Facturi URIAȘE la energie, în Alba. Poziția ENGIE România, față de prețurile ridicate la gaze naturale și informațiile apărute în media
Facturi URIAȘE la energie, în Alba. Poziția ENGIE România, față de prețurile ridicate la gaze naturale și informațiile apărute în media
Furnizorul ENGIE România își prezintă poziția în legătură cu informațiile apărute în media, care vorbesc despre scumpirile observate la facturile de energie ale unor instituții din orașul nostru.
ENGIE Romania a preluat furnizarea în regim de ultimă instanță pentru mai mulți clienți juridici, instituții sociale și de învățământ din Alba Iulia, după ce furnizorul cu care aceștia încheiaseră un contract a fost în imposibilitatea de a mai asigura continuitatea furnizării.
Preluarea clienților în regim de ultimă instanță este stabilită de Autoritatea Națională de Reglementare în domeniul Energiei (A.N.R.E.) pe baza unor criterii clar definite, printre care costul cel mai mic și capacitatea disponibilă de preluare. Furnizarea în regim de ultimă instanță se asigură pentru o perioadă temporară, iar clienții au posibilitatea de a contracta orice furnizor de pe piața de gaze naturale, aspect comunicat clienților de către ENGIE Romania.
În ceea ce privește nivelul de preț aplicat, acesta este determinat de creșterea fără precedent a prețurilor de achiziție, fiind o cerere foarte mare de gaze naturale și o ofertă insuficientă. Pentru furnizarea de ultimă instanță, necesarul de consum al clienților nu a putut fi anticipat, fapt pentru care ENGIE Romania este obligată să recurgă la achiziția de gaze naturale pe piața pe termen scurt, unde nivelul de preț este, în general, ridicat.
CITEȘTE ȘI: PESTE 300 000 de lei, factura la gaz pentru Colegiul Național „Horea, Cloșca și Crișan” din Alba Iulia, în mijlocul valului de scumpiri
Menționăm că o parte dintre clienții preluați au beneficiat de reducerile aferente schemei de sprijin însă, pentru alții, nu au putut fi aplicate măsurile de sprijin deoarece clienții nu au fost transmis documentația necesară, conform legii. Conform ultimelor modificări legislative, pentru consumul aferent lunilor februarie-martie, măsurile de sprijin vor fi aplicate în mod automat, fără a fi necesar niciun alt demers din partea clientului.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
Avertisment venit de la BNR pentru turismul din România: 5 miliarde de euro cheltuim mai mult ca români în afara ţării, decât cheltuiesc străinii la noi
Avertisment venit de la BNR pentru turismul din România: 5 miliarde de euro cheltuim mai mult ca români în afara ţării, decât cheltuiesc străinii la noi Cristian Popa, membru în Consiliul de Administraţie al Băncii Naţionale a României (BNR) atrage atenția că românii cheltuiesc cu 5 miliarde de euro mai mult în vacanțe în străinătate […]
Economistul Radu Georgescu despre decimarea angajaților: „Dacă nu facem profit, plecăm toți acasă”
Economistul Radu Georgescu despre decimarea angajaților: „Dacă nu facem profit, plecăm toți acasă” Economistul Radu Georgescu, cu experiență vastă în mediul corporativ, explică cum funcționează „decimarea” angajaților, metoda aplicată de Jack Welch la General Electric pentru a elimina anual cei mai puțin performanți și a recompensa top 10% dintre angajați. Prin prisma experienței sale, acesta […]
VIDEO | Protest față de tăierile de personal organizat de sindicaliștii din învățământ: ,,Guvernul vrea să mai taie 10% din buget şi să creeze o criză fără precedent”
Protest față de tăierile de personal organizat de sindicaliștii din învățământ: ,,Guvernul vrea să mai taie 10% din buget şi să creeze o criză fără precedent” Sindicaliștii din educație au organizat miercuri, la orele prânzului, un protest în fața Ministerului Educației și Cercetării, pentru a-și manifesta nemulțumirea față de intenția Guvernului de a impune noi […]