Consiliul Județean Alba ANGAJEAZĂ: Concursuri pentru posturile de secretar al județului și arhitect șef
Agenția Națională a Funcționarilor publici a publicat anunțurile privind organizarea concursului pentru ocuparea funcțiilor publice de conducere vacante de secretar al județului Alba și de arhitect șef al județului Alba.
Ambele concursuri vor avea loc la data de 3 aprilie 2015, ora 10.00, la sediulANFP din București.
*Condiţii de participare pentru funcția de SECRETAR AL JUDEŢULUI ALBA
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative;
– studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile art. 31 alin. (1) din Legea nr. 284/2010 – legea cadru privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice;
– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani.
Dosar de înscriere trebuie să conțină:
Pentru concursul de recrutare (funcţii publice de conducere şi funcţii publice de execuţie), dosarul va cuprinde următoarele documente, conform prevederilor art. 49 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, modificată şi completată de H.G. nr. 1173/2008:
– copia actului de identitate;
– formularul de înscriere, conform anexei nr. 3 la H.G. nr. 611/2008, modificată;
– copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
– copia carnetului de muncă sau, după caz, sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitate- număr pagini;
– cazierul judiciar (acesta poate fi înlocuit cu o declaraţie pe proprie răspundere, cu obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de 5 zile lucrătoare de la data la care a fost declarat admis în urma selecţiei dosarelor, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire).
– adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare;
– declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.
Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs, sau în copii legalizate.
*Condiţii de participare pentru funcția de ARHITECT ȘEF AL JUDEȚULUI
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul arhitectură sau urbanism;
– studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile art. 31 alin. (1) din Legea nr. 284/2010 – legea cadru privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice;
– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani.
Dosar de înscriere trebuie să conțină:
Pentru concursul de recrutare (funcţii publice de conducere şi funcţii publice de execuţie), dosarul va cuprinde următoarele documente, conform prevederilor art. 49 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, modificată şi completată de H.G. nr. 1173/2008:
– copia actului de identitate;
– formularul de înscriere, conform anexei nr. 3 la H.G. nr. 611/2008, modificată;
– copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
– copia carnetului de muncă sau, după caz, sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitate- număr pagini;
– cazierul judiciar (acesta poate fi înlocuit cu o declaraţie pe proprie răspundere, cu obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de 5 zile lucrătoare de la data la care a fost declarat admis în urma selecţiei dosarelor, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire).
– adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare;
– declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.
Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs, sau în copii legalizate.
Relaţii suplimentare privind cele două posturi scoase la concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici şi la nr. de telefon: 0374.112.726. Bibliografia de concurs poate fi consultată pe site-ul ANFP (http://www.anfp.gov.ro/Concurs/17784 – pentru secretar al județului; http://www.anfp.gov.ro/Concurs/17781 – pentru arhitect șef al județului)
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Ştirea zilei
Prezența unui URS, semnalată la Măgina. A fost emis mesaj RO-ALERT pentru locuitorilor din zonă
Prezența unui URS, semnalată la Măgina. A fost emis mesaj RO-ALERT pentru locuitorilor din zonă Prezența unui urs a fost semnalată la Măgina, luni, 14 iulie 2025, în jurul orei 23.30. A fost emis mesaj RO-ALERT pentru locuitorii din zonă. ”A fost semnalată prezența unui urs în localiatea Măgina. S-a transmis mesaj Ro-Alert cetățenilor din […]
Irina Trifa, absolventă a Colegiului Național „Avram Iancu” Câmpeni, cea mai mare medie din Apuseni la Evaluarea Națională 2025. Rezultate de excepție și la olimpiadele școlare
Irina Trifa, absolventă a Colegiului Național „Avram Iancu” Câmpeni, cea mai mare medie din Apuseni la Evaluarea Națională 2025. Rezultate de excepție și la olimpiadele școlare Irina Trifa este o elevă de top a Colegiului Național „Avram Iancu” Câmpeni. Este de domeniul evidenței că în clasa a VIII-a Irina Trifa a strălucit pe toate planurile. […]
O femeie, administrator de firmă, condamnată penal după ce și-a transferat peste 900.000 de lei din conturile firmei în contul propriu: Banii au fost utilizați exclusiv în interesul personal
O femeie, administrator de firmă, condamnată penal după ce și-a transferat peste 900.000 de lei din conturile firmei în contul propriu: Banii au fost utilizați exclusiv în interesul personal O femeie, administrator al unei societăți comerciale, s-a ales cu o condamnare penală după ce a transferat peste 900.000 de lei din conturile firmei în contul […]