CNADNR: Fisura din asfaltul autostrăzii Orăştie-Sibiu, zona Cunţa Sălişte, a fost remediată. Proiectantul despre viaductul de la Aciliu: „Microfisurile nu influenţează rezistenţa structurii”

Paul Voicu - Primar 2020

lot 3 Autostrada Orastie-Sibiu04Fisura de aproape 100 de metri din asfaltul autostrăzii Orăştie – Sibiu,  Lot 3 Cunţa – Sălişte, ce a dus la închiderea circulaţiei pe o bandă în zonă, în urmă cu o zi, a fost reparată, iar tronsonul a fost redeschis complet circulaţei rutiere, informează Compania de Autostrăzi. Totodată, ca urmare a informaţiilor din presă cum că viaductul de la Aciliu are probleme de rezistenţă, proiectantul a precizat că „microfisurile nu influenţează rezistenţa structurii”.

Citiţi şi Trafic restricţionat pe AUTOSTRADA ORĂŞTIE-SIBIU, la două luni de la inaugurare. O porţiune din tronsonul Cunţa-Sălişte intră în reparaţii

ELIT

“În cazul fisurilor apărute pe A1, Autostrada Orăştie – Sibiu, Lot III la km 275+600 – km 275+700, CNADNR SA a intervenit efectuând reparaţii provizorii. Menţionăm că traficul pe acest sector de drum a fost redeschis circulaţiei rutiere, astăzi 22.01.2015, ora 07:00, la mai puţin de 24 de ore de la impunerea restricţiei de circulaţie pe Banda I”, anunţă Compania într-un comunicat de presă.

Menţionăm că reparaţiile pe acest lot sunt  realizate şi suportate de către constructor, respectiv SC Salini Impregilo, pe banii lui, întru-cât lucrările la lotul 3 nu sunt finalizate, iar lucrarea nu este receptată de către stat.

Mihail David - 2020

Ca urmare a unor informaţii apărute în presă referitoare la faptul că Viaductul de la Aciliu, cel mai înalt viaduct rutier din ţară, din cadrul aceluiaşi lot III ar fi crăpat şi are probleme de rezistenţă, proiectantul lucrării susţine că microfisurile create nu influenţează rezistenţa structurii. Autostrada A3 Orastie-Sibiu, Lot 3 a fost deschisă traficului în 15 noiembrie 2014.

„Viaductul de la Aciliu de pe A1, Autostrada Orăştie – Sibiu, Lot III, a fost deschis traficului rutier după efectuarea încercărilor statice şi dinamice sub încărcare cu convoaie de camioane, în conformitate cu Normativele în vigoare. Conform punctului de vedere emis de Proiectantul lucrării (Asocierea TECNIC Consulting Engineering Romania SRL  S.I.N.A Societa Iniziative Nazionali Autostradali S.p.A.): „Natura fisurilor nu influenţează siguranţa traficului. Microfisurile sunt create de efecte locale termice şi nu au nicio influenţă asupra caracteristicilor de rezistenţă ale structurii” , se arată în comunicatul  CNADNR.

Email: stiri@ziarulunirea.ro
Tel: 0258.811.419

Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea lor. Acceptă Mai mult...