Rămâi conectat

Actualitate

Număr de telefon special pentru românii cu nereguli la facturi: Anunțul șefului ANPC

Ioana Oprean

Publicat

în

Număr de telefon special pentru românii cu nereguli la facturi: Anunțul șefului ANPC

Începând de luni, 7 februarie, românii pot sesiza neregulile privind facturile, debranşările din cauza neplăţii facturilor sau urgenţe care pun în pericol sănătatea publică. Sesizările pot fi trimise direct pe WhatsApp, la numărul 0790 219 551. Numărul se află în permanenţă la şeful ANPC, Horia Constantinescu, dar nu va folosi funcţia de apel video sau voce, ci pot fi trimise doar mesaje şi fotografii, scrie Mediafax.

”Pentru a fluidiza comunicarea directă cu consumatorii din toată ţara, preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), Horia Constantinescu, a înfiinţat, începând din 7 februarie 2022, un număr special de telefon, folosit exclusiv pentru mesaje în aplicaţia WhatsApp, 0790 219 551”, a transmis, luni, ANPC. La acest număr, care nu va folosi funcţia de apel video sau cu voce, sunt aşteptate mesajele scrise şi imaginile care să sesizeze nereguli cu caracter de urgenţă în raport cu respectarea drepturilor consumatorilor, de pe întreg cuprinsul ţării.

Festivalul Roman Apulum 2025

Mai exact, este vorba despre primirea unor facturi foarte mari, nereale, la energie electrică şi gaze naturale, cazuri de debranşări, pentru neplată a unor facturi greşite la energie încă necorectate, precum şi situaţii urgente care pun în pericol sănătatea consumatorilor.

”Am înfiinţat acest număr special, care se va afla în permanenţă la mine, pentru a putea fi cât mai aproape de consumator şi a mă putea implica personal în gestionarea situaţiilor urgente care pot apărea şi care vor fi semnalate astfel”, a declarat Horia Constantinescu, preşedinte ANPC. Comisarii ANPC vor selecta, dintre toate mesajele urgente primite de la consumatori, care sunt acelea care se află în competenţa legală de soluţionare a instituţiei şi le vor da curs. ”Menţionăm că mesajele trimise pe numărul special nu înlocuiesc reclamaţiile realizate în mod curent.

Primirea reclamaţiilor de la consumatori se face la sediile Comisariatelor Judeţene pentru Protecţia Consumatorilor sau la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucureşti, în funcţie de raza teritorială în care îşi desfăşoară activitatea operatorul economic reclamat”, a mai transmis ANPC. Reclamaţiile se fac în format scris – transmise prin poştă -, în format electronic sau se depun personal, pentru souţionarea acestora urmându-se procedura prevăzută de lege. Formularul de reclamaţie online, se află pe site-ul instituţiei, la linkul http://reclamatii.anpc.ro/Reclamatie.aspx.

Sursa: stiripesurse.ro


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Știri recente din categoria Actualitate

Actualitate

Radu Georgescu, despre pachetul 2 măsuri ale Guvernului Bolojan: ”Se presupune că este un guvern liberal, dar probabil a dat cele mai multe legi împotriva ideii de liberalism din ultimii 35 de ani”

Ioana Oprean

Publicat

în

Radu Georgescu, despre pachetul 2 măsuri ale Guvernului Bolojan: ”Se presupune că este un guvern liberal, dar probabil a dat cele mai multe legi împotriva ideii de liberalism din ultimii 35 de ani” Radu Georgescu spune că actualul Guvern, deși este unul liberal, a dat probabil cele mai multe legi împotriva ideii de liberalism din ultimii […]

Citește mai mult

Actualitate

17-18 august 2025 | COD PORTOCALIU și GALBEN de FURTUNI în Alba și alte zone din țară: Averse importante cantitativ, descărcări electrice, vânt puternic și grindină

Ioana Oprean

Publicat

în

17-18 august 2025 | COD PORTOCALIU și GALBEN de FURTUNI în Alba și alte zone din țară: Averse importante cantitativ, descărcări electrice, vânt puternic și grindină Meteorologii ANM au emis duminică dimineața mai multe avertizări cod galben și cod portocaliu de furtuni, valabile în Alba și alte zone din țară, în intervalul 17-18 august 2025. […]

Citește mai mult

Actualitate

Radu Georgescu, despre decizia Fitch de a menţine ratingul suveran al României la „BBB minus”, cu perspectivă negativă: ”România, trebuie să începi să înveți dacă nu vrei să rămâi corigentă”

Ioana Oprean

Publicat

în

Radu Georgescu, despre decizia Fitch de a menţine ratingul suveran al României la „BBB minus”, cu perspectivă negativă: ”România, trebuie să începi să înveți dacă nu vrei să rămâi corigentă” Radu Georgescu a explicat într-o postare pe Facebook reconfirmarea calificativul de țară „BBB minus” pentru România al Agenției internaționale de rating Fitch, menținând însă perspectiva […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Copyright © 2004 - 2025 Ziarul Unirea