Autostrada A1, Sibiu – Deva: Soluția rapidă pe care o au găsit-o șefii de la Drumuri – se vor freza două straturi de asfalt și se va turna bitum
Autostrada A1, Sibiu – Deva: Soluția rapidă pe care o au găsit-o șefii de la Drumuri – se vor freza două straturi de asfalt și se va turna bitum
Compania Naţională de Autostrăzi are o singură soluţie rapidă pentru problemele apărute din nou pe Autostrada A1, care leagă Sibiul de Deva, unde o porţiune de aproape 100 de metri s-a tasat. Asta în condiţiile în care lucrările de reparaţie mai ample pot fi făcute din primăvară.
Din nou probleme pe autostrada demolată și reconstruită în urmă cu trei ani. Sunt restricții de circulație pe Autostrada A1, care leagă Sibiul de Deva, pentru ca în zona localității Aciliu, șoseaua s-a tasat pe o distanță de aproape 100 de metri. Viteza de circulație a fost redusă la 60km/h.
Tasarea a apărut la doar 200 de metri de zona care a fost demolată și reconstruită în 2016.
Ionuț Ciurea, vice-președinte al asociaţiei Pro Infrastructura: „În primul rând vorbim de probleme de execuție, combinate cu faptul că pregătirea acestor proiecte este precară. Încă de la început nu sunt făcute studiile așa cum trebuie.
Nu ne dăm seama exact care sunt elementele solului sau că pe acolo sunt infiltrații cu apă care vor produce probleme. A doua problemă este nepăsarea autorităților de a urmări exact ce se întâmplă în teren.
În urma monitorizării noi am spus că s-a lucrat prost și foarte prost.
Pe acest segment au fost probleme la câteva luni după ce s-a dat în folosință”.
Soluția rapidă pe care o au găsit-o șefii de la Drumuri – se vor freza două straturi de asfalt și se va turna bitum pe circa 80-100 de metri. Apoi, în primăvară, ar urma să fie făcute lucrări de reparație mai ample.
Lucrările la cei 22,11 kilometri de autostradă dintre Cunța și Săliște au început în 2011. Șoferii au putut circula pe respectiva bucată de drum rapid numai zece luni. Iar în aceste 10 luni au fost foarte multe probleme, de la alunecări de teren, la crăpături în asfalt sau fisuri la baza viaductului de la Aciliu.
Mai târziu, întregul lot a fost închis circulației pentru repararea capitală a unei bucăți, care a însemnat practic demolarea autostrăzii pe o porțiune de 200 de metri și reconstrucția ei.
Sursa: digi24.ro
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Actualitate
Profesorul de economie Cristian Păun: „UE nu cere majorarea taxelor pentru remedierea deficitului bugetar excesiv”
Profesorul de economie Cristian Păun: „UE nu cere majorarea taxelor pentru remedierea deficitului bugetar excesiv” „UE nu cere majorarea taxelor pentru remedierea deficitului bugetar excesiv”, subliniază profesorul de economie Cristian Păun. Citește și: Profesorul Cristian Păun, despre noua taxă pe tranzacțiile bancare: „Să plătească bancherii, să plătească capitaliștii. Mama lor de chiaburi. Haos și fugi!” […]
EȘEC al negocierilor dintre Nicușor Dan și Ilie Bolojan: Desemnarea premierului, amânată pe termen nedefinit
Eșec al negocierilor dintre Nicușor Dan și Ilie Bolojan: Desemnarea premierului, amânată pe termen nedefinit România intră într-o nouă incertitudine politică după ce întâlnirea decisivă din seara zilei de joi, 19 iunie 2025, dintre președintele Nicușor Dan și Ilie Bolojan, favorit pentru funcția de premier, a eșuat. Cei doi lideri nu au reușit să ajungă […]
Economistul Radu Georgescu, despre tsunamiul care lovește România: ”Mă sperie comportamentul optimiștilor- inconștienți, care nu înțeleg ce se întâmplă și de fiecare dată rămân șocați”
Economistul Radu Georgescu, despre tsunamiul care lovește România: ”Mă sperie comportamentul optimiștilor- inconștienți, care nu înțeleg ce se întâmplă și de fiecare dată rămân șocați” Economistul Radu Georgescu vorbește din nou despre tsunamiul care lovește România și anume despre inflație, dobânzi majorate, dar și deficit bugetar. Încă din 2021, acesta avertizează despre ce va urma […]