Lucrările la AUTOSTRADA SEBEŞ -TURDA încep până la sfârşitul lui noiembrie. DRDP Cluj: Din decembrie 2015 va fi dată în folosinţă
Până la sfârşitul lunii noiembrie vor începe lucrările de execuţie la Autostrada Sebeş-Turda şi va fi dată în folosinţă cel mai devreme în decembrie 2015, au anunţat miercuri reprezentanţii DRDP Cluj. În prezent se lucrează la realizarea drumurilor tehnice şi la descărcările arheologice.
Directorul Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri (DRDP) Cluj, Eugen Cecan, a declarat, miercuri, în cadrul unei vizite de lucru pe şantierul Autostrăzii Sebeş-Turda, că se va lucra la acest proiect şi în lunile decembrie şi ianuarie în cazul în care condiţiile meteo vor permite.
„În momentul de faţă, au fost rezolvate toate problemele juridice, adică instanţa s-a pronunţat asupra contestaţiilor care au fost făcute după câştigarea licitaţiilor pentru tronsoanele unu şi doi ale Autostrăzii Sebeş-Turda, suntem pe ultima sută de metri cu realizarea drumurilor tehnice, descărcările arheologice nu ne-au făcut probleme, undeva până la sfârşitul lunii noiembrie vom începe lucrările de execuţie. Vom lucra, dacă vremea ne va permite, şi în decembrie şi în ianuarie, dacă nu va fi foarte frig”, a spus Cecan.
CITIŢI şi Autostrada Sebeș-Turda: Prin sentinţa definitivă a Curţii de Apel Bucureşti, asocierea Impresa Pizzarotti & C SPA – Pomponio Construcţii SRL rămâne executantul lotului I
Prefectul judeţului Cluj, Gheorghe Ioan Vuşcan, a afirmat, la rândul său, că autostrada va fi finalizată înainte de termenul limită.
„Am vorbit cu reprezentanţii firmelor care construiesc, lucrările sunt în grafic, astfel că această autostradă va fi gata mai devreme de termenul limită, care este martie 2016. Aşa că acei 70 de kilometri de autostradă cuprinşi între Sebeş şi Turda, care vor face legătura cu Coridorul IV, vor fi circulabili cel mai devreme, în decembrie 2015 sau cel mai târziu în martie 2016”, a declarat Vuşcan.
Autostrada Sebeş-Turda va avea o lungime de 70 de kilometri, fiind împărţită în patru tronsoane: tronsonul 1 – 17 kilometri, tronsonul 2 – 17,3 kilometri, tronsonul 3 – 12,45 kilometri, tronsonul 4 – 16, 3 kilometri.
• Lotul 1 – de la intrarea pe autostradă de la Sebeş până la Pârâul Iovului (17 km, km 0+000 – km 17+000)
• Lotul 2 – de la Pârâul Iovului până la intrarea în municipiul Aiud (24,25 km – km 17+000 – km 41+250) –
• Lotul 3 – de la intrarea în Aiud până la nodul de la Decea (12,45 km – km 41+250 – km 53+700)
• Lotul 4 – de la nodul Decea până la intrarea în autostradă în zona Turda (16,3 km – km 53+700 – km 70+000)
Autostrada este construită cu fonduri europene, în proporţie de 85 la sută, şi fonduri guvernamentale, în proporţie de 15 la sută. Costul întregului proiect se ridică la aproximativ 400 de milioane de euro, 100 de milioane de euro pentru fiecare tronson.
Sursa: mediafax
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Politică Administrație
Biserica „Sfinții Arhangheli” din comuna Horea va fi restaurată și refuncționalizată. Licitația de peste 5 milioane de lei, lansată pe SEAP
Biserica „Sfinții Arhangheli” din comuna Horea va fi restaurată și refuncționalizată. Licitația de peste 5 milioane de lei, lansată pe SEAP Parohia Ortodoxă Română Horea a lansat la data de 14 ianuarie 2025 licitația pe Sistemul Electronic de Achiziții Publice pentru execuția lucrărilor de resturare, refuncționalizare și punere în valoare a Bisericii Sfinții Arhangheli din […]