Rămâi conectat

Economie

(P) „Tipul de la cablu” poate fi văzut pe telefonul mobil, într-o aplicaţie simplă

Andreea Ștefan

Publicat

în

Ai sunat la operatorul de telefonie sau internet sau TV şi ţi-a programat vizita unui tehnician care să te descurce? Şi ar trebui să îl aştepţi nu se ştie cât, „azi între 9 şi 17”?

Nu şi la Telekom Romania, unde după ce faci programarea, poţi să vezi în timp real locaţia tehnicianului pe o hartă digitală, cu ora estimată a sosirii și alte detalii relevante, într-un mod foarte simplu: la programare, primeşti un SMS de confirmare cu un link la o pagina web, pe care dacă o accesezi, poţi vedea unde e tehnicianul aşteptat, aşa cum vezi de exemplu taxiul comandat în aplicaţia de profil. Asta înseamnă să fii tratat ca un client modern.

Evident, pentru a folosi acest serviciu, ai nevoie de un telefon cu aces internet si un abonament cu date mobile incluse, cum ar fi oricare din cele de aici.

„La noi poţi să vezi unde ţi-e tehnicianul, ceea ce reprezintă un avans pe care Telekom Romania îl are față de restul pieței de telecomunicații în ceea ce priveşte inovaţia tehnologică. Așa cum vezi localizarea unui taxi în timp ce îl aştepţi, așa și orice client Telekom Romania va putea urmări acum traseul unui tehnician, precum și ora estimată a sosirii la locul intervenției”, a declarat Andrei Popovici, Director Executiv Vânzări Locale și Operațiuni în cadrul Telekom Romania.

Serviciul se bazează pe Oracle Field Service Cloud, care este o soluție de comunicații pentru clienți și servicii de teren bazate pe cloud.

Poţi să vezi cum funcţionează urmărind un scurt film:


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Știri recente din categoria Economie

Economie

Comunicat de presă PNRR: anunț începere proiect „Digitalizarea Spitalului de Pneumoftiziologie Aiud”

Andreea Ștefan

Publicat

în

Comunicat de presă Spitalul de Pneumoftiziologie Aiud anunță începerea activităților proiectului „Digitalizarea Spitalului de Pneumoftiziologie Aiud”, finanțat prin Planul National de Redresare si Rezilientà, Pilonul II: Transformare Digitală, COMPONENTA: 7 – Transformare digitală, INVESTIȚIA: I3. Realizarea sistemului de eHealth și telemedicină, Investiția specifică: I3.3 – Investiții în sistemele informatice și în infrastructura digitală a unităților […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Copyright © 2004 - 2025 Ziarul Unirea