Rămâi conectat

Curier Județean

GRADAȚII DE MERIT 2018: IȘJ Alba a publicat tabelul nominal cu punctajele candidaților, aprobate în ședința consiliului de administrație

Publicat

în

Inspectoratul Școlar Județean (IȘJ) Alba a publicat, miercuri, tabelul nominal cu punctajele candidaților la concursul de acordare a gradațiilor de merit, sesiunea 2018, aprobate în ședința Consiliului de Administrație al IȘJ Alba.

Click AICI pentru a vedea tabelul nominal

”Consiliul de administraţie al ISJ Alba a aprobat în şedinţa din 17.07.2018 lista cu punctajele acordate în urma evaluării, pe specialităţi, a dosarelor depuse de cadrele didactice și didactice auxiliare în vederea acordării gradaţiei de merit în anul şcolar 2018-2019”, arată IȘJ Alba pe pagina oficială.

Electrica Furnizare Discount

IȘJ Alba a stabilit numărul gradațiilor de merit pe categorii de personal și discipline, sesiunea 2018. Gradația de merit reprezintă 25% din salariul de baza și se acordă pe o perioada de 5 ani.

Astfel, în Alba, vor fi acordate 222 de gradații de merit, dintre care 2016 pentru personalul didactic de predare, conducere, îndrumare și control, iar 6 gradații pentru pentru personalul didactic auxiliar.

Numărul maxim de gradaţii care pot fi acordate se calculează astfel: din numărul rezultat prin aplicarea a 16% din totalul posturilor didactice auxiliare şi a 16% din totalul posturilor didactice de predare, de conducere, de îndrumare şi control existente în luna martie 2018 la nivelul inspectoratului şcolar se scade numărul de gradaţii acordate personalului didactic aflate în plată la 1 septembrie 2018, având în vedere că gradaţia de merit se acordă pe o perioadă efectivă de 5 ani, fără a fi luate în calcul perioadele de suspendare a plăţii gradaţiei de merit din motive neimputabile angajatului sau ca urmare a rezervării postului didactic/catedrei în baza prevederilor art. 255 alin. (1) – (6) din Legea educației naționale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, cu încadrarea în numărul maxim de gradaţii de merit aprobate la momentul revenirii pe post.

Procentul de 16% se aplică, separat, fiecărei categorii de personal (didactic de predare/didactic de conducere, îndrumare şi control/didactic auxiliar).

Gradaţia de merit se atribuie începând cu data de 1 septembrie 2018 și reprezintă o creștere cu 25% a salariului de bază deținut.

La concursul pentru acordarea gradaţiei de merit poate participa:

  1. a) personalul didactic de predare, de conducere, de îndrumare şi control din învăţământul preuniversitar de stat, angajat cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată sau pe perioadă determinată, cu o vechime în învăţământul preuniversitar de cel puţin 5 ani, cu calificativul „Foarte bine” în fiecare an şcolar din perioada evaluată, care nu a primit nicio sancțiune disciplinară/penală în perioada pentru care se realizează evaluarea şi a dovedit performanţe deosebite în:

(i) inovarea didactică, în pregătirea preşcolarilor sau a elevilor, în pregătirea elevilor distinşi la competițiile școlare recunoscute de MEN/IȘJ/IȘMB, etapa sector/judeţeană şi a municipiului Bucureşti, interjudeţeană, etapa naţională şi internaţională, în perioada 1 septembrie 2012 – 31 august 2017;

(ii) prevenirea şi combaterea abandonului şcolar şi a părăsirii timpurii a şcolii, în integrarea copiilor cu cerințe educaţionale speciale şi/sau tulburări de învăţare în învăţământul de masă, în progresele şcolare ale elevilor în risc de abandon şcolar, în iniţierea şi managementul unor proiecte şcolare care au condus la consolidarea culturii şcolare centrate pe progres, cooperare şi incluziune;

  1. b) personalul didactic auxiliar din învăţământul preuniversitar de stat, angajat cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată sau pe perioadă determinată, cu o vechime în învăţământul preuniversitar de cel puţin 5 ani, cu performanţe în activitate, în perioada 1 septembrie 2012 – 31 august 2017, şi calificativul „Foarte bine” în fiecare an şcolar din perioada evaluată și care nu a primit nicio sancțiune disciplinară/penală în perioada pentru care se realizează evaluarea.

