CNADNR: Fisura din asfaltul autostrăzii Orăştie-Sibiu, zona Cunţa Sălişte, a fost remediată. Proiectantul despre viaductul de la Aciliu: „Microfisurile nu influenţează rezistenţa structurii”
Fisura de aproape 100 de metri din asfaltul autostrăzii Orăştie – Sibiu, Lot 3 Cunţa – Sălişte, ce a dus la închiderea circulaţiei pe o bandă în zonă, în urmă cu o zi, a fost reparată, iar tronsonul a fost redeschis complet circulaţei rutiere, informează Compania de Autostrăzi. Totodată, ca urmare a informaţiilor din presă cum că viaductul de la Aciliu are probleme de rezistenţă, proiectantul a precizat că „microfisurile nu influenţează rezistenţa structurii”.
Citiţi şi Trafic restricţionat pe AUTOSTRADA ORĂŞTIE-SIBIU, la două luni de la inaugurare. O porţiune din tronsonul Cunţa-Sălişte intră în reparaţii
“În cazul fisurilor apărute pe A1, Autostrada Orăştie – Sibiu, Lot III la km 275+600 – km 275+700, CNADNR SA a intervenit efectuând reparaţii provizorii. Menţionăm că traficul pe acest sector de drum a fost redeschis circulaţiei rutiere, astăzi 22.01.2015, ora 07:00, la mai puţin de 24 de ore de la impunerea restricţiei de circulaţie pe Banda I”, anunţă Compania într-un comunicat de presă.
Menţionăm că reparaţiile pe acest lot sunt realizate şi suportate de către constructor, respectiv SC Salini Impregilo, pe banii lui, întru-cât lucrările la lotul 3 nu sunt finalizate, iar lucrarea nu este receptată de către stat.
Ca urmare a unor informaţii apărute în presă referitoare la faptul că Viaductul de la Aciliu, cel mai înalt viaduct rutier din ţară, din cadrul aceluiaşi lot III ar fi crăpat şi are probleme de rezistenţă, proiectantul lucrării susţine că microfisurile create nu influenţează rezistenţa structurii. Autostrada A3 Orastie-Sibiu, Lot 3 a fost deschisă traficului în 15 noiembrie 2014.
„Viaductul de la Aciliu de pe A1, Autostrada Orăştie – Sibiu, Lot III, a fost deschis traficului rutier după efectuarea încercărilor statice şi dinamice sub încărcare cu convoaie de camioane, în conformitate cu Normativele în vigoare. Conform punctului de vedere emis de Proiectantul lucrării (Asocierea TECNIC Consulting Engineering Romania SRL S.I.N.A Societa Iniziative Nazionali Autostradali S.p.A.): „Natura fisurilor nu influenţează siguranţa traficului. Microfisurile sunt create de efecte locale termice şi nu au nicio influenţă asupra caracteristicilor de rezistenţă ale structurii” , se arată în comunicatul CNADNR.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Politică Administrație
FOTO | Lucrări de renovare pe ultima sută de metri la etajele I și II ale Liceului Teoretic „Petru Maior” Ocna Mureș
Lucrări de renovare pe ultima sută de metri la Liceul Teoretic „Petru Maior” Ocna Mureș Liceul Teoretic „Petru Maior” Ocna Mureș se află într-o etapă importantă de transformare, iar ucrările de renovare au intrat pe ultima sută de metri la etajele I și II, care sunt aproape finalizate, urmând să ofere elevilor și profesorilor săli […]
FOTO | Drum asfaltat, rigole, trotuare pavate și accesuri la proprietăți generoase în satul Totoi din comuna Sântimbru
Drum asfaltat, rigole, trotuare pavate și accesuri la proprietăți generoase în satul Totoi din comuna Sântimbru Este aproape de final de final proiectul de modernizare a infrastructurii rutiere din satul Totoi, a anunțat, joi, 4 septembrie 2025, primarul comunei Sântimbru, Ioan Iancu Popa. „Călătoria pe care am început-o în primavara trecută de la zero a […]
Modernizarea iluminatului public continuă la Teiuș: A fost semnat un contract de aproximativ 3 milioane de lei pentru lucrări
Modernizarea iluminatului public continuă la Teiuș: A fost semnat un contract de aproximativ 3 milioane de lei pentru lucrări La Teiuș modernizarea iluminatului public intră într-o nouă etapă. Citește și: VIDEO | La Teiuș, un pod rutier important pentru comunitate este deschis circulației: Primarul Mirel Hălălai promite continuarea lucrărilor „Un pas important în ce priveste […]