Ciserom SA Sebeş – un brand de referinţă
Brandul Ciserom SA Sebeş a devenit punct de referinţă în lista tot mai restrânsă a producătorilor de ciorapi din România, dovedind încă o dată că istoria de 85 de ani, cu care aceasta societate se poate lăuda, înseamnă nu doar experienţa acumulată, ci şi o confirmarea a valorii. Ciserom revine în forţă pe piaţă câştigând, în ciuda unei concurenţe acerbe, trofeul celei de-a doua ediţii a competiţiei dedicate companiilor şi brandurilor autohtone. „Cel mai promiţător brand românesc” este un demers iniţiat de „Seed Consultants” iar premiul constă în accesarea şi implementarea unui program integral de rebranding, menit să-l dezvolte pe cel existent şi să-l aducă la rangul de brand internaţional. Obiectivul acestui program este, printre altele, acela de a creşte notorietatea industriei româneşti de consultanţă de brand şi a rolului semnificativ pe care branding-ul îl are în succesul oricărei afaceri. Pe de altă parte, scopul este acela de a susţine dezvoltarea brandurilor româneşti de valoare. „Seed Consultants” este o companie românească de consultanţă de brand şi design, partener exclusiv în România al „Landor Associates”, cea mai mare agenţie de branding globală. Portofoliul „Seed Consultants” numără branduri importante, precum „Scandia Food”, „Petrom”, „Antena 1”, „Radio ZU”, „GSP TV”, „Gazeta Sporturilor”, „Agrofam Holding” ş.a.
Câştigarea acestui premiu înseamnă, pentru Ciserom, o confirmare a convingerii că drumul pe care aceasta firmă l-a ales, deşi deosebit de anevoios, şi de-a lungul căruia au fost făcute numeroase sacrificii, este singura variantă viabilă, dacă ţelul este acela de a-şi impune produsele, atât pe piaţa autohtonă, cât şi pe cea externă. Producătorul de ciorapi „Ciserom Sebeş” a încheiat anul 2011 cu o cifră de afaceri de 4,2 milioane de euro, în creştere cu 12% faţă de anul anterior, fiind şi una dintre câştigătoarele premiilor „Best of Business”, la categoria „Cele mai mari valori ale exporturilor firmelor cu capital românesc din judeţ”. Afacerile companiei sunt susţinute în primul rând de raportul foarte bun calitate-preţ, de atractivitatea noilor modele de produse lansate pe piaţă, dar şi de colaborările cu clienţii existenţi: distribuitorii zonali şi marile reţele de hypermarket-uri „Metro Cash&Carry”, „Carrefour România”, „Real Hypermarket România”, „Selgros Cash & Carry” şi „Cora România”. Capacitatea lunară de producţie a fabricii din Sebeş este de 600.000 de perechi de ciorapi, în condiţiile în care anul trecut producţia a crescut cu 4% faţă de anul anterior. Numărul de angajaţi ai companiei a ajuns în prezent la 306 persoane. (I.H.)
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Actualitate
De ce recomandă economistul Radu Georgescu să se stea departe de imobiliare: ”În următorii ani vom vedea scăderi cu 50% la prețurile apartamentelor”
De ce recomandă economistul Radu Georgescu să se stea departe de imobiliare: ”În următorii ani vom vedea scăderi cu 50% la prețurile apartamentelor” Economistul Radu Georgescu a explicat într-o postare în mediul online de ce nu este momentul de a investi în imobiliare și cum va fi posibil ca în următorii ani să vedem scăderi […]
Cum va fi VREMEA în România în minivacanța de 1 MAI 2025: Prognoza meteo de la ANM anunţă ploi și vijelii în extindere
Cum va fi VREMEA în România în minivacanța de 1 MAI 2025: Prognoza meteo de la ANM anunţă ploi și vijelii în extindere ANM a emis luni, 21 aprilie 2025, prognoza meteo pentru următoarele două săptămâni, în intervalul 21 aprilie – 4 mai 2025. Specialiştii anunţă vreme caldă, dar cu ploi și vijelii în extindere. […]
Când se spală rufe în Săptămâna Luminată: Activitățile casnice, permise doar în anumite zile în săptămâna de după Învierea Domnului
Când se spală rufe în Săptămâna Luminată: Activitățile casnice, permise doar în anumite zile în săptămâna de după Învierea Domnului Săptămâna Luminată începe imediat după noaptea de Învierea Domnului, când creștinii ortodocși intră într-o perioadă specială, în care sunt îndemnați să se apropie mai mult de Dumnezeu și să ia o pauză de la treburile […]