Dosare Profesionale: Aplicația informatică, realizată din resurse proprii, a fost implementată la Curtea de Apel Alba Iulia și instanțele din circumscripție
Dosare Profesionale: Aplicația informatică, realizată din resurse proprii, a fost implementată la Curtea de Apel Alba Iulia și instanțele din circumscripție
La Curtea de Apel Alba Iulia și instanțele din circumscripție a fost implementată cu succes aplicația informatică Dosare Profesionale, realizată cu resursele proprii ale instanței și cu contribuția esențială a colegului nostru, specialistul IT Stelian Corbuț.
Aplicația este deosebit de utilă pentru compartimentele de Resurse Umane din cadrul instanțelor facilitând accesul la datele privind evidența personalului propriu, inclusiv la conținutul integral în format electronic al dosarelor profesionale. Aplicația este de asemenea în beneficiul întregului personal al instanțelor din circumscripție, care poate vizualiza în format electronic direct și securizat informațiile și documentele care privesc evoluția profesională, fără a mai fi nevoie să contacteze compartimentele de resurse umane. Statul de funcții al Curții de Apel Alba Iulia și al celor 19 instanțe din circumscripție prevedea la sfârșitul anului trecut 942 de posturi, dintre care: 291 judecători, 572 personal auxiliar de specialitate și conex, 12 asistenți judiciari, 44 funcționari publici, respectiv 23 de posturi personal contractual.
Curtea de Apel Alba Iulia anunță totodată că pune la dispoziția tuturor instanțelor din țară interesate aplicația Dosare Profesionale iar specialistul IT Stelian Corbuț și-a exprimat disponibilitatea de a asigura în mod voluntar asistența tehnică necesară pentru instalarea și funcționarea ulterioară a aplicației.
Dezvoltarea și implementarea unor aplicații proprii reprezintă o etapă importantă în intensificarea procesului de informatizare și simplificare a accesului la justiție, asumată de conducerea managerială a Curții de Apel Alba Iulia ca o necesitate de adaptare și modernizare permanentă, concomitent cu progresul general al societăţii dar și ca un mijloc concret de protejare a publicului și personalului deopotrivă, în contextul pandemic actual, prin reducerea semnificativă a nevoii de interacțiune directă cu personalul instanțelor, odată cu utilizarea pe scară largă a facilităților informatice. La nivelul Curții de Apel Alba Iulia au fost introduse în ultimii ani mai multe aplicații informatice, cele mai cunoscute fiind Dosar Electronic, Transmitere Document Securizat și Lista de Ședințe, implementate cu sprijinul conducerii și a colegilor specialiști IT de la Tribunalul Arad care le-au dezvoltat inițial.
CURTEA DE APEL ALBA IULIA
BIROUL DE INFORMARE ŞI RELAŢII PUBLICE
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Curier Județean
INCENDIU pe Autostrada A1, sensul Sebeș-Sibiu: Focul a cuprins o mașină Detașamentul de pompieri Sebeș a intervenit, luni, 9 iunie 2025, în jurul orei 20.00, pentru asigurarea măsurilor specifice și stingerea unui incendiu pe Autostrada A1, sensul Sebeș – Sibiu. Citește și: FOTO | INCENDIU pe autostrada A10, sensul Aiud-Alba Iulia: A luat foc roata […]
14 iunie 2025 | Deschiderea sezonului 2025 la lanul de lavandă de la Vingard: „Vino pentru poze de poveste, momente de liniște și relaxare în mijlocul naturii!”
14 iunie 2025 | Deschiderea sezonului 2025 la lanul de lavandă de la Vingard: „Vino pentru poze de poveste, momente de liniște și relaxare în mijlocul naturii!” Sâmbătă, 14 iunie 2025, va avea loc deschiderea sezonului 2025 la lanul de lavandă de la Vingard. Programul de funcționare va fi doar în weekend, sâmbăta și duminica, […]
FOTO | Au început lucrările pentru amenajarea unui complex de joacă în curtea Creșei Galda de Jos
Au început lucrările pentru amenajarea unui complex de joacă în curtea Creșei Galda de Jos Au început lucrările pentru amenajarea unui complex de joacă în curtea Creșei Galda de Jos. Investiția estimată la 50.000 de lei va asigura un loc unde copiii se pot juca în siguranță, fiind pregătite toate elementele de siguranță necesare pentru […]