Lucrări pentru recompartimentarea birourilor pentru serviciul de evidență a persoanelor: Licitația de peste 300.000 de lei, lansată în SEAP
Primăria Municipiului Alba Iulia a lansat în Sistemul Electronic de Achiziții Publice o licitație pentru servicii, în cadrul proiectului „Lucrări de recompartimentare birouri pentru serviciul public comunitar local de evidență a persoanelor”. Valoarea totală estimată a investiției este de 334.000 de lei, fără TVA.
Lucrările necesare a fi executate sunt menţionate în antemăsurătorile anexate prezentului caiet de sarcini şi cuprind următoarele categorii de lucrări: Lucrări de recompartimentare birouri, înlocuit tavane casetate, corpuri iluminat demolări pereţi, placare pardoseli si pereţi cu gresie si faianţa.
Prezentarea acestor aspecte impune executarea lucrărilor de recompartimentare a birourilor, în perioada de elaborare a ofertei se recomandă vizitarea amplasamentului de către potenţialii ofertanţi. Vizitarea se va efectua în baza unei solicitări scrise adresată Autorităţii contractante prin fax sau prin e-mail în care se va preciza numele firmei şi ale persoanelor împuternicite care vor vizita amplasamentul.
în termen de 5 zile de la data constituirii garanţiei de bună execuţie, autoritatea contractantă va emite ordinul de începere al lucrărilor şi va preda amplasamentul lucrărilor pe baza de proces verbal.
Pe timpul executării lucrărilor executantul este obligat:
– Să solicite Autorităţii Contractante clarificările de care au nevoie pentru executarea lucrărilor;
– Să respecte cerinţele din caietul de sarcini şi cantităţile de lucrări contractate, nu se vor executa alte lucrări decât cu acordul Autorităţii Contractante;
– Să ia toate măsurile impuse de legislaţia în vigoare privind normele de protecţie a muncii şi apărare împotriva incendiilor. Executantul este deplin răspunzător în cazul producerii unor accidente de muncă;
– Să-şi asigure depozitarea materialelor în condiţii de siguranţă;
– Să menţină curăţenia şi ordinea în zona de desfăşurare a lucrărilor, să nu împiedice desfăşurarea activităţilor specifice în zonele din jurul şantierului;
– Să execute lucrările conform cerinţelor de calitate impuse de Autoritatea Contractantă şi să remedieze lucrările care au fost constatate ca fiind neconforme de către reprezentanţii Autorităţii Contractante.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Ştirea zilei
VIDEO | Alba Fest 2025, debut în forță: Lupii lui Calancea, Bere Gratis, Cristian Alexievici Band și Satoshi, în fața publicului din Piața Cetății
Alba Fest 2025, debut în forță: Lupii lui Calancea, Bere Gratis, Cristian Alexievici Band și Satoshi, în fața publicului din Piața Cetății În ultima parte a zilei de vineri, 13 iunie 2025, Alba Fest 2025 a debutat în forță la Alba Iulia. Artiștii nerăbdători să facă show în prima seară de Alba Fest 2025 sunt […]
Parteneriate cu greutate pentru Cupru Min Abrud: „100 de ani, 100 de tone” Bergerat Monnoyeur, furnizor Cupru Min Abrud, îi va ajuta pe cei care folosesc utilajele Caterpillar (CAT) să monitorizeze activitatea din teren, în așa fel încât investițiile în aceste utilaje să fie cât mai rentabile. Directorul general Cupru Min, Mircea Goia a aflat […]
UPDATE VIDEO | INCENDIU pe șoseaua de centură a municipiului Alba Iulia, în zona Aloref: 3 anexe cuprinse de flăcări. Intervin pompierii cu 3 autospeciale
Incendiu pe șoseaua de centură a municipiului Alba Iulia, în zona Aloref: 3 anexe cuprinse de flăcări. Intervin pompierii cu 3 autospeciale Detașamentul de pompieri Alba Iulia a intervenit vineri, 13 iunie 2025, în jurul orei 18.00, pentru stingerea unui incendiu pe șoseaua de centura a municipiului Alba Iulia, zona Aloref. Citește și: INCENDIU la […]