Meniuri mai scumpe la restaurante. Industria HoReCa se va baza în continuare pe serviciile de livrare
Pentru finalul anului 2021, patronii de restaurante pregătesc unele schimbări pentru clienți. Aceștia vor să schimbe meniurile, inclusiv în privința prețurilor, care ar urma să fie majorate. Industria HoReCa se va baza în continuare pe serviciile de livrare și se așteaptă la clienți mai greu de mulțumit.
Cele mai multe restaurante au făcut deja sau vor face modificări minore sau mai semnificative ale afacerii în următoarele trei luni, o tendință vizibilă de la începutul pandemiei. Schimbarea meniurilor va fi o prioritate în următoarea perioadă pentru 62% din restaurante.
Serviciile de livrare vor rămâne o componentă importantă a activității, fiind menționate de 45% din reprezentanții industriei ospitalității.
33% din restaurante planifică creșterea prețurilor în 2021, cea mai ridicată pondere de până acum și doar 23% mai preconizează o diminuare a activității.
În următoarele trei luni traficul redus de clienți va rămâne în continuare principala provocare pentru restaurante, însă impactul este în scădere puternică față de trimestrul precedent.
Pierderea unor angajați cheie este a doua cea mai mare provocare pentru restaurante. Era însă o preocupare continuă pentru antreprenorii din restaurante și înainte de 2020, din cauza exodului în afara țării al persoanelor din această industrie și pe cel al recalificării profesionale și migrării către cu totul alte sectoare.
Creșterea costurilor din partea furnizorilor capătă importanță, fiind menționată de 40% dintre aceștia.
În ceea ce privește așteptările legate de comportamentul clienților, restauratorii anticipează creșterea preferinței pentru a veni și a petrece timp în restaurant.
Aceste concluzii sunt incluse Barometrul Gault&Millau și se bazează pe aproximativ 100 de chestionare și interviuri efectuate cu reprezentanți ai industriei ospitalității din peste 10 orașe din România.
Ce schimbări vor face restaurantele
62% – vor modifica meniurile
45% – vor crește numărul livrărilor
33% – vor crește prețurile
23% – vor diminua activitățile
Principalele provocări ale restaurantelor
51% – traficul redus de clienți
46% – pierderea unor angajați cheie
40% – creșterea costurilor furnizorilor
Schimbări în comportamentul clienților
73% – creșterea interesului pentru calitatea ingredientelor
47% – creșterea timpului petrecut în restaurant
26% – scăderea bonului mediu
Sursa: digi24.ro
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
Ministrul Educației, negocieri pentru finanțarea burselor sociale din fonduri europene pentru studenți: ,,Acum este momentul să ne stabilizăm şi să creştem”
Ministrul Educației, negocieri pentru finanțarea burselor sociale din fonduri europene pentru studenți: ,,Acum este momentul să ne stabilizăm şi să creştem” Ministerele din România se află în discuții cu Comisia Europeană pentru a face bursele sociale ale studenților să fie finanțate din fonduri europene. O alocare de 60 de milioane de euro pentru 2026 este […]
ALERTĂ ALIMENTARĂ în România: Nestle România retrage de la vânzare mai multe loturi de lapte praf NAN 1. Bacteria Bacillus cereus, detectată pe una dintre liniile de producție
ALERTĂ ALIMENTARĂ în România: Nestle România retrage de la vânzare mai multe loturi de lapte praf NAN 1. Bacteria Bacillus cereus, detectată pe una dintre liniile de producție Nestle România, împreună cu mai mulți retaileri importanți, a inițiat rechemarea voluntară a unor loturi de lapte praf din gamele NAN 1 Optipro și NAN 1 Comfortis, […]
Femeie venită din Asia, diagnosticată cu lepră în Cluj-Napoca. Primul caz confirmat dupa zeci de ani în România
Femeie venită din Asia, diagnosticată cu lepră în Cluj-Napoca. Primul caz confirmat dupa zeci de ani în România Un caz de lepră a fost confirmat ieri la Cluj-Napoca, iar alte trei sunt investigate, după ce patru femei originare din Asia, angajate la un salon SPA din oraș, au prezentat leziuni cutanate suspecte, a anunțat Ministerul […]