(2) Cadrele didactice care, în perioada 1 septembrie 2012 – 31 august 2017, au îndeplinit şi funcţii de conducere, de îndrumare şi control pot participa la concursul de acordare a gradaţiei de merit fie ca personal didactic de conducere, de îndrumare şi control, fie ca personal didactic de predare, iar evaluarea se realizează conform grilei specifice opţiunii exprimate în scris la depunerea dosarului. Cadrele didactice care optează pentru evaluare ca personal didactic de conducere, de îndrumare şi control depun toate calificativele primite în urma evaluării activităţii din perioada 1 septembrie 2012 – 31 august 2017.

(3) Personalul didactic prevăzut la alin. (1) care, în perioada 1 septembrie 2012 – 31 august 2017, a avut contractul de muncă suspendat este evaluat doar pentru perioada în care şi-a desfăşurat activitatea, din intervalul 1 septembrie 2012 – 31 august 2017, precum și pentru o perioadă corespunzătoare duratei suspendării, anterioară intervalului mai sus menționat, astfel încât să se asigure evaluarea efectivă pe o perioadă de 5 ani. În acest caz, perioada evaluată din afara intervalului 1 septembrie 2012 – 31 august 2017 se stabilește astfel încât să nu fi fost luată în considerare la 4

 

acordarea unei alte gradații de merit. In cazul în care nu se pot constitui în acest mod cei cinci ani necesari evaluării, personalul respectiv este evaluat doar pentru perioada în care și-a desfășurat activitatea, din intervalul 1 septembrie 2012 – 31 august 2017.

(4) Personalul didactic încadrat pe două sau mai multe specializări/funcții pe perioada evaluării poate participa la concursul de acordare a gradaţiei de merit la oricare dintre discipline/funcții, exprimându-şi opţiunea în scris odată cu depunerea dosarului. Cadrele didactice care au desfăşurat activitate metodică şi ştiinţifică pe două sau mai multe specializări sunt evaluate pentru întreaga activitate.

 

Publicitate

Curier Județean

Avansări în grad la Jandarmeria Alba: 45 de jandarmi și-au câștigat o nouă tresă pe epoleții uniformei

Publicat

în

Avansări în grad la Jandarmeria Alba: 45 de jandarmi și-au câștigat o nouă tresă pe epoleții uniformei

Astăzi, 2 august, 45 de cadre militare, 4 ofițeri și 41 de subofițeri din cadrul Inspectoratului de Jandarmi Județean „Avram Iancu” Alba, care au îndeplinit stagiul minim în grad și condițiile prevăzute de Legea nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare cu modificările și completările ulterioare, au fost avansate în gradul următor.

Activitatea s-a desfășurat începând cu ora 09.30, în prezența domnului Nicolae Albu, Prefect al județului Alba, domnului Ion Dumitrel, Președinte al Consiliului Județean Alba, domnului Pleșa Gabriel, Primar al municipiului Alba Iulia, domnului comisar șef de poliție Dogaru Florin, Inspector șef al Inspectoratului de Poliție Județean Alba și a domnului maior Fogarași Tristan, Împuternicit Prim Adjunct al Inspectoratului pentru Situații de Urgență Alba.

Electrica Furnizare Discount

Cei avansați au fost felicitați de către conducerea unității și persoanele invitate, care le-au înmânat noile grade și le-au transmis tuturor cele mai frumoase gânduri și îndemnul de a sluji în continuare, cu devotament, patria.

Citește mai mult

Curier Județean

ELECTRICA: Localitățile din Alba în care sunt programate întreruperi ale furnizării energiei electrice, în perioada 2 – 6 august 2021

Publicat

în

Localitățile din Alba în care sunt programate întreruperi ale furnizării energiei electrice, în perioada 2 – 6 august 2021

Sucursala de Distribuţie a Energiei Electrice Alba anunţă întreruperile programate pentru perioada 2.08.2021  – 6.08.2021. Motivul acestor întreruperi îl constituie lucrările de întreţinere, revizii, reparaţii efectuate în instalaţiile electrice din zonele respective.

