Rămâi conectat
MA-RA-MU

Curier Județean

Cramele Jidvei, o moștenire în inima județului Alba: Claudiu Necșulescu vorbește despre viitorul grupului și implicarea fiicelor în afaceri

Suciu Andra-Ioana

Publicat

în

Cramele Jidvei, o moștenire în inima județului Alba: Claudiu Necșulescu vorbește despre viitorul grupului și implicarea fiicelor în afaceri

Claudiu Necșulescu, antreprenorul din spatele Grupului Jidvei, a vorbit recent despre evoluția și viitorul companiei de vinuri, subliniind importanța moștenirii de familie. Fondată în 1999, Jidvei a reprezentat o colaborare strânsă între Claudiu și tatăl său, Liviu Necșulescu, revitalizând afacerea în anii ’90. Într-un interviu recent pentru Ziarul Financiar, Claudiu a dezvăluit că decizia de a menține grupul ca o afacere de familie a fost luată încă din 2013 și va aparține fiicelor sale, Ana și Maria.

Cu afaceri de 186 milioane de lei anul trecut, Grupul Jidvei este unul dintre cei mai importanți actori din industria vinului din România. Cu aproximativ 2.500 de hectare de viță de vie și o producție anuală de aproximativ 18 milioane de litri de vin, Jidvei gestionează, de asemenea, o fermă de animale și o fabrică de lactate, având activități și în turism.

Claudiu Necșulescu subliniază importanța transmiterii unei afaceri solide și cu perspective de dezvoltare către generația următoare. Cu fiicele sale implicate în afacere, el vizează să creeze o continuitate rară în peisajul afacerilor românești.

În ceea ce privește viitorul, antreprenorul are planuri ambițioase. Premiumizarea și rejuvenarea portofoliului de produse Jidvei sunt parte din viziunea strategică pentru următorii zece ani. Lansarea de game noi și investiții în tehnologii de ultimă generație în vinificație și viticultură sunt priorități, garantând o calitate constantă a vinurilor Jidvei.

O altă direcție importantă este dezvoltarea oenoturismului la Castelul Bethlen-Haller, din Cetatea de Baltă, județul Alba. Claudiu Necșulescu vede în oenoturism un potențial enorm, încă neexploatat pe deplin în România. El crede că această inițiativă poate apropia oamenii de lumea vinului, oferindu-le o experiență autentică și educativă.

Cu toate acestea, antreprenorul recunoaște schimbările intervenite în comportamentul consumatorului din 2020, odată cu pandemia. Adaptabilitatea este cheia, iar Claudiu Necșulescu este optimist cu privire la capacitatea românilor de a se adapta la noile cerințe ale pieței.

În încheiere, articolul evidențiază poziționarea României în industria mondială a vinului, subliniind faptul că, deși este al 13-lea cel mai mare producător de vin din lume, exporturile sunt încă invizibile. Claudiu Necșulescu consideră că accentul pe educație și investiții constante sunt esențiale pentru a dezvolta organic industria vinului în țară.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Curier Județean

Curier Județean

FOTO | Brutăria Sântimbru din Alba, gest nobil în prag de sărbători: Hrană și un strop de speranță pentru oameni care își duc viața în lipsuri

Cezar Lancrajan

Publicat

în

FOTO | Brutăria Sântimbru din Alba, gest nobil în prag de sărbători: Hrană și un strop de speranță pentru oameni care își duc viața în lipsuri Brutăria Sântimbru, din județul Alba, recunoscută pentru pita de Sântimbru a oferit hrană și un strop de speranță, în pragul sărbătorilor de iarnă, oamenilor care își duc viața în […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea