Rămâi conectat

Politică Administrație

Impozitele și taxele blăjenilor pe 2018, supuse dezbaterii publice în 14 decembrie, la primărie. Rămân la nivelul celor din 2017

Ziarul Unirea

Publicat

în

Primăria Municipiului Blaj organizează, în data de 14 decembrie 2017, dezbaterea publică a proiectului de hotărâre privind aprobarea impozitelor şi taxelor locale pentru anul 2018. Dezbaterea publică va avea loc în Sala Mare a Primăriei Blaj, de la ora 13.00.

Pentru anul 2018, la Blaj, conform proiectului supus dezbaterii publice, impozitele şi taxele locale vor rămâne la nivelul celor din 2017. Până pe 13 decembrie, cetăţenii şi agenţii economici pot transmite, în scris, propuneri, sugestii şi opinii legate de impozitele şi taxele locale pentru anul viitor.

Proiectul de hotărâre privind aprobarea impozitelor şi taxelor locale pentru anul 2018 şi documentaţia de bază pot fi consultate pe site-ul Primăriei Municipiului Blaj, la adresa www.primariablaj.ro, secţiunea Dezbatere publică şi la sediul Primariei Municipiulul Blaj, str. Piaţa 1848. nr.16.

Potrivit art.7 alin(2) din legea 52/2003 „Anunţul referitor la elaborarea unui proiect de act normativ va fi adus la cunoştiinţa publicului, în condiţiile alin. (1), cu cel puţin 30 de zile lucrătoare înainte de supunerea spre avizare de către autorităţile publice.”În conformitate cu prevederile art.7 alin.(4) din legea 52/2003, începând cu data de 01.11.2017 şi până la data de 13.12.2017 se pot trimite în scris propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de hotărâre supus dezbaterii publice.

Propunerile, sugestiile şi opiniile privind proiectul de hotărâre se vor transmite:

– prin scrisori transmise prin poştă la adresa Primăriei Municipiului Blaj, str. Piaţa 1848, nr.16;

– prin email, la adresa [email protected].

Persoanele sau organizaţiile interesate care transmit în scris propuneri, sugestii, opinii cu privire la proiectul de hotărâre supus dezbaterii publice vor specifica articolul sau articolele din proiectul de hotărâre, menţionând data trimiterii şi datele de contact ale expeditorului.

Opiniile tuturor factorilor interesaţi de acest proiect vor fi prelucrate pentru a definitiva o formă finală a proiectului ce va fi înaintat Consiliului Local Blaj. Persoana responsabilă cu primirea propunerilor, sugestiilor şi opiniilor formulate şi transmise în scris, cu privire la proiectul de hotărâre supus dezbaterii publice: Ghinescu Cristina – Director Direcţia Buget Finanţe.

Vezi PROIECTUL de hotărâre AICI.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Politică Administrație

Politică Administrație

Florin Roman, președinte al Comisiei de Administrație Publică a Camerei Deputatilor și vicelider al grupului PNL în Comisia de Muncă, în noul Parlament

Ziarul Unirea

Publicat

în

Florin Roman, președinte al Comisiei de Administrație Publică a Camerei Deputatilor și vicelider al grupului PNL în Comisia de Muncă, în noul Parlament Florin Roman va ocupa în perioada următoare funcția de președinte a Comisiei de Administrație Publică a Camerei Deputatilor și vicelider al grupului PNL în Comisia de Muncă. Citește și: Cum şi-au împărţit […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea