Posturi scoase la CONCURS de Primăria Alba Iulia. Vezi CONDIȚIILE și CALENDARUL examenelor
Primăria Alba Iulia organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă determinată a funcției de execuție, contractuale temporar vacante, de asistent medical principal, Serviciul Public de Asistenţă Medicală; consilier clasa I, gradul profesional superior la Serviciul administrarea activităţilor domeniului public – perioadă nedeterminată; șef birou, gradul II, la Biroul evidenţă patrimoniu, sistem informatic geografic – periooadă nedeterminată.
Pentru funcția de asistent medical principal, condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs sunt:
– studii de specialitate: studii postliceale absolvite în specialitatea asistenţă medical;
– vechime: minimum 5 ani vechime ca asistent medical;
– certificat de membru în Ordinul Asistenţilor medicali generalişti, moaşelor şi asistenţilor medicali din România;
– autorizaţie de liberă practică pentru exercitarea profesiunii de asistent medical în unităţile medicale autorizate.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
– 02 noiembrie 2016, ora 15:00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
– 10 noiembrie 2016, ora 10:00: proba scrisă;
– data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Pentru funcția de consilier clasa I, gradul profesional superior, condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs sunt:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă domeniul de licenţă (DL): horticultura sau în domeniul fundamental (DFI): ştiinţe inginereşti;
– cunoştinţe de operare PC- nivel mediu.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
– 14 noiembrie 2016, ora 15:00: termen limită de depunere a dosarelor;
– 29 noiembrie 2016, ora 10.00: proba scrisă – la Centrul de resurse „Academia Doamnelor”, Alba Iulia, Str. Gladiolelor, nr. 3A;
– data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Pentru funcția de șef birou, condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs :
– vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani;
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul de licenţă: inginerie geodezică;
– studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
– cunoştinţe de operare PC – nivel superior program AutoCAD, GeoMedia, Microsoft Office.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
– 23 noiembrie 2016, ora 10:00: proba scrisă;
– data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Mai multe detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs, pentru fiecare funcție în parte, sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, et. 2 din str. Calea Moţilor nr. 5A.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Curier Județean
Bilete de tratament pentru pensionari: O stațiune balneară aflată la doi pași de Alba, preferată de pensionarii din județ
Bilete de tratament pentru pensionari: O stațiune balneară aflată la doi pași de Alba, preferată de pensionarii din județ Ceva mai mult de o treime dintre pensionarii și asigurații din județul Alba care au primit anul trecut bilete de tratament prin Casa Județeană de Pensii au ales Geoagiu Băi, stațiune balneară aflată… la doi pași, […]