a fost gazda unui proiect de tip BLENDED INTENSIVE PROGRAM (BIP), având ca temă impactul utilizării abuzive și al dependenței de rețelele sociale […]