Connect with us
!-- Spot PNL - Parlamentare 2024 --> PNL - Alegeri Parlamentare 2024

Curier Județean

Concurs pentru un post de inspector superior la Serviciul de Combatere a Fraudelor Alba Iulia

Ziarul Unirea

Published

on

PSD - Alegeri Parlamentare 2024
USR - Alegeri Parlamentare 2024

Ministerul Finanțelor Publice – Agenţia Naţională de Administrare Fiscală organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a 271 de funcții publice de execuție, vacante de inspectori antifraudă la Direcţia generală antifraudă fiscală.

Pentru județul Alba se pune la dispoziție un post de inspector superior, la Serviciul de Combatere a Fraudelor Alba Iulia.

PNL - Alegeri Prezidențiale 2024

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare:
a) cetățenie română și domiciliul în România;
b) cunoașterea limbii române, scris și vorbit;
c) vârsta de minimum 18 ani împliniți;
d) capacitate deplină de exercițiu;
e) stare de sănătate corespunzătoare funcției publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate;
f) îndeplinirea condițiilor de studii prevăzute de lege pentru funcția publică;
g) îndeplinirea condițiilor specifice pentru ocuparea funcției publice;
h) nu a fost condamnat pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției publice, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
i) să nu fi fost destituit dintr-o funcție publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) să nu fi desfășurat activitate de poliție politică, astfel cum este definită de lege);

Vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice specifice:

– inspector antifraudă, clasa I, gradul profesional superior: 9 ani;

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

– studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în științe economice;
– promovarea evaluărilor psihologice complexe, organizate prin intermediul unităților specializate, acreditate în condițiile legii;
– promovarea evaluărilor de integritate, inclusiv prin evaluarea personalului Direcției Generale Antifraudă Fiscală din punct de vedere psihologic și al comportamentului simulat, de către persoana sau cabinetele de specialitate, autorizate în condițiile legii;
– disponibilitatea la delegări, detașări și deplasări în țară/străinătate;
– disponibilitatea la program de lucru prelungit;
– condiție fizică și psihică corespunzătoare efortului fizic și intelectual prelungit;
– abilități, calități și aptitudini necesare: capacitatea decizională, inclusiv în situații de criză, asumarea responsabilității, păstrarea confidențialității lucrărilor executate și a informațiilor deținute, fidelitate față de instituție, rezistență la stres, abilități de comunicare orală și scrisă, capacitatea de a lucra individual și în echipă, ținută morală și decentă în exercițiul funcției publice.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

– 17 februarie 2016: termenul limită pentru depunerea dosarelor (în zilele lucrătoare, între orele 08:30-17:00 de luni până joi și 08:30-14:30 vineri; dosarele se depun la sediul ANAF/Registratura generală din str. Apolodor nr. 17, sector 5, București, parter)
– 5 martie 2016, ora 10:00: proba scrisă (se testează cunoștințele teoretice necesare ocupării funcțiilor publice; subiectele pentru proba scrisă se stabilesc pe baza bibliografiei de concurs aprobate de președintele ANAF, astfel încât să asigure verificarea capacității de analiză și sinteză a candidaților, în concordanță cu nivelul și specificul funcțiilor publice pentru care se organizează concursul; bibliografiile aferente sunt prevăzute în anexele de mai jos);
– data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarul de concurs va fi alcătuit din componente îndosariate într-un dosar cu șină (cartonat), care trebuie să conțină următoarele:

