Cea mai lungă AUTOSTRADĂ din lume a fost construită în mai puțin de ZECE ANI. Câti kilometri are aceasta
Cea mai lungă AUTOSTRADĂ din lume a fost construită în mai puțin de ZECE ANI. Câti kilometri are aceasta
Cea mai lungă autostradă din lume a fost deschisă în totalitate traficului miercuri, 30 iunie, din cei 2.800 de kilometri 500 de kilometri traversând deşertul.
Autostrada Beijing – Urumqi a fost recent finalizată şi uneşte capitala regiunii autonome Xinjiang Uygur din nord-vestul Chinei prin deşertul Gobi şi peste munţi.
Pe 30 iunie, ultima secţiune a autostrăzii Beijing-Xinjiang, de 2.822 de kilometri, s-a deschis traficului, făcând ruta pe deplin operaţională, scrie China Daily
Drumul trece prin şase regiuni la nivel provincial: Beijing, provinciile Hebei, Shanxi şi Gansu şi regiunile autonome Mongolia Interioară şi Xinjiang Uygur.
Potrivit Ministerului chinez al Transporturilor, este a doua autostradă care leagă regiunea autonomă de alte părţi ale Chinei şi reduce distanţa de conducere între Urumqi şi Beijing cu 1.300 km, făcându-l cel mai rapid pasaj rutier din partea de nord-vest, nord şi nord-est. al ţării.
Traseul, numerotat G7, este una dintre cele şapte autostrăzi naţionale care leagă Beijingul de alte oraşe importante în cadrul planului naţional de autostrăzi.
Secţiunea de la Beijing s-a deschis traficului în 2014, în timp ce secţiunea Linbai din Xinjiang şi Mongolia Interioară a fost deschisă în 2017. Construcţia a început pe ultima secţiune din Xinjiang în 2019.
Va fi una dintre cele mai rapide dintre mai multe legături continentale rutiere şi feroviare eurasiatice existente şi îşi are terminalul estic în Tianjin şi terminalul vestic în Rotterdam, Olanda.
Se preconizează că G7 va spori considerabil comunicarea şi va spori dezvoltarea socială şi economică între Xinjiang şi alte părţi ale Chinei, jucând în acelaşi timp un rol important în Iniţiativa Centurii şi Drumurilor şi în Planul de Dezvoltare Vestică, potrivit ministerului.
Este, de asemenea, cea mai convenabilă rută de la portul uscat Khorgas din Xinjiang până la portul de coastă Tianjin al Mării Galbene.
Este prima autostradă care traversează judeţul autonom Barkol Kazak din Xinjiang şi judeţul Yiwu, făcând călătoria în şi în afara acestor zone mai convenabilă şi aducând mai multe oportunităţi de afaceri oamenilor locali.
sursa: adevarul.ro
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Actualitate
Economistul Radu Georgescu: „În anii următori se vor sparge toate anomaliile economice din ultimii 7-8 ani. Aceste implozii vor genera probleme mari sociale”
Radu Georgescu: „În anii următori se vor sparge toate anomaliile economice din ultimii 7-8 ani. Aceste implozii vor genera probleme mari sociale” „În anii următori se vor sparge toate anomaliile economice din ultimii 7-8 ani Aceste implozii vor genera probleme mari sociale”, atrage atenția economistul Radu Georgescu. Potrivit acestuia, multe familii și companii vor fi […]
România trimite în Ucraina al 23-lea pachet de ajutor militar și anunță o colaborare în materie de apărare antiaeriană. Ionuț Moșteanu (MApN): ”Vom continua să le fim alături în această luptă”
România va trimite în Ucraina al 23-lea pachet de ajutor militar și anunță o colaborare în materie de apărare antiaeriană. Ionuț Moșteanu (MApN): ”Vom continua să le fim alături în această luptă” Denis Smîhal, fostul premier ucrainean, în prezent ministru al apărării în guvernul de la Kiev, a anunţat luni, 25 august 2025, după întâlnirea […]
Economistul Radu Georgescu: În plină austeritate, BNR-ul face cheltuieli care-i sfidează pe toți românii
Radu Georgescu: În plină austeritate, BNR-ul face cheltuieli care-i sfidează pe toți românii „În plină austeritate, BNR-ul face cheltuieli care-i sfidează pe toți românii”, semnalează economistul Radu Georgescu. Citește și: Radu Georgescu: În orice carte de economie se spune că nu trebuie să crești taxele când economia încetinește „Luna trecută am studiat bilanțul BNR-ului. Te […]