Ciserom SA Sebeş – un brand de referinţă
Brandul Ciserom SA Sebeş a devenit punct de referinţă în lista tot mai restrânsă a producătorilor de ciorapi din România, dovedind încă o dată că istoria de 85 de ani, cu care aceasta societate se poate lăuda, înseamnă nu doar experienţa acumulată, ci şi o confirmarea a valorii. Ciserom revine în forţă pe piaţă câştigând, în ciuda unei concurenţe acerbe, trofeul celei de-a doua ediţii a competiţiei dedicate companiilor şi brandurilor autohtone. „Cel mai promiţător brand românesc” este un demers iniţiat de „Seed Consultants” iar premiul constă în accesarea şi implementarea unui program integral de rebranding, menit să-l dezvolte pe cel existent şi să-l aducă la rangul de brand internaţional. Obiectivul acestui program este, printre altele, acela de a creşte notorietatea industriei româneşti de consultanţă de brand şi a rolului semnificativ pe care branding-ul îl are în succesul oricărei afaceri. Pe de altă parte, scopul este acela de a susţine dezvoltarea brandurilor româneşti de valoare. „Seed Consultants” este o companie românească de consultanţă de brand şi design, partener exclusiv în România al „Landor Associates”, cea mai mare agenţie de branding globală. Portofoliul „Seed Consultants” numără branduri importante, precum „Scandia Food”, „Petrom”, „Antena 1”, „Radio ZU”, „GSP TV”, „Gazeta Sporturilor”, „Agrofam Holding” ş.a.
Câştigarea acestui premiu înseamnă, pentru Ciserom, o confirmare a convingerii că drumul pe care aceasta firmă l-a ales, deşi deosebit de anevoios, şi de-a lungul căruia au fost făcute numeroase sacrificii, este singura variantă viabilă, dacă ţelul este acela de a-şi impune produsele, atât pe piaţa autohtonă, cât şi pe cea externă. Producătorul de ciorapi „Ciserom Sebeş” a încheiat anul 2011 cu o cifră de afaceri de 4,2 milioane de euro, în creştere cu 12% faţă de anul anterior, fiind şi una dintre câştigătoarele premiilor „Best of Business”, la categoria „Cele mai mari valori ale exporturilor firmelor cu capital românesc din judeţ”. Afacerile companiei sunt susţinute în primul rând de raportul foarte bun calitate-preţ, de atractivitatea noilor modele de produse lansate pe piaţă, dar şi de colaborările cu clienţii existenţi: distribuitorii zonali şi marile reţele de hypermarket-uri „Metro Cash&Carry”, „Carrefour România”, „Real Hypermarket România”, „Selgros Cash & Carry” şi „Cora România”. Capacitatea lunară de producţie a fabricii din Sebeş este de 600.000 de perechi de ciorapi, în condiţiile în care anul trecut producţia a crescut cu 4% faţă de anul anterior. Numărul de angajaţi ai companiei a ajuns în prezent la 306 persoane. (I.H.)
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Actualitate
Consilier onorific al lui Nicușor Dan, analiză generată cu ajutorul ChatGPT: Propune tăierea ajutorului de înmormântare, iar USR eliminarea burselor școlare
Consilier onorific al lui Nicușor Dan, analiză generată cu ajutorul ChatGPT: Propune tăierea ajutorului de înmormântare, iar USR eliminarea burselor școlare Reforma bugetară promisă în negocierile pentru formarea viitorului guvern atinge o nouă cotă de absurd în discuțiile partidelor de la Cotroceni. Potrivit unor surse politice, printre măsurile luate în discuție s-au numărat – deloc […]
Facturi la energie 2025: Cum poate fi redusă factura de energie electrică de la 1 iulie pentru toți consumatorii din România. Ajutoare de stat pentru persoanele vulnerabile
Facturi la energie 2025: Cum poate fi redusă factura de energie electrică de la 1 iulie pentru toți consumatorii din România. Ajutoare de stat pentru persoanele vulnerabile Românii se confruntă cu incertitudini privind costurile facturilor, în contextul în care plafonarea prețurilor la energie electrică expiră la 1 iulie 2025. Ministrul Energiei, Sebastian Burduja, a venit […]
Economistul Radu Georgescu, despre TVA și evaziune fiscală: România are o mare problemă cu deficitul bugeta, pentru care dă vina pe evaziunea fiscală, dar nu este adevarat
Economistul Radu Georgescu, despre TVA și evaziune fiscală: România are o mare problemă cu deficitul bugeta, pentru care dă vina pe evaziunea fiscală, dar nu este adevarat Economistul Radu Georgescu scrie în lecția de economie de marți, 10 iunie 2025, despre TVA și evaziune fiscală. Acesta explică că România are o mare problemă cu deficitul […]