Grupul Albalact a terminat semestrul I cu o cifră de afaceri de 242 milioane de lei, iar brandurile au ajuns în peste 1.400 de hoteluri și cafenele
Grupul Albalact a terminat semestrul I cu o cifră de afaceri de 242 milioane de lei, în creştere cu 17%, iar brandurile acestuia au ajuns în peste 1.400 de hoteluri și cafenele.
Albalact, cel mai mare jucător cu acţionariat românesc de pe piaţa lactatelor, care urmează să fie preluat de gigantul francez Lactalis, vrea să dezvolte segmentul produselor destinate segmentului HoReCa, unde colaborează direct cu peste 1.400 de clienţi cărora le livrează atât brandurile dedicate Albalact Horeca Top şi Bardezzi, cât şi branduri consacrate din portofoliu precum Zuzu.
„Segmentul HoReCa, în care suntem prezenţi cu brandul Albalact Horeca Top, Bardezzi, dar şi cu celelalte branduri ale companiei, reprezintă, astăzi, aproape 5% în volum din vânzările Albalact. Până anul trecut, Albalact a fost prezent în piaţa HoReCa cu brandurile sale obişnuite consacrate, însă într-o proporţie destul de restrânsă“, a declarat Irina Măndoiu, directorul comercial al producătorului de lactate.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
Cât costă un hectar de teren arabil în România? Zonele în care este cel mai ieftin, unde este cel mai scump?
Cât costă un hectar de teren arabil în România? Zonele în care este cel mai ieftin, unde este cel mai scump? Potrivit ultimelor date publicate de Institutul Național de Statistică (INS),.41.624 de lei este prețul mediu cu care s-a vândut un hectar de teren arabil în România. Harta prețurilor pentru terenurile agricole arată că cel […]