BRD Grup Sibiu îşi premiază clienţii
BRD împreună cu MasterCard au desfăşurat în perioada 15 octombrie – 31 decembrie 2011 campania „E-commerce – Maestro BRD” dotată cu premii substanţiale: marele premiu în valoare de 10.000 de lei, cinci premii a câte 5.000 de lei şi 100 de premii de câte 600 de lei. „Tragerea la sorţi a participanţilor, desfăşurată în 20 ianuarie 2012, a desemnat nu mai puţin decât zece premianţi dintre clienţii Grupului Sibiu al BRD. Astfel, Gherghina Diana Persida Ilioi, Mircea Nicolae Secaşanu, Marian Andrei Bălăşoiu, Francisc Tiberiu Kelemen, Nicolae Bogdan Părău, Dorian Udo Reckerth, Adriana Elena Botărel, Ionuţ Alexandru Budihoi, Ovidiu Adrian Morariu şi Aurelia Muntean au obţinut premii de câte 600 lei fiecare”, a declarat Marius Pădurean, director clientela retail al Grupului Sibiu al BRD – Groupe Societe Generale.
La campanie au putut participa posesori de carduri BRD: Sprint, Sprint Transport RATB sau Sprint Transport care au împlinit vârsta de 14 ani, precum şi posesorii majori care deţin un card Maestro, Maestro Universitatea Bucureşti, Maestro Transport RATB sau Maestro Transport. Posesorii de carduri care au efectuat mai multe tranzacţii în perioada campaniei, au avut şanse mai mari de câştig. (A.M.)
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Economie
Comunicat de presă PNRR: anunț începere proiect „Digitalizarea Spitalului de Pneumoftiziologie Aiud”
Comunicat de presă Spitalul de Pneumoftiziologie Aiud anunță începerea activităților proiectului „Digitalizarea Spitalului de Pneumoftiziologie Aiud”, finanțat prin Planul National de Redresare si Rezilientà, Pilonul II: Transformare Digitală, COMPONENTA: 7 – Transformare digitală, INVESTIȚIA: I3. Realizarea sistemului de eHealth și telemedicină, Investiția specifică: I3.3 – Investiții în sistemele informatice și în infrastructura digitală a unităților […]