Rămâi conectat

Actualitate

FOTO| Tablou dezamăgitor pe lotul 3 al A1 Orăștie-Sibiu: Lucrările de stabilizare a solului din zona Aciliu-Apoldu de Jos nu sunt finalizate nici după 4 ani

Ziarul Unirea

Publicat

în

Tablou dezamăgitor pe lotul 3 al A1 Orăștie-Sibiu: Lucrările de stabilizare a solului din zona Aciliu-Apoldu de Jos nu sunt finalizate nici după 4 ani

Vă mai amintiți de vestita „Groapă”, parte din lotul 3 al A1 Orăștie-Sibiu, cel inaugurat în noiembrie 2014 în prag de alegeri prezidențiale, apoi reziliat, închis și demolat pe 200 de metri în 2015 pentru deficiențe grave, iar apoi redeschis traficului un an mai târziu în 2016, interval de timp în care au murit 10 persoane în accidente rutiere pe drumul național paralel?

Imediat după reziliere, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere și-a asumat că va finaliza lucrările de stabilizare a solului argilos-nisipos din zona Aciliu-Apoldu de Jos împreună cu sistemul de scurgere a apelor, astfel încât acesta să nu mai erodeze pe termen lung corpul autostrăzii.

Zis și făcut! Care credeți că este stadiul actual la aproape 4 ani de la momentul rezilierii contractului? Exact, 0. Au fost anulate 4 licitații (!) pentru realizarea unor expertize tehnice și o licitație pentru proiectarea și execuția unor lucrări suplimentare pe corpul autostrăzii.

În plus, Comisia Europeană a solicitat CNAIR să finalizeze de urgență cele două spații de servicii de pe acest tronson care nu au fost realizate de constructorul italian. În caz contrar, riscăm să pierdem banii europeni aferenți ÎNTREGII autostrăzi Orăștie-Sibiu. Deși cei de la CNAIR s-au apucat de aceste parcări în regie proprie de un an de zile, nici până astăzi ele nu sunt gata. Și aici găsim două licitații anulate pentru realizarea clădirilor din parcări.

Tabloul este unul dezamăgitor, ilustrând o dată în plus imaginea administrației publice incompetente, greoaie, fără viziune, lipsită de proactivitate, mereu reactivă și doar când „cuțitul e la os”.

Fără sisteme funcționale de bonificare a performanței și fără sancționarea incompetenței (care să ajungă până la concedierea celor ce nu își fac treaba), vom discuta în continuare despre liste ale rușinii în infrastructura de transport românească.

sursa: facebook – Asociația Pro Infrastructură


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Actualitate

Actualitate

Tichete culturale 2024: Ce valoare vor avea în semestrul al II lea al anului și pentru ce pot fi utilizate

Bera Larisa

Publicat

în

Tichete culturale 2024: Ce valoare vor avea în semestrul al II lea al anului și pentru ce pot fi utilizate Ministerul de Finanțe a publicat pe data de 2 septembrie 2024 un proiect legislativ pentru stabilirea valorii sumei indexate care se acordă sub formă de tichete culturale pentru semestrul II al anului 2024. Citește și: […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea