Poliția Locală Cugir și-a prezentat activitatea desfășurată de la începutul anului 2016
In sedinta Consiliului Local Cugir desfasurata vineri, 29 iulie, Politia Locala Cugir prin seful srviciului, jr. Horatiu Galdau a prezentat un raport privind activitatea desfasurata de institutie de la inceputul anului si pana in prezent.
Raportorul a subliniat ca pe primul semestru al anului, Politia Locala actionat in conformitate cu atributiile stabilite prin legea 155/2010 a Politiei locale, a HG 1332/2010 privind aprobarea Regulamentului cadru de organizare si functionare si a Regulamentului de ordine publica si gospodarire a orasului Cugir.
,,In vederea indeplinirii atributiilor ce ii revin conform actelor normative, Politia locala dispune de un numar de 23 de angajati, ceea ce reprezinta un angajat local la 1000 de locuitori. Are 2 compartimente de specialitate si 1 birou financiar contabil”, se arata in raportul prezentat de Galdau Horatiu.
Pentru preluarea si solutionarea operativa a sesizarilor cetatenilor, in vederea prevenirii actelor antisociale, sanctionarea abaterilor privind nerespectarea ordinii si linistii publice, traficul rutier, cat si normele de protectia mediului, comerciale si urbanistice, functioneaza: un echipaj de interventie 24 din 24 ore pentru ordinea publica, circulatia pe drumuile publice si protectia animalelor; 1 echipaj la schimbul I pentru normele de protectia mediului , comerciale si urbanistice; dispecerat permanent pentru preluarea sesizarilor cetatenilor si supravegherea zonelor aflate in sistem. 1 autospeciala de patrulare si 1 ATV.
Principalele obiective care au stat la baza serviciului nostru sunt limitarea fenomenului contraventional pe domenii specifice si cresterea nivelului de incredere a cetatenilor in administratia publica locala, reflectate in rezultate, dupa cum urmeaza: au existat 232 sesizari ale cetatenilor si institutiilor, toate solutionate; au fost primite un numar de 50 solicitari scrise, iar in urma verificarilor efectuate de catre politistii locali, 223 de persoane au fost puse inlegalitate cu cartile de identitate; au fost primite un numar de 75 solicitari din partea diverselor instante judecatoresti, fiind solutionate favorabil conform procedurilor; au fost expediate 110 notificari utilizatorilor de autovehicule pentru intocmirea procesului verbal de de constatare si sanctionare; au fost indepartate de pe domeniul public 21 autovehicule abandonate, sustine in raportul prezentat, seful Politiei locale. Conform datelor din Raport, rezulta ca totalul amenzi – procese verbale de contraventie se ridica la 182, valoarea acestora fiind de 48.200,00 lei, iar numarul avertismentelor a fost de 55. Tot din Raportul pe 6 luni rezulta ca valoarea proceselor verbale platite se ridica la 8.275,00 lei.
,,Doresc sa mentionez faptul ca in serviciul de noapte, la schimbul III, am luat parte la patrulele mixte organizate impreuna cu lucratori ai politiei orasenesti si jandarmerie, iar unele dintre infractiuni au fost sanctionate de politi oraseneasca. Tot noua ne-a revenit misiunea sa asiguram paza la schimbul I la obiective precum: Primaria, Casa de Cultura, Scoala Gimnaziala ,,Singidava”, precum si la unele obiective de interes public cu ocazia unor evenimente organizate de administratia locala”, a aratat Horatiu Galdau.
(C.P.)
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Curier Județean
Gest din suflet făcut de patru coafeze înainte de Crăciun pentru persoanele adulte cu dizabilități din Alba: „O zi în care mâini pricepute au adus zâmbete și multă emoție”
Gest din suflet făcut de patru coafeze înainte de Crăciun pentru persoanele adulte cu dizabilități din Alba: „O zi în care mâini pricepute au adus zâmbete și multă emoție” La Centrul de Îngrijire și Asistență pentru Persoane Adulte cu Dizabilități „Steaua Speranței” din Alba, o zi aparent obișnuită s-a transformat într-una specială datorită celor 4 […]
Au început lucrările la capela mortuară din comuna Galda de Jos: O să fie amplasată pe un teren de 550 de metri pătrați: ,,Spațiu funcțional, civilizat și adecvat”
Au început lucrările la capela mortuară din comuna Galda de Jos: O să fie amplasată pe un teren de 550 de metri pătrați: ,,Spațiu funcțional, civilizat și adecvat” Primăria Galda de Jos a anunțat începerea lucrărilor pentru capela mortuară care o să fie amplasată în satul Cetea. Potrivit administrației locale, imobilul urmează să fie amplasat […]
FOTO | Echipamente medicale de top, cumpărate de Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia: RMN și ecograf pentru diagnosticarea și tratarea cancerului
Echipamente medicale de top, cumpărate de Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia: RMN și ecograf pentru diagnosticarea și tratarea cancerului Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia a fost dotat cu două echipamente medicale de ultimă generație, un RMN și un ecograf, achiziționate printr-o investiție de aproximativ 7,3 milioane de lei, finanțată în mare parte din […]