Connect with us
!-- Spot PNL - Parlamentare 2024 --> PNL - Alegeri Parlamentare 2024

Actualitate

Hidroelectrica| Vin primele facturi, după 8 luni de întârziere: ”Pot fi greșeli, fiți atenți”

Ziarul Unirea

Published

on

PSD - Alegeri Parlamentare 2024
USR - Alegeri Parlamentare 2024

Hidroelectrica a anunțat că săptămâna viitoare vor fi emise facturile pentru luna august 2022, după opt luni de întârziere. Furnizorul avertizează clienții că ar putea apărea greșeli pe facturi.

PNL - Alegeri Prezidențiale 2024

”Apelăm la înțelegere din partea clienților noștri și îi încurajăm să ne semnaleze eventualele neconformități constatate pentru a le putea remedia”, au transmis reprezentanții companiei.

”Știm foarte bine că, în cursul anului trecut și chiar și anul acesta, noi am avut acțiuni de control și cele mai mari nereguli le-am costat tocmai la această companie.

Nu întâmplător sunt cele mai multe plângeri la adresa acestei companii și departe de mine să fac anti-reclamă cuiva, dar este dovada că nu întotdeauna prețul indică calitatea serviciilor. Sunt nereguli grave la această companie, din păcate, pe care le-am constatat și cu ocazia controalelor. Am aplicat și amenzi.

(…) În mod normal, contractele care expiră pot fi prelungite cu acordul părților și majoritatea contractelor așa sunt încheiate.

Dacă părțile nu notifică la expirarea contractului intenția de a încheia relațiile contractuale sau îndeosebi din partea furnizorului, nu trimite o notificare de modificare a anumitor clauze contractuale, în speță prețul, pentru că asta se modifică cel mai des, atunci contractul se prelungește.

În momentul în care furnizorul vrea să modifice ceva, prețul, de exemplu, trebuie să modifice clientului cu 30 de zile înainte de expirarea contractului, ca acesta să aibă timp să reacționeze la această propunere de modificare. Dacă clientului nu-i convine această modificare și nu acceptă, atunci are timp să caute alt furnizor. Dacă nu răspunde la o asemenea modificare, înseamnă că acceptă modificarea și contractul se prelungește.

Dacă un client are orice nelămurire legată de factură, trebuie să se adreseze furnizorul imediat. Furnizorul este obligat să-i răspundă în 15 zile lucrătoare, perioadă în care se suspendă și obligația de plată a clientului”, a declarat la Antena 3 CNN Nagy Zoltan, vicepreședintele ANRE.

Sursa: antena3.ro


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Advertisement

Știri recente din categoria Actualitate

Actualitate

PENSIILE și indemnizațiile pentru însoțitor, încasate necuvenit NU SE MAI RECUPEREAZĂ: Legea a fost promulgată

Cezar Lancrajan

Published

on

PENSIILE și indemnizațiile pentru însoțitor, încasate necuvenit NU SE MAI RECUPEREAZĂ: Legea a fost promulgată Preşedintele Klaus Iohannis a promulgat marţi, 19 noiembrie 2024, legea potrivit căreia nu se recuperează sumele încasate necuvenit cu titlu de pensie, indemnizaţie socială pentru pensionari şi indemnizaţie pentru însoţitor. Actul normativ vizează asigurarea unei forme de protecţie a pensionarilor, […]

Continue Reading

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea