Autostrada Sibiu-Pitești: Încep lucrările la tronsonul 2, cel mai dificil lot de autostradă din România. Când va fi finalizat
Autostrada Sibiu-Pitești: Încep lucrările la tronsonul 2, cel mai dificil lot de autostradă din România. Când va fi finalizat
În această primăvară încep lucrările la tronsonul 2 al Autostrăzii Sibiu-Pitești. Reprezentanții constructorului au dat asigurări că sunt în grafic cu proiectarea și că vor demara curând lucrările.
Preşedintele Consiliului Judeţean Vâlcea, Constantin Rădulescu, a spus marți că a avut o întâlnire cu reprezentanţii constructorului, care au dat asigurări că sunt în grafic cu proiectarea.
Mai exact, preşedintele Consiliului Judeţean (CJ) Vâlcea, Constantin Rădulescu, a anunţat marţi că a avut o întâlnire cu reprezentanţii constructorului lotului 2 al autostrăzii Sibiu – Piteşti. Aceștia au dat asigurări că sunt în grafic cu proiectarea şi că în această primăvară vor începe lucrările la acest tronson.
Lotul 2 Boiţa – Cornetu din Autostrada Sibiu – Piteşti (A1) este cel mai dificil lot de autostradă din România, având o lungime totală de peste 31 de kilometri, cu 49 de poduri şi viaducte, şapte tuneluri şi un ecoduct în zona Lazaret.
Lucrările la acest lot ar trebui finalizate în 2028, câştigătorul contractului de proiectare şi execuţie fiind o asociere de firme din Turcia – Mapa Cengiz.
Citește și: Au început lucrările la cel mai dificil tronson de autostradă din istoria României: Are 31 de km şi va traversa Defileul Oltului prin 50 de tuneluri, poduri şi viaducte. Ar trebui să fie gata în 2028
Constantin Rădulescu a precizat că la întâlnire, care a avut loc la organizarea de şantier de la Câineni, au participat şi prefectul judeţului, dar şi reprezentanţi ai Poliţiei Vâlcea, precum şi primarii celor două localităţi vâlcene prin care trece acest tronson – Racoviţa şi Câineni.
„A fost o întâlnire productivă în care am făcut o evaluare la zi a stadiului în care ne aflăm şi am primit asigurări din partea constructorului că proiectarea se va termina curând şi că lucrările efective vor începe în această primavară. De asemenea, în urma discuţiilor, am solicitat să se ia măsurile necesare pentru a evita crearea de ambuteiaje în zonele prin care trec utilajele constructorului. Aşa cum am mai spus, autostrada nu trece pe deasupra judeţului, este un proiect de o importanţă majoră atât pentru Vâlcea, cât şi pentru România şi mă interesează ca lucrările să fie finalizate la termenul stabilit”, a transmis preşedintele CJ Vâlcea.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Actualitate
România, gata de iarnă mai devreme? Ce ne așteaptă în sezonul rece Un nou vortex polar care se formează în jurul Arcticii ar putea să ne aducă iarna mai devreme decât ne-am obișnuit. Meteorologii spun că, teoretic, zăpada ar putea să se aștearnă încă din ultima lună de toamnă, însă deocamdată e greu de spus […]
Adrian Negrescu: Creșterea taxelor și mai ales inflația riscă să ducă România în recesiune
Adrian Negrescu: Creșterea taxelor și mai ales inflația riscă să ducă România în recesiune Creșterea taxelor și mai ales inflația riscă să ducă România în recesiune, atrage atenția analistul economic Adrian Negrescu. „Avem, din păcate, tot mai mulți politicieni care cred că, prin creșterea taxelor, vom rezolva problemele economice ale României și, astfel, vom depăși […]
Sistemele turcești de supraveghere aeriană vor proteja spațiile aeriene ale României și Poloniei: De ce a luat NATO această măsură
Sistemele turcești de supraveghere aeriană vor proteja spațiile aeriene ale României și Poloniei NATO va începe să desfășoare sistemul de supraveghere avansat MEROPS al Turciei în Polonia și România pentru a spori capacitățile de avertizare timpurie și de răspuns împotriva amenințărilor tot mai mari cu drone din partea Rusiei, a anunțat Euractiv. NATO va desfășura […]