Autostrada Sebeș-Turda: Probleme de planeitate și rugozitate pe lotul 3. Constructorul neagă existența lor
Ultimele teste pe lotul trei al Autostrăzii Sebeș-Turda, care se întinde de la Aiud la Decea, arată că există probleme de planeitate și rugozitate pe acest tronson, însă constructorul italian neagă existența lor, potrivit economica.net
Şi cele mai recente măsurători de pe lotul 3 al autostrăzii Sebeş – Turda au indicat probleme de rugozitate şi planeitate pe mai bine de trei kilometri, au spus pentru ECONOMICA.NET surse din cadrul Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).
Prin urmare, suprafeţele cu probleme vor fi frezate şi reasfaltate. De altfel, constructorul şi-ar fi asumat să termine operaţiunile de frezare şi reasfaltare până pe 27 iulie, urmând ca până pe 30 iulie să fie gata şi primul strat de marcaje, în vederea efectuării mult-aşteptatei recepţii, potrivit surselor noastre.
„În actul semnat şi-au asumat că vor freza pe o distanţă de trei kilometri, unde au fost semnalate probleme, inclusiv la ultimele teste”, au explicat sursele, adăugând că al treilea rând de teste a fost făcut inclusiv cum a vrut constructorul, cu pendulul şi lata, iar reprezentanţii săi au fost de faţă.
Contactat de către ECONOMICA.NET, un reprezentant al Tirrena Scavi a negat însă că ar fi probleme.
„Nu este adevărat. Veţi vedea cum se vor derula lucrurile în continuare”, a spus reprezentantul constructorului care ne-a îndrumat către CNAIR pentru a afla data recepţiei.
În ianuarie, CNAIR a amânat cu 90 de zile recepţia lotului 3 al Autostrăzii Sebeş – Turda, din cauza execesului de bitum şi a problemelor de rugozitate şi planeitate. În replică, un reprezentant al constructorului îi acuza atunci pe şefii de la Drumuri de rea-voinţă pentru că nu vor să recepţioneze noua şosea, care ar fi gata încă de anul trecut.
La finele lunii martie, constructorul a demarat lucrări de frezare a zonelor cu exces de bitum şi a solicitat o nouă expertiză.
Contractul pentru construirea lotului 3 din Autostrada Sebeş – Turda a fost semnat în aprilie 2014 cu Asocierea Tirrena Scavi SpA – Societa Italiana per Condotte d’Acqua SpA, pentru suma de 420,5 milioane de lei.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Actualitate
Dragoș Damian, Terapia Cluj: „Dragi români harnici și cinstiți, care vă plătiți toate taxele… sunteți toți niște fraieri!”
Dragoș Damian, Terapia Cluj: „Dragi români harnici și cinstiți, care vă plătiți toate taxele… sunteți toți niște fraieri!” Dragoș Damian, directorul general Terapia din Cluj, a criticat efectele posibilelor reforme fiscale anunțate de autorități și susține că tot contribuabilii vor suporta consecințele. El a transmis că „fraierii harnici și cinstiți”, care își plătesc toate taxele, […]
Profesorul Cristian Păun, despre noua taxă pe tranzacțiile bancare: „Să plătească bancherii, să plătească capitaliștii. Mama lor de chiaburi. Haos și fugi!”
Profesorul Cristian Păun, despre noua taxă pe tranzacțiile bancare: „Să plătească bancherii, să plătească capitaliștii. Mama lor de chiaburi. Haos și fugi!” Apar tot mai multe reacții ale specialiștilor economici, după apariția în spațiul public a informației că o taxă pe toate tranzacțiile financiare a fost discutată la Cotroceni de viitoare coaliție de Guvernare pentru […]
Economistul Radu Georgescu, despre creșterea taxelor: ”Politicienii din România nu citesc cărți de economie? Sunt ca greierele din poezia lui Topârceanu, în curând vor fi greve și demonstrații”
Economistul Radu Georgescu, despre creșterea taxelor: ”Politicienii din România nu citesc cărți de economie? Sunt ca greierele din poezia lui Topârceanu, în curând vor fi greve și demonstrații” Economistul Radu Georgescu îi critică din nou pe politiecienii români, care, pe lângă faptul că au îndatorat România, acum vor să crească taxeel, pentru a acoperi gaura […]