Rămâi conectat

Actualitate

Post de medic de urgenţă, scos la concurs de Spitalul Judeţean Alba Iulia. Când au loc probele şi ce acte sunt necesare pentru înscriere

Alexandra Mates

Publicat

în

Spital Alba Iulia02Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba Iulia organizează, în data de 31 iulie 2014, concurs pentru ocuparea unui post vacant de medic în specialitatea medicină de urgenţă. Concursul va avea loc la sediul Spitalului Judeţean de Urgenţă Alba Iulia, Bd-ul Revoluţiei 1989, nr.23, şi va consta în probă scrisă şi proba clinică sau practică.

Proba scrisă va avea loc în data de 31 iulie 2014, ora 10.00, iar proba clinică sau practică va avea loc în maxim 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.

Concursul se va organiza cu respectarea prevederilor Ordinului nr. 698/2001. Pentru a participa la concurs candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 21, Anexa 1 la Regulament din ordinul nr. 698 /2001.

Acte necesare pentru concurs:
Dosarul pentru înscriere la concurs se depune până a data de 14. 07. 2014, ora 15.00, la serviciul resurse umane din cadrul Spitalului Judeţean de Urgenţă Alba Iulia şi trebuie să conţină în mod obligatoriu  următoarele documente:

a) formularul de înscriere (de la Serviciul Resurse Umane)
b) copia actului de identitate
c) copia xerox a diplomei de medic şi adeverinţă de confirmare în grad profesional;
d) acte doveditoare pentru calcularea punctajului prevăzut în anexa 3 la ordin
e) delaraţie scrisă din care să rezulte că nu a fost condamnat penal pentru fapte ce-l fac  incompatibil cu postul pentru care doreşte să concureze
f) certificat privin starea de sănătate
g) dovezi că în ultimii 5 ani nu a fost sancţionat de unităţile în care a activat şi de Colegiul Medicilor din România
h)copie xerox de pe autorizaţia de liberă practică certificat de membru
i)Curriculum vitae

Copiile actelor prevăzute mai sus se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs, sau copii legalizate.

Relaţii suplimentare cu privire la bibliografie şi conţinutul dosarului pentru concurs se obţin la  nr de tel. 0258 820 825. interior 146 sau la serviciul resurse umane din cadrul unităţii.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Știri recente din categoria Actualitate

Actualitate

Alegeri prezidențiale 2025, turul 1: Vot masiv în diasporă și prezență de aproape trei ori mai mare la vot decât la alegerile din 2024

Ziarul Unirea

Publicat

în

Alegeri prezidențiale 2025, turul 1: Vot masiv în diasporă și prezență de aproape trei ori mai mare la vot decât la alegerile din 2024 Peste 127.000 de români au votat la secţiile din afara ţării, în cadrul scrutinului pentru alegerea preşedintelui, până sâmbătă, 3 mai 2025, la ora 10.00. Acestora li se adaugă 4.106 votanţi […]

Citește mai mult

Actualitate

Vești bune pentru angajații din România: Urmează o nouă minivacanță în iunie 2025. Câte zile libere vor avea

Ziarul Unirea

Publicat

în

Vești bune pentru angajații din România: Urmează o nouă minivacanță în iunie 2025. Câte zile libere vor avea Românii se bucură zilele acestea de minivacanța de 1 Mai 2025, însă mulți dintre salariați se întreabă deja când este următoarea minivacanță? Vestea bună este că nu va trebui să aștepte prea mult, pentru că luna iunie […]

Citește mai mult

Actualitate

PENSII 2025 | Cine beneficiază de puncte de stabilitate la calculul pensiei. Precizările Casei de Pensii

Lucian Daramus

Publicat

în

Pensii 2025 | Cine beneficiază de puncte de stabilitate la calculul pensiei. Precizările Casei de Pensii În situația persoanelor care au realizat un stagiu de cotizare contributiv mai mare de 25 de ani, pentru stagiul de cotizare contributiv care depășește acest plafon se acordă un număr de puncte de stabilitate, precizează Casa Naționbală de Pensii. […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Copyright © 2004 - 2025 Ziarul Unirea