Rămâi conectat

Actualitate

Hidroelectrica: Cum pot clienții să își verifice soldul şi cere eşalonarea plăţii facturilor. Descărcaţi de aici documentele necesare

Ziarul Unirea

Publicat

în

Hidroelectrica a transmis noua adresă de e-mail la care îi poţi contacta pentru verificarea soldului, iar facturile pe august 2022 ale românilor urmează să vină în perioada imediat următoare.

„Apelăm la înțelegere din partea clienților noștri și îi încurajăm să ne semnaleze eventualele neconformități constatate pentru a le putea remedia. Pentru sesizări legate de sold, am înființat special adresa de e-mail [email protected]” , informează compania printr-un mesaj publicat pe Facebook.

Cum se poate cere eşalonarea plăţii

Iată ce mai transmite compania: „Ne bucurăm să vă aducem la cunoștință faptul că Hidroelectrica a implementat cu succes noul sistem informatic de facturare. Acesta integrează soluții software de ultimă generație capabile de gestionarea optimă a numărului crescut de clienți casnici și non-casnici aflați actualmente în portofoliul societății, precum și a acelora care vor dori să încheie contracte de furnizare pe viitor.

Vă asigurăm că facem eforturi pentru îmbunătățirea continuă a serviciilor oferite tuturor clienților, iar trecerea la noile programe informatice a reprezentat unul dintre pașii absolut necesari făcuți în această direcție. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat de perioadele de întârziere în emiterea facturilor.

Dorim să reamintim că termenul de plată a facurilor emise de către Hidroelectrica este unul relaxat, de 45 de zile în cazul clienților casnici, respectiv de 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici, perioade pentru care nu sunt percepute penalități.

Dacă vă aflați în dificultate în ceea ce privește plata facturilor, aveți posibilitatea de a opta pentru eșalonarea sumelor restante, plata urmând a fi făcută în maximum 6 rate lunare, de valori egale. Pe perioada eșalonării vor fi achitate facturile curente, împreună cu ratele rezultate din cererea de eșalonare.

Formularul tip pentru cererea de eșalonare este disponibil pentru descărcare în format electronic:

CLIENT CASNIC

sau

CLIENT BUSINESS

După completare, acesta poate fi trimis la adresa de mail [email protected]. sau poate fi depus în format fizic la sediile sucursalelor Hidroelectrica precum și la sediul central.

Reamintim că Hidroelectrica nu utilizează intermediari în relația cu clienții săi, actuali și potențiali, astfel că pentru orice chestiune de interes (contractare, facturare etc.) vă rugăm să vă adresați exclusiv reprezentanților companiei sau să utilizați platformele electronice puse la dispoziție de societate.”

Sursa: dcbusiness.ro


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Știri recente din categoria Actualitate

Actualitate

Noi reguli de la Comisia Europeană: Fermierii obligați să renunțe la cuști în 2026, pentru anumite categorii de animale

Redactia Ziarului Unirea

Publicat

în

Noi reguli de la Comisia Europeană: Fermierii obligați să renunțe la cuști în 2026, pentru anumite categorii de animale Comisia Europeană intenționează începând cu 2026 o legislație care să elimine treptat utilizarea cuștilor în creșterea anumitor specii și categorii de animale. Printre acestea se numără găinile ouătoare, porcii, vițeii, puicuțele, puii de carne și de […]

Citește mai mult

Actualitate

24-26 iunie 2025 | COD GALBEN de CANICULĂ în Alba și alte județe din țară. Disconfort termic ridicat și maxime de 38 de grade Celsius

Ziarul Unirea

Publicat

în

24-26 iunie 2025 | COD GALBEN de CANICULĂ în Alba și alte județe din țară. Disconfort termic ridicat și maxime de 38 de grade Celsius Meteorologii ANM au emis marți dimineața noi avertizări cod galben de caniculă, valabile în Alba și alte județe din țară în intervalul 24-26 iunie 2025. Potrivit specialiștilor, disconfortul termic va […]

Citește mai mult

Actualitate

Rabla pentru tractoare 2025 | Aplicația informatică, funcțională: „Așteptăm decizia politică pentru ca programul să continue”

Redactia Ziarului Unirea

Publicat

în

Rabla pentru tractoare 2025 | Aplicația informatică, funcțională: „Așteptăm decizia politică pentru ca programul să continue” Ministrul Mediului, Mircea Fechet, a declarat, luni, 23 iunie, că aplicația informatică necesară reluării Programului „Rabla pentru tractoare” este finalizată și funcțională. „Începând de astăzi, aplicația informatică care ne-a dat bătăi de cap din cauza căreia a fost blocat […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Copyright © 2004 - 2025 Ziarul Unirea