a) cererea de înscriere privind participarea la concurs (imprimată față-verso), al cărei model este prevăzut în anexa nr. 3 al prezentului anunț;
b) copia actului de identitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altor acte, în cazul în care numele de pe actele de studii este diferit de cel de pe actul de identitate;
d) copia diplomei de licență sau echivalentă;
e) copia carnetului de muncă sau adeverință doveditoare a vechimii în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice, după caz;
f) copia permisului de conducere, categoria B, după caz;
g) cazierul judiciar;
h) adeverința care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 3 luni anterior desfășurării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate (adeverința trebuie să conțină, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia);
i) o declarație pe propria răspundere, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 4 la prezentul anunț;
j) curriculum vitae, potrivit modelului comun european, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.021/2004 pentru aprobarea modelului comun european de curriculum vitae, al cărei model este prevăzut în anexa 5 la prezentul anunț;
k) documentele care atestă îndeplinirea condițiilor prevăzute la art. 4 alin. (7), lit. b) și c) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 74/2013 privind unele măsuri pentru îmbunătățirea și reorganizarea activității Agenției Naționale de Administrare Fiscală, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 144/2014, respectiv avizul psihologic care privește evaluarea psihologică complexă a candidatului și avizul psihologic cu privire la aprecierea nivelului de integritate al candidatului (certificatele trebuie să fie eliberate cu cel mult 3 luni anterior desfășurării concursului). Cele două certificate trebuie emise în urma unei sesiuni unitare de examinare realizate de către același psiholog. Lista personalului și a entităților acreditate, respectiv autorizate să realizeze evaluările psihologice complexe și de integritate se publică pe site-ul web al Colegiului Psihologilor din România și pe site-ul web al Agenției Naționale de Administrare Fiscală, precum și în anexa listei furnizorilor inclusă mai jos.

Vechimea în muncă și/sau în specialitatea studiilor dobândită anterior datei de 1 ianuarie 2011 va fi atestată prin înscrierile din cartea de muncă, iar vechimea dobândită în muncă și/sau în specialitatea studiilor după data de 1 ianuarie 2011 va fi atestată prin adeverințe care vor avea formatul standard aprobat prin Ordinul nr. 192/2013 al președintelui Agenției Naționale a Funcționarilor Publici.

Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul tehnic al comisiei de examinare și evaluare. Cererea de înscriere poate fi listată din anexa de mai jos, de pe site-ul ANAF sau se pune la dispoziția candidaților de către Agenție, prin grija secretariatului tehnic al comisiei de examinare și evaluare. Sunt considerate complete dosarele de concurs care conțin toate documentele prevăzute, până la termenul-limită al perioadei de înscriere stabilit în anunțul de concurs.

Regulamentul de desfășurare a concursului sau examenului pentru ocuparea funcției publice specifice de inspector antifraudă din cadrul Agenției Naționale de Administrare Fiscală a fost aprobat prin Hotărârea Guvernului României nr. 677/2013, cu modificările și completările ulterioare. Pentru înscrierea candidaților în cele mai bune condiții, fără afectarea timpului de depunere și asigurarea depunerii în termenul prevăzut de lege, facem un apel către persoanele care se înscriu la concurs să ia toate măsurile în vederea utilizării întregii perioade de depunere a dosarelor de înscriere, astfel încât să se evite eventualele aglomerații în ultima zi prevăzută pentru înscriere.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la Direcţia generală de organizare şi resurse umane, str. Apolodor nr. 17, sectorul 5, București, telefon: 021/319.97.59, 0214/319.97.68, interior: 2018, 2492, 2026, 2011, 2059, 1342. (Z.U.)


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Advertisement

Știri recente din categoria Curier Județean

Curier Județean

FOTO | Exponatul lunii noiembrie la Muzeul Municipal „Ioan Raica” Sebeş: „Turnul de la mănăstire”, tehnică mixtă pe carton, tablou de Hermann Meuselbach

Cezar Lancrajan

Published

on

FOTO | Exponatul lunii noiembrie la Muzeul Municipal „Ioan Raica” Sebeş: „Turnul de la mănăstire”, tehnică mixtă pe carton, tablou de Hermann Meuselbach Exponatul lunii noiembrie la Muzeul Municipal „Ioan Raica” Sebeş este tabloul „Turnul de la mănăstire”, realizat de pictorul Hermann Meuselbach în primii ani ai secolului XX. Citește și: FOTO | 400 de […]

Continue Reading

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea