Consiliul Județean Alba ANGAJEAZĂ: Concursuri pentru posturile de secretar al județului și arhitect șef
Agenția Națională a Funcționarilor publici a publicat anunțurile privind organizarea concursului pentru ocuparea funcțiilor publice de conducere vacante de secretar al județului Alba și de arhitect șef al județului Alba.
Ambele concursuri vor avea loc la data de 3 aprilie 2015, ora 10.00, la sediulANFP din București.
*Condiţii de participare pentru funcția de SECRETAR AL JUDEŢULUI ALBA
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative;
– studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile art. 31 alin. (1) din Legea nr. 284/2010 – legea cadru privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice;
– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani.
Dosar de înscriere trebuie să conțină:
Pentru concursul de recrutare (funcţii publice de conducere şi funcţii publice de execuţie), dosarul va cuprinde următoarele documente, conform prevederilor art. 49 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, modificată şi completată de H.G. nr. 1173/2008:
– copia actului de identitate;
– formularul de înscriere, conform anexei nr. 3 la H.G. nr. 611/2008, modificată;
– copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
– copia carnetului de muncă sau, după caz, sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitate- număr pagini;
– cazierul judiciar (acesta poate fi înlocuit cu o declaraţie pe proprie răspundere, cu obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de 5 zile lucrătoare de la data la care a fost declarat admis în urma selecţiei dosarelor, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire).
– adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare;
– declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.
Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs, sau în copii legalizate.
*Condiţii de participare pentru funcția de ARHITECT ȘEF AL JUDEȚULUI
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul arhitectură sau urbanism;
– studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile art. 31 alin. (1) din Legea nr. 284/2010 – legea cadru privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice;
– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani.
Dosar de înscriere trebuie să conțină:
Pentru concursul de recrutare (funcţii publice de conducere şi funcţii publice de execuţie), dosarul va cuprinde următoarele documente, conform prevederilor art. 49 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, modificată şi completată de H.G. nr. 1173/2008:
– copia actului de identitate;
– formularul de înscriere, conform anexei nr. 3 la H.G. nr. 611/2008, modificată;
– copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
– copia carnetului de muncă sau, după caz, sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitate- număr pagini;
– cazierul judiciar (acesta poate fi înlocuit cu o declaraţie pe proprie răspundere, cu obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de 5 zile lucrătoare de la data la care a fost declarat admis în urma selecţiei dosarelor, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire).
– adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare;
– declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.
Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs, sau în copii legalizate.
Relaţii suplimentare privind cele două posturi scoase la concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici şi la nr. de telefon: 0374.112.726. Bibliografia de concurs poate fi consultată pe site-ul ANFP (http://www.anfp.gov.ro/Concurs/17784 – pentru secretar al județului; http://www.anfp.gov.ro/Concurs/17781 – pentru arhitect șef al județului)
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Ştirea zilei
VIDEO | Grădină și panouri fotovoltaice, ideea inedită a unui informatician din Alba: Roșii, ardei și gogoșari, cultivate pe acoperișul unei case
Grădină și panouri fotovoltaice, ideea inedită a unui informatician din Alba: Roșii, ardei și gogoșari, cultivate pe acoperișul unei case Mihai Oltean, un bărbat din Cugir, a construit în ultimii 2 ani un acoperiș inedit, multifuncțional, în două ape: pe partea sudică, bărbatul a montat panouri solare, iar pe partea nordică a construit o mică […]
FOTO | Hairstylistele din Alba Iulia continuă tradiția faptelor bune: O nouă acțiune dedicată seniorilor de la căminul pentru persoane vârstnice Alba Iulia
Hairstylistele din Alba Iulia continuă tradiția faptelor bune: O nouă acțiune dedicată seniorilor de la căminul pentru persoane vârstnice Alba Iulia Luni, 25 august 2025, mai multe saloane de beauty din Alba Iulia au organizat o acțiune specială pentru seniorii din comunitate. Deja a devenit o tradiție ca profesioniștii din domeniul frumuseții să își îndrepte […]
Ministrul Dezvoltării: Este în pregătire Memorandumul pentru continuarea Programului „Anghel Saligny” pe următorii trei ani
Ministrul Dezvoltării: Este în pregătire Memorandumul pentru continuarea Programului „Anghel Saligny” pe următorii trei ani Ministrul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației, Cseke Attila a anunțat, duminică, 24 august 2025, că în acest moment se lucrează la memorandumul pentru continuarea Programului „Anghel Saligny” pe următorii trei ani. „Pe „Saligny”, pregătim memorandumul pentru continuarea acestui program pe […]