BRD Grup Sibiu îşi premiază clienţii
BRD împreună cu MasterCard au desfăşurat în perioada 15 octombrie – 31 decembrie 2011 campania „E-commerce – Maestro BRD” dotată cu premii substanţiale: marele premiu în valoare de 10.000 de lei, cinci premii a câte 5.000 de lei şi 100 de premii de câte 600 de lei. „Tragerea la sorţi a participanţilor, desfăşurată în 20 ianuarie 2012, a desemnat nu mai puţin decât zece premianţi dintre clienţii Grupului Sibiu al BRD. Astfel, Gherghina Diana Persida Ilioi, Mircea Nicolae Secaşanu, Marian Andrei Bălăşoiu, Francisc Tiberiu Kelemen, Nicolae Bogdan Părău, Dorian Udo Reckerth, Adriana Elena Botărel, Ionuţ Alexandru Budihoi, Ovidiu Adrian Morariu şi Aurelia Muntean au obţinut premii de câte 600 lei fiecare”, a declarat Marius Pădurean, director clientela retail al Grupului Sibiu al BRD – Groupe Societe Generale.
La campanie au putut participa posesori de carduri BRD: Sprint, Sprint Transport RATB sau Sprint Transport care au împlinit vârsta de 14 ani, precum şi posesorii majori care deţin un card Maestro, Maestro Universitatea Bucureşti, Maestro Transport RATB sau Maestro Transport. Posesorii de carduri care au efectuat mai multe tranzacţii în perioada campaniei, au avut şanse mai mari de câştig. (A.M.)
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Economie
Ce trebuie să știi despre schimbarea furnizorului de energie Mulți români cred că schimbarea furnizorului de energie e un proces complicat. Din această cauză, mulți pot rata oferte mai bune la furnizarea de energie electrică și gaze naturale. Adevărul este exact invers: procesul de schimbare a furnizorului este gratuit, rapid, fără intervenții în locuință, fără […]
Comunicat de presă 8 octombrie 2025 – KANGOOPACK: Construire capacitate avansată de producție automatizată de folie stretch și bandă adezivă utilizată în procesele de ambalare a mărfurilor
Data: 8.10.2025 Comunicat lansare proiect Construire capacitate avansată de producție automatizată de folie stretch și bandă adezivă utilizată în procesele de ambalare a mărfurilor Scopul proiectului: Construirea unei capacități avansate de producție automatizată de folie stretch și bandă adezivă utilizată în procesele de ambalare a mărfurilor Beneficiar: SC KANGOOPACK S.R.L. Perioada de implementare: 06.06.2025 – […]
Comunicat de presă 8 octombrie 2025 – VESPASIAN RAL: Realizare hală cu activitate principală de producție confecții și structuri metalice avansate pentru uz industrial și civil – amenajare și împrejmuire teren, hală cu funcțiuni mixte
Data: 8 Octombrie 2025 Comunicat lansare proiect Realizare hală cu activitate principală de producție confecții și structuri metalice avansate pentru uz industrial și civil – amenajare și împrejmuire teren, hală cu funcțiuni mixte Scopul proiectului: Realizare hală cu activitate principală de producție confecții și structuri metalice avansate pentru uz industrial și civil – amenajare și […]