Grupul Albalact a terminat semestrul I cu o cifră de afaceri de 242 milioane de lei, iar brandurile au ajuns în peste 1.400 de hoteluri și cafenele
Grupul Albalact a terminat semestrul I cu o cifră de afaceri de 242 milioane de lei, în creştere cu 17%, iar brandurile acestuia au ajuns în peste 1.400 de hoteluri și cafenele.
Albalact, cel mai mare jucător cu acţionariat românesc de pe piaţa lactatelor, care urmează să fie preluat de gigantul francez Lactalis, vrea să dezvolte segmentul produselor destinate segmentului HoReCa, unde colaborează direct cu peste 1.400 de clienţi cărora le livrează atât brandurile dedicate Albalact Horeca Top şi Bardezzi, cât şi branduri consacrate din portofoliu precum Zuzu.
„Segmentul HoReCa, în care suntem prezenţi cu brandul Albalact Horeca Top, Bardezzi, dar şi cu celelalte branduri ale companiei, reprezintă, astăzi, aproape 5% în volum din vânzările Albalact. Până anul trecut, Albalact a fost prezent în piaţa HoReCa cu brandurile sale obişnuite consacrate, însă într-o proporţie destul de restrânsă“, a declarat Irina Măndoiu, directorul comercial al producătorului de lactate.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Actualitate
Branșarea la curent în 2025: ANRE anunță eliminarea unui document-cheie pentru racordarea la energie
Branșarea la curent în 2025: ANRE anunță eliminarea unui document-cheie pentru racordarea la energie Birocrația în domeniul energiei ar putea fi simplificată radical, autoritățiel analizând eliminarea Avizului Tehnic de Racordare (ATR), un document considerat până acum esențial pentru accesul la rețea. Potrivit președintelui ANRE, George Niculescu, măsura ar putea reduce termenele și facilita conectarea atât […]