Lucrări pentru recompartimentarea birourilor pentru serviciul de evidență a persoanelor: Licitația de peste 300.000 de lei, lansată în SEAP
Primăria Municipiului Alba Iulia a lansat în Sistemul Electronic de Achiziții Publice o licitație pentru servicii, în cadrul proiectului „Lucrări de recompartimentare birouri pentru serviciul public comunitar local de evidență a persoanelor”. Valoarea totală estimată a investiției este de 334.000 de lei, fără TVA.
Lucrările necesare a fi executate sunt menţionate în antemăsurătorile anexate prezentului caiet de sarcini şi cuprind următoarele categorii de lucrări: Lucrări de recompartimentare birouri, înlocuit tavane casetate, corpuri iluminat demolări pereţi, placare pardoseli si pereţi cu gresie si faianţa.
Prezentarea acestor aspecte impune executarea lucrărilor de recompartimentare a birourilor, în perioada de elaborare a ofertei se recomandă vizitarea amplasamentului de către potenţialii ofertanţi. Vizitarea se va efectua în baza unei solicitări scrise adresată Autorităţii contractante prin fax sau prin e-mail în care se va preciza numele firmei şi ale persoanelor împuternicite care vor vizita amplasamentul.
în termen de 5 zile de la data constituirii garanţiei de bună execuţie, autoritatea contractantă va emite ordinul de începere al lucrărilor şi va preda amplasamentul lucrărilor pe baza de proces verbal.
Pe timpul executării lucrărilor executantul este obligat:
– Să solicite Autorităţii Contractante clarificările de care au nevoie pentru executarea lucrărilor;
– Să respecte cerinţele din caietul de sarcini şi cantităţile de lucrări contractate, nu se vor executa alte lucrări decât cu acordul Autorităţii Contractante;
– Să ia toate măsurile impuse de legislaţia în vigoare privind normele de protecţie a muncii şi apărare împotriva incendiilor. Executantul este deplin răspunzător în cazul producerii unor accidente de muncă;
– Să-şi asigure depozitarea materialelor în condiţii de siguranţă;
– Să menţină curăţenia şi ordinea în zona de desfăşurare a lucrărilor, să nu împiedice desfăşurarea activităţilor specifice în zonele din jurul şantierului;
– Să execute lucrările conform cerinţelor de calitate impuse de Autoritatea Contractantă şi să remedieze lucrările care au fost constatate ca fiind neconforme de către reprezentanţii Autorităţii Contractante.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Ştirea zilei
TOXIINFECȚIE alimentară de proporții în stațiunea turistică Vârtop: 16 copii și 2 adulți transportați de urgență la spital
TOXIINFECȚIE alimentară de proporții în stațiunea turistică Vârtop: 16 copii și 2 adulți transportați de urgență la spital În noaptea de marți spre miercuri, 09 iulie, în urma unui apel primit prin numărul unic de urgență 112, a fost semnalată o posibilă toxiinfecție alimentară în stațiunea turistică Vârtop, în rândul unui grup de 57 de […]
Sistemul de bike sharing din Alba Iulia va demara în perioada 15-20 iulie 2025 Sistemul de bike sharing pe traseele de mobilitate din Alba Iulia va deveni funcțional în perioada 15-20 iulie 2025, a declarat primarul municipiului Alba Iulia, Gabriel Pleșa, pentru ziarulunirea.ro. Citește și: FOTO | Primele 10 biciclete electrice au ajuns în Cugir: […]
FOTO | Salcie doborâtă de vântul puternic peste o mașină parcată pe strada Petru Maior, din Alba Iulia. Intervenții pe mai multe străzi din municipiu pentru înlăturarea copacilor căzuți și a firelor de electricitate
Salcie doborâtă de vântul puternic peste o mașină parcată pe strada Petru Maior din Alba Iulia. Intervenții pe mai multe străzi din municipiu pentru înlăturarea copacilor căzuți și a firelor de electricitate O salcie a fost doborâtă de vântul puternic peste o mașină parcată pe strada Petru Maior din Alba Iulia. Alte intervenții au loc […]