Rămâi conectat

Curier Județean

CONCURS pentru două posturi de secretar șef facultate, la Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia

Ioana Oprean

Publicat

în

Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale, vacante, astfel:

– secretar şef facultate – secretar gradul IS din cadrul Facultăţii de Teologie Ortodoxă;
– secretar şef facultate – secretar gradul IS din cadrul Facultăţii de Istorie şi Filologie.

Festivalul Roman Apulum 2025

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

*secretar şef facultate – secretar gradul I S din cadrul Facultăţii de Teologie Ortodoxă:
– nivel studii: absolvent al studiilor universitare de lungă durată (licenţă + master);
– specialitatea studiilor: în domeniul fundamental: „Ştiinţe umaniste”;
– experienţă în domeniu: minimum 5 ani;
– minimum 2 ani vechime în funcţii de conducere în domeniul educaţiei: cunoştinţe de utilizare a calculatorului (Word, Excel, Power Point);
– binecuvântarea scrisă a Ierarhului.

*secretar şef facultate – secretar gradul I S – din cadrul Facultăţii de Istorie şi Filologie:
– nivel studii: absolvent al studiilor universitare de lungă durată (licenţă + master);
– specialitatea studiilor: în domeniul fundamental „Ştiinţe sociale“;
– experienţă în domeniu: minimum 5 ani vechime în activitatea de secretariat;
– minimum 2 ani vechime în funcţii de conducere în domeniul educaţiei;
– cunoştinţe de utilizare a calculatorului (Word. Internet, Excel);
– cunoaşterea unei limbi străine de circulaţie internaţională.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

– 3 martie 2017, ora 16:00: data limită pentru depunerea dosarelor;
– 14 martie 2017, ora 10:00: proba scrisă/practică;
– data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

– cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
– copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
– copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
– carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
– cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
– adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
– curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul instituției din Alba Iulia, str. Gabriel Bethlen, nr.5, Judeţul Alba, telefon: 0258/806.276.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Știri recente din categoria Curier Județean

Curier Județean

Peste 78.000 de certificate medicale emise în 2024, în Alba: Peste 60% dintre acestea, eliberate pentru codul „Boală obişnuită”

Ioana Oprean

Publicat

în

Peste 78.000 de certificate medicale au fost emise în 2024, în Alba: Peste 60% dintre acestea au fost eliberate pentru codul „Boală obişnuită” Casa Naţională de Asigurări de Sănătate (CNASS) a efectuat acţiuni de control în toată ţara la primii 5 medici din fiecare judeţ care au eliberat anul trecut cele mai multe certificate de […]

Citește mai mult

Curier Județean

Marius Ceteraș, reales membru în Consiliul Director al FRȘah: Este la al treilea mandat și speră să implementeze un proiect de 4 milioane de euro

Publicat

în

Albaiulianul Marius Ceteraș a fost reales membru în Consiliul Director al FRȘah. Alături de echipa sa, speră să implementeze un proiect de 4 milioane de euro Albaiulianul Marius Ceteraș rămâne un om de bază în cadrul Federației Române de Șah, fiind ales cu 66 de voturi din 68 pentru un al treilea mandat. El s-a […]

Citește mai mult

Curier Județean

Spitalul de Boli Cronice Câmpeni cumpără echipamente IT pentru digitalizarea activității. Licitația, lansată în SEAP

Ioana Oprean

Publicat

în

Spitalul de Boli Cronice Câmpeni cumpără echipamente IT – software și hardware – pentru digitalizarea activității. Licitația, lansată în SEAP Spitalul de Boli Cronice Câmpeni a lansat în SEAP procedura de licitație pentru dotarea cu echipamente IT în cadrul proiectului ”Guvernanta digitala e-Health și interoperabilitate în cadrul Spitalului de Boli Cronice Câmpeni ” finanțat de […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Copyright © 2004 - 2025 Ziarul Unirea