Câți utilizatori din județul Alba au cont în Social Media?
Datorită rețelelor sociale Facebook, Twitter, Whatsapp, Instagram sau SnapChat vedem o creștere a timpului petrecut din ce în ce mai mult pe smartphone-uri și tablete sau chiar și desktop-uri. Social Media a devenit fără nici o îndoială o parte importantă din viața noastră.
Specialiștii de la Target Web și Blugento au realizat o cercetare privind numărul de conturi de Facebook din județul Alba, iar datele oficiale furnizate de Facebrands relevă faptul că în județul Alba există un număr de peste 136.000 de conturi pe Facebook.
Din numărul total de utilizatori de Facebook din județul Alba, cele mai multe conturi de Facebook sunt în Alba Iulia cu 44.130 de utilizatori (32,42% din total), Sebeș cu 11.000 de utilizatori (8,08%), Aiud cu 9.600 de utilizatori (7,05%), Blaj cu 8.500 de utilizatori (6,24%), Cugir cu 7500 de utilizatori( 5,51%), Ocna Mureș cu 4750 de utilizatori (3,49%), Câmpeni cu 2900 de utilizatori (2,13%), Teiuș cu 2.200 de utilizatori (1,62%), Zlatna cu 1700 de utilizatori (1,25%), Abrud cu 1700 de utilizatori (1,25%), Petrești cu 1100 de utilizatori (0,81%) și Baia de Arieș cu 1000 de utilizatori (0,73%). În ordine urmează localitățile Jidvei, Ighiu, Galda de Jos, Săsciori, Șugag, Bistra, Cetatea de Baltă, Unirea, Crăciunelul de Jos și Arieșeni, cu un număr de conturi între 500 si 1000 de utilizatori de Facebook.
Target Web este o companie specializată în servicii SEO și Social Media adresate companiilor care doresc să obțină clienți targetați, interesați de produsele și serviciile pe care acestea le oferă. Specialiștii de la Target Web au declarat ca numărul de conturi de Facebook, Twitter, SnapChat sau Instagram va crește în perioada următoare datorită faptului că Internetul are o penetrare din ce în ce mai mare în zonele rurale care în momentul de față este la jumătate față de țările de top din Europa. În România rata de penetrare este de 51,8% la nivel național dintre care 65,7% la nivel urban și 33,9% în cel rural conform datelor furnizate de ANCOM.
O alta cauză indirectă a creșterii numărului de conturi sociale se datorează creșterii comerțului electronic în România, numărul populației care comandă din magazinele online crește din ce în ce mai mult. Conform experților de la Blugento, în România numărul comenzilor realizate în magazinele online a fost în 2015 între 3% și 4% din total retail, iar această rată crește foarte mult de la an la an. Se estimează că în acest an procentul va fi între 4% și 5%. Blugento este o platformă Ecommerce dezvoltată pe baza Magento prin care magazinele online își pot comercializa produsele rapid și ușor.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Opinii - Comentarii
13 mai: Sfânta Glicheria. Povestea muceniței aruncată la fiare sălbatice, pentru că a refuzat să aducă jertfe idolului lui Zeus. Din moaștele ei a izvorât mir tămăduitor, care vindeca toate bolile
13 mai: Sfânta Glicheria. Povestea muceniței aruncată la fiare sălbatice, pentru că a refuzat să aducă jertfe idolului lui Zeus. Din moaștele ei a izvorât mir tămăduitor, care vindeca toate bolile Creștinii ortodocși o prăznuiesc în fiecare an, la 13 mai, pe Sfânta muceniță Glicheria. Fiica unui guvernator roman, Sfânta Glicheria a trăit în secolul […]
12 mai – Ziua internațională a asistenților medicali Ziua internațională a asistenților medicali este celebrată, la 12 mai, în întreaga lume. Această zi este sărbătorită pe parcursul unei săptămâni, în multe țări, precum Australia, Statele Unite, Canada etc, denumită „National Nurses Week”. Asociațiile naționale ale asistenților au un rol important în informarea, consilierea, încurajarea și […]
Dan Chindriș, consultant în turism: Cetățenii din Alba Iulia, cei mai consecvenți și eficienți susținători și promotori ai turismului local
Dan Chindriș, consultant în turism: Cetățenii din Alba Iulia, cei mai consecvenți și eficienți susținători și promotori ai turismului local Cu toate că poate părea greu de crezut, cel mai consecvent și eficient susțînător și promotor al turismului local de până acum a fost chiar populația Municipiului Alba Iulia. Contrar așteptărilor, cei care adus un […]