FOTO: O replică a Porții a-III-a a Cetății Alba Carolina, accesul în standul României la cel mai mare târg internațional de turism din lume, desfășurat la Londra
Ministerul Turismului promovează România la cea de-a 37-a ediție a World Travel Market din Londra, cel mai mare târg internațional de turism din lume, adresat exclusiv specialiștilor din domeniu. Anul acesta, România aduce în atenția profesioniștilor atât destinația turistică Alba Iulia, cât și circuitele culturale, turismul în natură și cel rural, pachetele de tip city break, turismul activ şi cel de aventură, turismul balnear și cel de tip wellness.
Tema standului din această ediție este unică și subliniază într-o manieră stilizată împlinirea celor 100 de ani de la Marea Unire din 1918. Acesul în cadrul standul-ului, cu o suprafață de 238 de mp., se face printr-o replică a porții a-III-a de la Cetatea Alba Carolina.
La standul amenajat de Ministerul Turismului din România sunt prezenți 50 de expozanți, reprezentanți ai unor touroperatori, organizații de management a destinației, Consilii Județene, hoteluri și companii aeriene.
Ministerul Turismului este reprezentat la Londra de Secretarul de Stat Cristina Ionela Tărteață. Pe toată perioada desfășurării manifestării expoziționale, respectiv 6-8 noiembrie, demnitarul va avea o serie de întâlniri cu reprezentanții celor mai mari companii media, în vederea identificării posibilităților de promovare a României pe canalele media la nivel global, dintre care amintim: National Geographic, CNN, BBC, Travel Channel, Lonely Planet Publication. Un punct important de pe agenda Secretarului de Stat este reprezentat de participarea la Summit-ul Miniștrilor Turismului din toate țările participante la WTM (peste 160 țări și teritorii), summit organizat de Organizația Mondială a Turismului, sub patronajul Secretarului General domnul Taleb Rifai.
World Travel Market Londra reprezintă punctul de întalnire al cererii și ofertei internaționale din sectorul turistic și are un rol fundamental în stabilirea de noi contacte de afaceri. România a participat constant la WTM, având stand național la toate cele 36 ediții anterioare.
În cadrul acestei ediții, pe lângă promovarea brand-ului de țară este prezentat, în avanpremieră, și logo-ul Centenarului, element unic de identificare pentru toate evenimentele ce vor fi organizate de România pe parcursul anului viitor.
[nggallery id=4817]
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Ştirea zilei
O femeie de afaceri din Alba, pentru a treia oară în juriul festivalului WORLD FASHION FESTIVAL AWARDS DUBAI
O femeie de afaceri din Alba, pentru a patra oară în juriul festivalului WORLD FASHION FESTIVAL AWARDS DUBAI Georgeta Furdui, femeia de afaceri originară din Cugir, va face parte în 2025, pentru a patra oară din juriul World Fashion Festival. Cugireanca a mai făcut parte din juriul evenimentului încă de 2 ori în Dubai și […]
Secțiune Articole Similare
-
Opinii - Comentariiacum 2 zile
21 noiembrie: Intrarea Maicii Domnului în Biserică. Ovidenia, prima sărbătoare de la începutul Postului Crăciunului
-
Opinii - Comentariiacum o zi
21 noiembrie, Ziua Mondială a Salutului. Cel mai popular cuvânt de salut este „Hello”
-
Ştirea zileiacum 4 zile
PROGRAMUL zilei de 1 decembrie 2024, Ziua Națională, la Alba Iulia: Paradă militară, concert Andra și focuri de artificii
-
Opinii - Comentariiacum 2 zile
21 Noiembrie: Intrarea Maicii Domnului în Biserică. Tradiţii şi superstiţii de Sărbătoarea Luminii
-
Opinii - Comentariiacum 4 zile
19 noiembrie: Ziua internațională a BĂRBATULUI. Tradiții în lume specifice sărbătorii
-
Ştirea zileiacum 2 zile
21 noiembrie: Zece ani de la tragedia aviatică de la Mălâncrav. Ziua când Alba Iulia a pierdut un tânăr pilot căpitan