Rămâi conectat

Actualitate

Autostrada Sebeș-Turda: Probleme de planeitate și rugozitate pe lotul 3. Constructorul neagă existența lor

Ioana Oprean

Publicat

în

Ultimele teste pe lotul trei al Autostrăzii Sebeș-Turda, care se întinde de la Aiud la Decea, arată că există probleme de planeitate și rugozitate pe acest tronson, însă constructorul italian neagă existența lor, potrivit economica.net

Şi cele mai recente măsurători de pe lotul 3 al autostrăzii Sebeş – Turda au indicat probleme de rugozitate şi planeitate pe mai bine de trei kilometri, au spus pentru ECONOMICA.NET surse din cadrul Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

Prin urmare, suprafeţele cu probleme vor fi frezate şi reasfaltate. De altfel, constructorul şi-ar fi asumat să termine operaţiunile de frezare şi reasfaltare până pe 27 iulie, urmând ca până pe 30 iulie să fie gata şi primul strat de marcaje, în vederea efectuării mult-aşteptatei recepţii, potrivit surselor noastre.

„În actul semnat şi-au asumat că vor freza pe o distanţă de trei kilometri, unde au fost semnalate probleme, inclusiv la ultimele teste”, au explicat sursele, adăugând că al treilea rând de teste a fost făcut inclusiv cum a vrut constructorul, cu pendulul şi lata, iar reprezentanţii săi au fost de faţă.

Contactat de către ECONOMICA.NET, un reprezentant al Tirrena Scavi a negat însă că ar fi probleme.

„Nu este adevărat. Veţi vedea cum se vor derula lucrurile în continuare”, a spus reprezentantul constructorului care ne-a îndrumat către CNAIR pentru a afla data recepţiei.

În ianuarie, CNAIR a amânat cu 90 de zile recepţia lotului 3 al Autostrăzii Sebeş – Turda, din cauza execesului de bitum şi a problemelor de rugozitate şi planeitate. În replică, un reprezentant al constructorului îi acuza atunci pe şefii de la Drumuri de rea-voinţă pentru că nu vor să recepţioneze noua şosea, care ar fi gata încă de anul trecut.

La finele lunii martie, constructorul a demarat lucrări de frezare a zonelor cu exces de bitum şi a solicitat o nouă expertiză.

Contractul pentru construirea lotului 3 din Autostrada Sebeş – Turda a fost semnat în aprilie 2014 cu Asocierea Tirrena Scavi SpA – Societa Italiana per Condotte d’Acqua SpA, pentru suma de 420,5 milioane de lei.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Știri recente din categoria Actualitate

Actualitate

15 septembrie | Ziua care a adus evenimente istorice importante, de la inovații militare la declarații politice memorabile

Buzdugan Rebecca

Publicat

în

15 septembrie | Ziua care a adus evenimente istorice importante, de la inovații militare la declarații politice memorabile Pe 15 septembrie, istoria mondială a fost marcată de evenimente care au schimbat cursul evenimentelor politice, militare și sociale. De la introducerea tancurilor pe câmpul de luptă în timpul Primului Război Mondial, la vizite istorice ale liderilor […]

Citește mai mult

Actualitate

Economistul Radu Georgescu critică reacția politicienilor după ce Moody’s a menținut ratingul BBB cu perspectivă negativă: „Probabil România are și cei mai fericiți și bucuroși politicieni din Europa”

Buzdugan Rebecca

Publicat

în

Economistul Radu Georgescu critică atitudinea politicienilor după ce Moody’s a menținut ratingul BBB cu perspectivă negativă: „Probabil România are și cei mai fericiți și bucuroși politicieni din Europa” Economistul Radu Georgescu a comentat reacțiile politicienilor români după ce agenția de risc Moody’s a păstrat ratingul BBB – cu perspectivă negativă pentru România, confirmând deciziile anterioare […]

Citește mai mult

Actualitate

Guvernul RENUNȚĂ la finanțarea radarelor fixe: Șoferii vitezomani scapă de sancțiuni pentru o perioadă nedeterminată

Buzdugan Rebecca

Publicat

în

Guvernul RENUNȚĂ la finanțarea radarelor fixe: Șoferii vitezomani scapă de sancțiuni pentru o perioadă nedeterminată Autoritățile au decis să amâne pe termen nedefinit proiectul radarelor fixe, ceea ce înseamnă că șoferii care conduc cu viteză vor continua să se simtă în „siguranță”, știind că riscul de a fi prinși este redus. Această decizie riscă să […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Copyright © 2004 - 2025 Ziarul Unirea