Black Friday 2017: S-a lansat ghidul pentru retaileri și clienți, cu informații specifice pentru fiecare stadiu al procesului de cumpărare
Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO) a publicat ghidului pentru Black Friday 2017, disponibil pe site-ul asociației. Ghidul este adresat retailerilor, dar și clienților cu scopul de a le facilita informarea înaintea celui mai important eveniment de shopping al anului. Acesta cuprinde informații specifice pentru fiecare stadiu al procesului de cumpărare, de la faza de prospecție, planificare și derulare a achizițiilor în cazul clienților, la organizarea cataloagelor de produse, a stocurilor, plăților și livrărilor, dar și a procesului post-vânzare.
”Vorbim de câteva mii de magazine online angrenate în fenomenul Black Friday, milioane de produse cu preţ redus, mii de angajaţi implicaţi, de la faza de planificare la cea de execuţie, deci un efort logistic considerabil concentrat într-o singură zi. Totodată, având în vedere creşterile înregistrate de Black Friday în fiecare an, atât din perspectiva numărului cumpărătorilor, cât şi a valorii vânzărilor, considerăm esenţial să asigurăm o bună informare a retailerilor relativ la provocarea organizării evenimentului de shopping astfel încât să ofere cu fiecare an o experienţă cât mai bună clienţilor”, a declarat Florinel Chiş, director executiv al Asociaţiei Române a Magazinelor Online.
Anul trecut, vânzările de Black Friday au depăşit 120 de milioane de euro, în creştere cu 20% faţă de 2015 şi cu 60% mai mari faţă de 2014.
”Comerţul online în România are un potenţial foarte bun de creştere aşa cum o arată şi cifrele post-Black Friday. Explicaţia e simplă – clienţii au acces la o gamă vastă de produse, pot face comparaţie de preţuri, este aşadar un canal perfect transparent, beneficiază de servicii cu valoare adăugată şi, în plus, economisesc timp şi bani. Pentru magazine, avantajele sunt legate de investiţia iniţială minimă în deschiderea magazinului, costurile reduse de operare şi accesul la un număr mult mai mare de clienţi”, a mai adăugat Florinel Chiş.
România este a doua ţară din lume cu cea mai mare creştere a comerţului online (38%)
Anul trecut comerţul online din România a avut un avans de 38% la o valoare de 2,05 miliarde de euro, conform raportului european privind comerţul electronic realizat de Global Ecommerce Association. România s-a clasat astfel pe primul loc în Europa după rata de creştere şi pe locul doi la nivel global, după Australia, care a înregistrat un avans de 40%.
Pentru anul în curs, ARMO estimează o valoare a retailului online autohton de peste 2,5 miliarde de euro şi un potenţial de dublare a acestei valori până în 2020.
Printre magazinele membre ARMO se numără: AVStore, F64, Elefant, FashionUp, evoMAG, SevenSins.ro, eMAG, PC Garage, Romstal.
Sursa: capital.ro
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Actualitate
Ilie Bolojan, reacție după declarația șefului Anaf despre ,,gemul făcut de bunica”: Nu cu gemul din bucătărie trebuie să ne luptăm, ci cu evaziunea fiscală
Ilie Bolojan, reacție dupî declarația făcută de șeful Anaf despre ,,gemul făcut de bunica”: Nu cu gemul trebuie să ne luptăm, ci cu evaziunea fiscală și fraudele mari Lupta împotriva evaziunii fiscale şi a marilor fraude trebuie să devină prioritatea principală a statului român, a fost declarația oferită de premierul Ilie Bolojan, spunând că ocupația […]
Blocul afectat de explozia din București va fi demolat: Ilie Bolojan explică de ce nu mai poate fi salvat
Blocul afectat de explozia din București va fi demolat: Ilie Bolojan explică de ce nu mai poate fi salvat Premierul Ilie Bolojan a declarat vineri că blocul din Calea Rahovei, afectat de o explozie devastatoare, va fi demolat. „Tragedia a generat acest număr de victime și a afectat structura blocului, iar foarte probabil acest bloc […]
Serviciile de plată pentru rovinietă şi a peajului, întrerupte temporar. Perioada vizată și explicația CNAIR
Serviciile de plată pentru rovinietă şi a peajului, întrerupte temporar. Perioada vizată și explicația transmisă de CNAIR Serviciile de plată pentru achiziția rovinietei şi peajului urmează să fie întrerupte temporar, în perioada 17.10.2025 (vineri) ora 23:45 – 19.10.2025 (duminică) ora 04:00. Astfel, emiterea rovinietei şi peajului prin intermediul portalului www.erovinieta.ro şi prin aplicaţia eTarife nu […]