CNA: Copiii cu vârste cuprinse între 3 şi 15 ani nu mai au voie să apară în reclamele la alimente
Consiliul Național al Audiovizualului a decis în ședința de marți ca minorii cu vârste între 3 și 15 ani să nu mai apară în reclamele la alimente. Decizia forului audiovizual va intra în vigoare la șase luni de la data publicării.
Această nouă prevedere este parte a mai multor modificări ale Codului de reglementare în audiovizual, inițiată de membrul CNA Radu Herjeu, în toamna anului trecut.
Valentin Jucan, membru CNA, cel care a inițiat propunerea, a explicat pe pagina sa de Facebook: „Am susținut această modificare fiindcă este esențială introducerea unei discipline în publucitate, în raport cu minorii și cu rolul pe care părintele îl are. Această nouă normă vine ca urmare a lipsei în societate a educației alimentare și, din păcate, a responsabilității celor își promovează produsele, folosindu-se de credulitatea copiilor. Protecția superioară a minorului este esențială într-o societate imatură în domeniul responsabilității alimentare.”
Sursa: paginademedia.ro
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
Stornare facturi Hidroelectrica: De ce au primit clienții facturi cu minus la energie electrică?
Stornare facturi Hidroelectrica: De ce au primit clienții facturi cu minus la energie electrică? Hidroelectrica a stornat facturile aferente lunilor octombrie și noiembrie 2024, provocând multă confuzie printre clienții. Aceștia au fost anunțați de stornarea facturilor aferente lunilor octombrie și noiembrie 2024, însă au primit facturi cu valori negative. Hidroelectrica a informat că facturile emise […]