Canalele comerciale de comunicare cu clienţii E.ON nu vor fi funcţionale în perioada 29 noiembrie – 5 decembrie
Pentru efectuarea unor lucrări de modernizarea a sistemului informatic, Centrul de Servicii Clienţi E.ON, canal de comunicare comercial (care poate fi accesat telefonic la numerele 0800 800 366 şi 0800 800 900 sau prin e-mail de către consumatorii de gaze naturale şi energie electrică), va fi indisponibil începând cu seara zilei de marţi, 29 noiembrie până luni, 5 decembrie a.c.
Astfel, clienţii E.ON nu vor putea accesa în această perioadă informaţii de natură comercială privind conţinutul facturilor, accesul la sistemul de distribuţie a gazelor naturale, consultanţă privind tarifele sau detalii legate de componenţa soldului privind obligaţiile de plată şi alte informaţii utile şi nu vor putea să încheie sau să modifice contracte de furnizare a gazelor naturale prin aceste canale.
Totodată, platforma E.ON Myline nu va fi funcţională în această perioadă cu excepţia operaţiunii ce permite transmiterea indexului autocitit.
Centrele de Relaţii Clienţi E.ON vor fi închise în 30 noiembrie şi 1 decembrie 2016, aceste zile fiind declarate sărbători legale, urmând apoi să funcţioneze cu program normal în data de 2 decembrie, în intervalul 8:00-16:00. Pe durata zilei de vineri, 2 decembrie, vor fi preluate solicitări de la clienţi, fără a fi efectuate operaţiuni în sistem. Începând cu ziua de luni, 5 decembrie, toate canalele de comunicare vor deveni funcţionale.
Dispeceratul de urgenţă va funcţiona non-stop.
În cazul în care simt miros specific de gaz, consumatorii sunt rugaţi să anunţe imediat dispeceratul de urgenţă la unul dintre numerele de telefon: 0800.800.928 (număr gratuit, apelabil din principalele reţele de telefonie fixă şi mobilă) sau 0265.200.928( număr taxabil cu tarif local din reţeaua Telekom şi cu tariful operatorului din toate celelalte reţele de telefonie).
Compania roagă clienţii să apeleze dispeceratul de urgenţă exclusiv pentru situaţii de natură tehnică care necesită intervenţia echipelor şi nu pentru obţinerea de informaţii de natură comercială întrucât dispecerii nu deţin astfel de informaţii şi totodată se poate pierde timp extrem de preţios în cazul apariției unor situaţii grave care ar putea fi sesizate în acest timp. Compania mulţumeşte clienţilor pentru înţelegere şi îi asigură că depune toate eforturile pentru a-și diversifica şi îmbunătăţi canalele de comunicare.
Departament Comunicare Corporatistă E.ON România
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Actualitate
Zeci de mii de posturi din primării vor fi desființate. Ministru: „Poate nu trebuie să avem consilier la fiecare viceprimar”
Zeci de mii de posturi din primării vor fi desființate. Ministru: „Poate nu trebuie să avem consilier la fiecare viceprimar” Ministrul Dezvoltării, Cseke Attila, a declarat joi, 17 iulie, că în perioada următoare se va realiza o amplă restructurare a aparatului administrativ la nivel local, ce va implica eliminarea a zeci de mii de posturi din […]
România în fruntea clasamentului UE la numărul de cetățeni ce trăiesc în alte țări comunitare. Dublu față de polonezi
România în fruntea clasamentului UE la numărul de cetățeni ce trăiesc în alte țări comunitare. Dublu față de polonezi Românii ce trăiesc în alte țări comunitare sunt de două ori mai mulți decât polonezii și numărul lor reprezintă cel mai mare procent din populația unui stat UE care a ales să trăiască în altă țară […]
Regia Națională a Pădurilor – Romsilva va fi restructurată. Directorii vor pierde privilegiile cu care au fost „răsfățați”
Regia Națională a Pădurilor – Romsilva va fi restructurată. Directorii vor pierde privilegiile cu care au fost „răsfățați” Regia Națională a Pădurilor – Romsilva, întreprinderea de stat cu peste 14.000 de angajați și 99 de directori, va fi restructurată din temelii. Vor fi tăiate privilegiile directorilor și numărul de direcții silvice va fi redus, anunță […]