CNA: Copiii cu vârste cuprinse între 3 şi 15 ani nu mai au voie să apară în reclamele la alimente
Consiliul Național al Audiovizualului a decis în ședința de marți ca minorii cu vârste între 3 și 15 ani să nu mai apară în reclamele la alimente. Decizia forului audiovizual va intra în vigoare la șase luni de la data publicării.
Această nouă prevedere este parte a mai multor modificări ale Codului de reglementare în audiovizual, inițiată de membrul CNA Radu Herjeu, în toamna anului trecut.
Valentin Jucan, membru CNA, cel care a inițiat propunerea, a explicat pe pagina sa de Facebook: „Am susținut această modificare fiindcă este esențială introducerea unei discipline în publucitate, în raport cu minorii și cu rolul pe care părintele îl are. Această nouă normă vine ca urmare a lipsei în societate a educației alimentare și, din păcate, a responsabilității celor își promovează produsele, folosindu-se de credulitatea copiilor. Protecția superioară a minorului este esențială într-o societate imatură în domeniul responsabilității alimentare.”
Sursa: paginademedia.ro
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Actualitate
Alegeri prezidențiale 2025: Bătaie pentru fiecare procent între primii 5 candidați. Sondaj ARA
Alegeri prezidențiale 2025: Bătaie pentru fiecare procent între primii 5 candidați. Sondaj ARA Un sondaj recent realizat de ARA la comanda Antena 3 CNN arată că intrarea în campania electorală se va face cu scoruri apropiate între primii candidați, iar în următoarele 30 de zile se pot produce răsturnări spectaculoase de situație. Dacă Simion „aleargă” […]