Întreruperile programate sunt afişate şi pe site-ul  www.distributie-energie.ro; Call-Center: 0-800-500-929 (telverde), 0258-929 (taxabil)

 Luni, 02 August 2021

Electrica Furnizare Discount

 Marţi, 03 August 2021

 Miercuri, 04 August 2021

Localitatea: Gârboviţa, str. Principalǎ, între orele 8.00-15.00

Joi, 05 August 2021

Vineri, 06 August 2021

Localitatea: Cicǎu, str. Principalǎ, între orele 8.00-15.00

Vă mulţumim pentru înţelegere.

Citește mai mult

Curier Județean

Au intrat în vigoare noile condiții de călătorie în Germania. Cum se face accesul începând cu 1 august

Publicat

în

Au intrat în vigoare noile condiții de călătorie în Germania. Cum se face accesul începând cu 1 august

Ministerul Afacerilor Externe (MAE) a anunţat că, începând de duminică, au fost modificate condiţiile de călătorie în Germania, astfel că toate persoanele cu vârsta peste 12 ani trebuie să prezinte la intrarea în ţară fie dovada vaccinării împotriva COVID-19, fie dovada trecerii prin boală sau rezultatul negativ al unui test COVID-19.

MAE a transmis că, potrivit informaţiilor publicate de autorităţile germane, începând din 1 august, toate persoanele cu vârsta de cel puţin 12 ani trebuie să prezinte, la intrarea pe teritoriul Republicii Federale Germania, fie dovada vaccinării împotriva COVID-19, fie dovada trecerii prin boală sau rezultatul negativ al unui test COVID-19.

Documentele pot fi prezentate pe hârtie sau în format electronic şi trebuie redactate într-una dintre limbile germană, engleză, franceză, italiană sau spaniolă.

Electrica Furnizare Discount

Astfel, dovada vaccinării este acceptată numai dacă schema de vaccinare cu un vaccin omologat la nivelul Uniunii Europene este completă şi au trecut cel puţin 14 zile de la administrarea ultimei doze de vaccin.

Dovada infectării anterioare cu virusul SARS-CoV-2 şi, implicit, a vindecării se face în baza unui test de laborator făcut cu cel puţin 28 de zile, dar nu cu mai mult de 6 luni înainte de intrarea pe teritoriul german.

Dovada testării pentru infecţia cu virusul SARS-CoV-2 se face prin prezentarea rezultatului negativ al unui test tip PCR efectuat cu cel mult 72 de ore înainte de intrarea pe teritoriul german sau al unui test antigen efectuat cu cel mult 48 de ore înainte.

Regulile se aplică indiferent de modalitatea de acces pe teritoriul german (aeriană, terestră, navală).

Ministerul Afacerilor Externe reaminteşte că cetăţenii români pot solicita asistenţă consulară la numerele de telefon ale Ambasadei României la Berlin: +49 30 21239555, +49 30 21239514 şi +49 30 21239516, Consulatului General al României la Bonn: +49 228 6838135; +49 2286838211; +49 228 6838244; +49 228 6838254, Consulatului General al României la München: +49 89 553307; +49 89 98106143, Consulatului General al României la Stuttgart +49 711 664 86 11, +49 711 664 86 12, +49 711 664 86 13, +49 711 664 86 14 şi +49 711 664 86 15, apelurile fiind redirecţionate către Centrul de Contact şi Suport al Cetăţenilor Români din Străinătate (CCSCRS) şi preluate de către operatorii Call Center în regim de permanenţă.

De asemenea, cetăţenii români care se confruntă cu o situaţie dificilă, specială, cu caracter de urgenţă au la dispoziţie şi telefonul de urgenţă al misiunii diplomatice a României la Berlin +49 160 157 9938, oficiului consular al României la Bonn +49 173 5757 585, oficiului consular al României la München +49 160 208 7789 şi oficiului consular al României la Stuttgart +49 171 681 3450.

Citește mai mult

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Știrea Ta

Politică Administrație

Sport

Monden

Opinii Comentarii

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2021 Ziarul Unirea