Autostrada A1, Sibiu – Deva: Soluția rapidă pe care o au găsit-o șefii de la Drumuri – se vor freza două straturi de asfalt și se va turna bitum
Autostrada A1, Sibiu – Deva: Soluția rapidă pe care o au găsit-o șefii de la Drumuri – se vor freza două straturi de asfalt și se va turna bitum
Compania Naţională de Autostrăzi are o singură soluţie rapidă pentru problemele apărute din nou pe Autostrada A1, care leagă Sibiul de Deva, unde o porţiune de aproape 100 de metri s-a tasat. Asta în condiţiile în care lucrările de reparaţie mai ample pot fi făcute din primăvară.
Din nou probleme pe autostrada demolată și reconstruită în urmă cu trei ani. Sunt restricții de circulație pe Autostrada A1, care leagă Sibiul de Deva, pentru ca în zona localității Aciliu, șoseaua s-a tasat pe o distanță de aproape 100 de metri. Viteza de circulație a fost redusă la 60km/h.
Tasarea a apărut la doar 200 de metri de zona care a fost demolată și reconstruită în 2016.
Ionuț Ciurea, vice-președinte al asociaţiei Pro Infrastructura: „În primul rând vorbim de probleme de execuție, combinate cu faptul că pregătirea acestor proiecte este precară. Încă de la început nu sunt făcute studiile așa cum trebuie.
Nu ne dăm seama exact care sunt elementele solului sau că pe acolo sunt infiltrații cu apă care vor produce probleme. A doua problemă este nepăsarea autorităților de a urmări exact ce se întâmplă în teren.
În urma monitorizării noi am spus că s-a lucrat prost și foarte prost.
Pe acest segment au fost probleme la câteva luni după ce s-a dat în folosință”.
Soluția rapidă pe care o au găsit-o șefii de la Drumuri – se vor freza două straturi de asfalt și se va turna bitum pe circa 80-100 de metri. Apoi, în primăvară, ar urma să fie făcute lucrări de reparație mai ample.
Lucrările la cei 22,11 kilometri de autostradă dintre Cunța și Săliște au început în 2011. Șoferii au putut circula pe respectiva bucată de drum rapid numai zece luni. Iar în aceste 10 luni au fost foarte multe probleme, de la alunecări de teren, la crăpături în asfalt sau fisuri la baza viaductului de la Aciliu.
Mai târziu, întregul lot a fost închis circulației pentru repararea capitală a unei bucăți, care a însemnat practic demolarea autostrăzii pe o porțiune de 200 de metri și reconstrucția ei.
Sursa: digi24.ro
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Actualitate
Ministrul Educației vrea să schimbe denumirea disciplinei „Istorie”: Noul titlu, Istoria României” sau „Istoria românilor”. Daniel David: „O să discut cu Academia Română”
Ministrul Educației vrea să schimbe denumirea disciplinei „Istorie”: Noul titlu, Istoria României” sau „Istoria românilor”. „O să discut cu Academia Română” Ministrul Educației a anunțat într-un interviu acordat „Adevărul”, schimbarea denumirii disciplinei de la liceu. Actualul model, în care istoria națională și cea universală sunt amestecate, este considerat de Daniel David un experiment eșuat. Ministrul […]
15 septembrie 2025 | Circulație restricționată pe autostrăzile A1 Sibiu – Deva și pe A10 Sebeș – Turda. Lucrări CNAIR în mai multe zone
15 septembrie | Circulație restricționată pe A1 Sibiu – Deva și pe A10 Sebeș – Turda pentru lucrări programate pe mai multe benzi Traficul pe autostrăzile A1 și A10 va fi restricționat luni, 15 septembrie 2025, din cauza lucrărilor efectuate, între orele 12:00 și 19:00. Centrul Infotrafic din Inspectoratul General al Poliției Române a transmis […]
Cum obțin cetățenii străini în România certificatul de rezidență fiscală: Proceduri legale, documentație necesară și rolul avocaților specializați
Cum obțin cetățenii străini în România certificatul de rezidență fiscală: TOTUL despre proceduri legale, documentație necesară și rolul avocaților specializați Obținerea certificatului de rezidență fiscală în România reprezintă un proces complex, reglementat de Codul Fiscal și de convențiile internaționale privind evitarea dublei impuneri. Potrivit Dr. Av. Radu Pavel, avocat coordonator al Societății de Avocatură Pavel, […]