Rămâi conectat
S&D Europarlamentare 2024

Politică Administrație

CNADNR: Fisura din asfaltul autostrăzii Orăştie-Sibiu, zona Cunţa Sălişte, a fost remediată. Proiectantul despre viaductul de la Aciliu: „Microfisurile nu influenţează rezistenţa structurii”

Ziarul Unirea

Publicat

în

Corneliu Mureșan - Locale 2024

lot 3 Autostrada Orastie-Sibiu04Fisura de aproape 100 de metri din asfaltul autostrăzii Orăştie – Sibiu,  Lot 3 Cunţa – Sălişte, ce a dus la închiderea circulaţiei pe o bandă în zonă, în urmă cu o zi, a fost reparată, iar tronsonul a fost redeschis complet circulaţei rutiere, informează Compania de Autostrăzi. Totodată, ca urmare a informaţiilor din presă cum că viaductul de la Aciliu are probleme de rezistenţă, proiectantul a precizat că „microfisurile nu influenţează rezistenţa structurii”.

Citiţi şi Trafic restricţionat pe AUTOSTRADA ORĂŞTIE-SIBIU, la două luni de la inaugurare. O porţiune din tronsonul Cunţa-Sălişte intră în reparaţii

“În cazul fisurilor apărute pe A1, Autostrada Orăştie – Sibiu, Lot III la km 275+600 – km 275+700, CNADNR SA a intervenit efectuând reparaţii provizorii. Menţionăm că traficul pe acest sector de drum a fost redeschis circulaţiei rutiere, astăzi 22.01.2015, ora 07:00, la mai puţin de 24 de ore de la impunerea restricţiei de circulaţie pe Banda I”, anunţă Compania într-un comunicat de presă.

Menţionăm că reparaţiile pe acest lot sunt  realizate şi suportate de către constructor, respectiv SC Salini Impregilo, pe banii lui, întru-cât lucrările la lotul 3 nu sunt finalizate, iar lucrarea nu este receptată de către stat.

Ca urmare a unor informaţii apărute în presă referitoare la faptul că Viaductul de la Aciliu, cel mai înalt viaduct rutier din ţară, din cadrul aceluiaşi lot III ar fi crăpat şi are probleme de rezistenţă, proiectantul lucrării susţine că microfisurile create nu influenţează rezistenţa structurii. Autostrada A3 Orastie-Sibiu, Lot 3 a fost deschisă traficului în 15 noiembrie 2014.

„Viaductul de la Aciliu de pe A1, Autostrada Orăştie – Sibiu, Lot III, a fost deschis traficului rutier după efectuarea încercărilor statice şi dinamice sub încărcare cu convoaie de camioane, în conformitate cu Normativele în vigoare. Conform punctului de vedere emis de Proiectantul lucrării (Asocierea TECNIC Consulting Engineering Romania SRL  S.I.N.A Societa Iniziative Nazionali Autostradali S.p.A.): „Natura fisurilor nu influenţează siguranţa traficului. Microfisurile sunt create de efecte locale termice şi nu au nicio influenţă asupra caracteristicilor de rezistenţă ale structurii” , se arată în comunicatul  CNADNR.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Politică Administrație

Politică Administrație

FOTO „Transapuseana”, șoseaua spectaculoasă din sudul Munților Apuseni, tot mai aproape de finalizare: Primul lot a fost recepționat

Ziarul Unirea

Publicat

în

„Transapuseana”, șoseaua spectaculoasă din sudul Munților Apuseni, tot mai aproape de finalizare: Primul lot a fost recepționat Vineri, 26 aprilie 2024, a avut loc recepția lucrărilor pe lotul 1 al Transapusenei care totalizează nu mai puțin de 43 de kilometri. Un drum de poveste, emblematic pentru județul Alba și pentru România. Citește și: FOTO Cum […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea