Rămâi conectat
Nicolae Ciucă - 2024

Ştirea zilei

ANGAJĂRI la STAT 2024: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 6 octombrie 2024. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Ziarul Unirea

Publicat

în

PSD - Alegeri Prezidențiale 2024

ANGAJĂRI la STAT 2024: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 6 octombrie 2024. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Mai multe instituţii publice din Alba anunță posturi vacante la data de 6 octombrie 2024 și organizează concursuri în următoarea perioadă. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Citește și: LOCURI de MUNCĂ în județul Alba, la data de 2 OCTOMBRIE 2024: 403 posturi sunt disponibile în Alba Iulia, Aiud, Blaj, Câmpeni, Cugir, Ocna Mureș și Sebeș

*Primăria oraşului Cugir, judeţul Alba, organizează în baza HG nr.1336/2022 și prevederile art. VII alin.(1), alin.(2) – alin. (3) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.115/2003 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea și completarea unor acte normative, la sediul său din str.I.L.Caragiale nr.1, concurs pentru ocuparea în cadrul Direcției de Asistență Socială Cugir, Serviciul Public de Asistență socială, beneficii sociale, servicii sociale : Compartiment – Îngrijire medicală și paleativă la domiciliu din subordinea Consiliului local al Orașului Cugir – a unor funcții de execuție vacante de natură contractuală – perioadă nedeterminată de :

– 1 post asistent medical principal : studii superioare – normă întreagă ( cu durata normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână);

– 1 post asistent medical principal : studii superioare – cu 1/2 normă ( cu durata normală a timpului de muncă de 4 ore/zi, 20 ore/săptămână).

Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postulrilor, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției accesând www.primariacugir.ro și la sediul instituției situat str. I.L.Caragiale nr. 1 – tel. 0258/751001 int. 115.

*Administrația Bazinală de Apă Mureș – Sistemul de Gospodărire a Apelor Alba – 1 post de muncitor hidrometru. Condițiile specifice necesare în vederea participării la concursul pentru ocuparea postului corespunzător funcției contractuale de execuție sunt:

– Studii: studii medii / 10 clase + școală profesională;
– disponibilitate pentru munca în teren;
– capacitate de a lucra de pe punți și din albie;
– disponibilitate de a lucra în program discontinuu în cursul unei zile;
– disponibilitate la program prelungit în cazul producerii unor fenomene hidrometeorologice periculoase.

Concursul se va desfășura la sediul Sistemului de Gospodărire a Apelor Alba, din strada Lalelelor nr. 7A, site: http://mures.rowater.ro/despre-noi/cariera/concursuri-ocupare-posturi/

*Serviciul Public de Administrarea Patrimoniului Sebeș – Muncitor necalificat, Compartiment Zone verzi – 1 post, perioadă determinată.

Calendarul concursului:
Afișare anunț concurs 03/10/2024
Depunere dosare înscriere 03/10/2024 – 09/10/2024
Selecția dosarelor și afișarea rezultatelor selecției 10/10/2024, ora 15:00
Depunere contestații la proba de selecție a dosarelor 11/10/2024 , ora 15 :00
Soluționare contestații și afișare rezultate contestații 14/10/2024, ora 15:00
Proba practică 16/10/2024, ora 10:00
Afișare rezultate proba de practică 16/10/2024, ora15:00
Depunere contestații pentru proba practică 17/10/2024, ora 15:00
Soluționare contestații proba practică și afișare rezultate contestații 18/10/2024, ora 10:00.
Proba interviu 21/10/2024, ora 10:00
Afișare rezultate proba de interviu 21/10/2024, ora 15:00
Depunere contestații pentru proba interviu 22/10/2024, ora 15:00
Soluționare contestații proba interviu și afișare rezultate contestații 23/10/2024, ora 10:00
Afișare rezultate finale 24/10/2024, ora 15:00

Informații suplimentare se pot obține la telefon: 0258730148 , la adresa de e-mail: [email protected] și pe website: spap-sebes.ro, persoană de contact: Suciu Elena, având funcția de Șef serviciu, zilnic de luni pana vineri in intervalul orar 7:00 – 15:00.

*Administrația Bazinală de Apă Mureș – Sistemul de Gospodărire a Apelor Alba – 1 post de arhivar. Condițiile specifice necesare în vederea participării la concursul pentru ocuparea postului corespunzător funcției contractuale de execuție sunt:

– Studii: studii medii / 10 clase + școală profesională;
– Calificări: curs de calificare arhivar.

Concursul se va desfășura la sediul Sistemului de Gospodărire a Apelor Alba, din strada Lalelelor nr. 7A, după următorul calendar:
– 16.10.2024 ora 1200 – data limită de depunere la Biroul Resurse Umane, Relații cu Publicul, Administrativ-Achiziții din cadrul Sistemului de Gospodărire a Apelor Alba, a dosarelor de participare la concurs;
– 17.10.2024 ora 0900 – selecția dosarelor de concurs;
– 17.10.2024 ora 1500 – termen de afișare a rezultatelor la selecția dosarelor de concurs;
– 18.10.2024 ora 1200 – termen de depunere a contestațiilor cu privire la selecția dosarelor de concurs;
-18.06.2024 ora 1530 – termen afișare a rezultatelor privind contestația la selecția dosarelor de concurs;
– 21.10.2024 ora 0900 – desfășurare probă scrisă;
– 21.10.2024 ora 1500 – termen de afișare a rezultatelor la proba scrisă;
– 22.10.2024 ora 1200 – termen de depunere contestații cu privire la rezultatul probei scrise;
– 22.10.2024 ora 1530 – termen de afișare a rezultatelor privind contestația la rezultatele probei scrise;
– 23.10.2024 ora 1000 – susținerea interviului;
– 24.10.2024 ora 1500 – termen de afișare a rezultatelor privind interviul;
– 25.10.2024 ora 1000 – termen de depunere contestații cu privire la rezultatul interviului;
– 28.10.2024 ora 1200 – termen de afișare a rezultatelor privind contestația la rezultatele interviului;
– 28.10.2024 ora 1500 – termen de afișare a rezultatelor finale.

Informații suplimentare se pot obține la sediul Sistemului de Gospodărire a Apelor Alba, din Alba Iulia, Str. Lalelelor, nr. 7A sau la numărul de telefon 0258/833356, interior 3106, persoană de contact: Mihaela Marcus – secretar comisie de concurs și comisie de soluționare a contestațiilor. website: www.mures.rowater.ro.

*Administrația Bazinală de Apă Mureș – Sistemul de Gospodărire a Apelor Alba – 1 post de muncitor hidrometru, la stația hidrometrică Colibi, din cadrul Sistemului de Gospodărire a Apelor Alba-4 ore/zi.

Condițiile specifice necesare în vederea participării la concursul pentru ocuparea postului corespunzător funcției contractuale de execuție sunt:
– Studii: studii medii / 10 clase + școală profesională;
– disponibilitate pentru munca în teren;
– capacitate de a lucra de pe punți și din albie;
– disponibilitate de a lucra în program discontinuu în cursul unei zile;
– disponibilitate la program prelungit, în cazul producerii unor fenomene hidrometeorologice periculoase.

La sediul Sistemului de Gospodărire a Apelor Alba, din strada Lalelelor nr. 7A, loc. Alba Iulia. site: http://mures.rowater.ro/despre-noi/cariera/concursuri-ocupare-posturi/

*ȘCOALA GIMNAZIALĂ „IULIU MANIU”, VINȚU DE JOS, JUD. ALBA – ÎNGRIJITOR GRĂDINIȚĂ, CU PROGRAM PRELUNGIT, post vacant, pe perioadă nedeterminata la GRĂDINIȚA CU PROGRAM PRELUNGIT VINȚU DE JOS, numărul de posturi: 0,50;

I. Condiţii specifice de participare la concurs: ÎNGRIJITOR GRĂDINIȚĂ
• Abilităţi de comunicare (scris şi vorbit)
• Cazier judiciar.
Vechimea in munca:NU ESTE CAZUL
Nivelul studiilor: 10 CLASE/ȘCOALĂ PROFESIONALĂ/LICEU

Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: ȘCOALA GIMNAZIALĂ „IULIU MANIU”, cu sediul în VINȚU DE JOS, STR. MIHAI EMINESCU, NR.12, JUD. ALBA, compartimentul resurse umane/, persoana de contact: CRIȘAN ALINA IOANA/ FILIMON CAMELIA MARIA, email: [email protected].

*Școala Gimnazială „Avram Iancu”, Abrud, județul Alba – 1 post contractual vacant muncitor 0,5 normă, perioada nedeterminată, Condiţiile generale prevăzute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022

Condiţii specifice de participare la concurs:
Abilități, calități și aptitudini necesare:
• abilități de relaționare și comunicare cu întreg personalul;
• abilități pentru muncă în echipă în limita sarcinilor, atribuțiilor din fișa postului.

Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului şi bibliografia vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare,la secretariat la structura arondată Grădinița cu Program Prelungit Nr. 1, Str. Aleea Parcului, Nr. 12, jud. Alba– telefon 0258/ 780791şi pe www.scoalaabrud.ro.

*Gradinita cu program prelungit nr.16 Alba Iulia – Grădinița cu Program Prelungit Nr.16 Alba Iulia, cu sediul în Alba Iulia, str.Tudor Vladimirescu, nr.143, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a unei funcții contractual vacantă, ÎNGRIJITOR COPII, în temeiul HG Nr. 1336/28.10.2022, respectând prevederile OUG 115/2023, după cum urmează:

Denumirea postului: Îngrijitoare copii
Numărul de posturi: 0,5
Nivelul postului: funcție de execuție
Gradul/Treapta profesional/profesională: 0
Structura postului: Compartimentul nedidactic
Durata timpului de lucru: 4 h/zi, 20 h/ săptămână
Perioadă: nedeterminată

Condiții specifice: necesare în vederea participării la concurs și a ocupării funcției contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului sunt:
• Nivelul studiilor: medii;
• Are capacitate deplină de exercițiu;
• Are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestat pe baza fișei de examen medical;
• Abilități de relaționare – comunicare cu întreg personalul unității, abilități pentru munca în echipă în limita sarcinilor, atribuțiilor din fișa postului;
• Disponibilitate pentru un program flexibil, la nevoie;
• Curs de igienă valabil /sau alte documente doveditoare până la obținerea certificatului

Informații suplimentare se pot obține de la sediul Grădiniței cu Program Prelungit Nr.16 Alba Iulia, tel. 0258-815596, sau tel.- 0731308639
Director,
Prof. Colceriu Violeta Crinela

*ŞCOALA GIMNAZIALĂ ,,AVRAM IANCU” ABRUD – 1 post vacant nedidactic de muncitor, 0,5 normă

Condiţii specifice de participare la concurs:
Abilități, calități și aptitudini necesare:
• abilități de relaționare și comunicare cu întreg personalul;
• abilități pentru muncă în echipă în limita sarcinilor, atribuțiilor din fișa postului.

Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, se pot obține la secretariat, în zilele lucrătoare, la structura arondată Grădinița cu Program Prelungit Nr. 1, Str. Aleea Parcului, Nr. 12, jud. Alba– telefon 0258/ 780791, www.scoalaabrud.ro.

*Liceul Tehnologic Sebeș, cu sediul în Sebeș, Str. Viilor nr. 2, jud. Alba, organizeaza concurs pentru ocuparea unei functii contractual vacante in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/28.10.2022, respectand prevederile ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ nr. 107 din 4 septembrie 2024, după cum urmează:

DENUMIREA POSTULUI: Îngrijitor grădiniță
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: Gradinita Copiilor Voiosi
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână
PERIOADA: nedeterminată

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului sunt:
-Studii: 10 clase
-Vechimea minimă în munca: nu se solicită

Informații suplimentare se pot obține de la sediul institutiei, de pe website: www.ltsebes.ro persoană de contact: Mihaut Simona Maria, functia secretar șef, avand numarul de telefon 0724.230.052.

*Muzeul Naţional al Unirii Alba Iulia organizează concurs pentru ocuparea unui post vacant de muncitor calificat instalator treapta II în cadrul Compartimentului Administrativ.

Condiţiile specifice de participare la concursul de instalator sunt:
• școală profesională
• diplomă sau curs de calificare instalator
• autorizație fochist
• vechime 20 de ani.

Proba practică va avea loc în data de 21 octombrie 2024, ora 10:00 la sediul muzeului, Alba Iulia, str. Mihai Viteazul, nr. 12-14. Interviul se va susţine în termen de maximum 4 zile lucrătoare de la data susţinerii probei practice.

Dosarul pentru înscriere la concurs se depune până în data de 11 octombrie 2024, ora 16:00, la Compartimentul Resurse umane.

Relaţii suplimentare cu privire la bibliografie şi conţinutul dosarului pentru concurs se obţin la telefon 0258/813300 sau la sediul Muzeului Naţional al Unirii Alba Iulia sau pe pagina www.mnuai.ro la secţiunea anunţuri sau la adresa de e-mail [email protected].

*Unitatea Militară 02213 Sebeș, județul Alba – Un post vacant de Referent de specialitate gr. I în Compartimentul documente clasificate din Structuri de Sprijin Decizional, studii Superioare, program de lucru 8 ore/zi, 40 de ore săptămânal, cu contract pe perioada nedeterminată.

Principalele cerinţe ale postului constau în îndeplinirea atribuțiilor specifice în cadrul Compartimentului documente clasificate.

Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul și/sau la sediul U.M. 02213 Sebeș, telefon 0258 731905, email [email protected].

*SPITALUL Municipal Aiud , în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului sănatății nr.166 / 2023 organizează concurs pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a urmatorului post vacant :
– 1 post vacante , normă întreagă de medic specialist confirmat în specialitatea Pediatrie in cadrul Compartimentului Pediatrie

Înscrierile la concurs se fac la Serv. Runos-juridic Administrativ al Spitalului Municipal Aiud, Mun. Aiud str. Spitalului nr.2 jud. Alba,.

Relații suplimentare se pot obține la Serv. Runos-juridic Administrativ. al Spitalului Municipal Aiud la tel. 0258861816 int.192.

*Școala Gimnazială „Lucian Blaga” Ocna Mureș, str. Brazilor, nr.9, județul Alba, anunță organizarea concursului pentru ocuparea unei funcții contractual vacante, de 1 normă îngrijitor la Grădinița cu Program Prelungit nr. 6 (unitate structură), în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 8.11.2022:

Denumirea postului: ÎNGRIJITOR
Nivelul postului: FUNCȚIE DE EXECUȚIE
Compartiment: ADMINISTRATIV
Durata timpului de lucru: 8 ore pe zi, 40 de ore pe săptămână
Perioadă: NEDETERMINATĂ

CONDIȚII SPECIFICE:

a) studii medii, finalizate cu examen de bacalaureat
b) disponibilitate pentru program flexibil

Dosarele de concurs se vor depune la secretariatul Școlii Gimnaziale „Lucian Blaga” Ocna Mureș, județul Alba, în perioada 14.10.2024 – 18.10.2024, până la ora 14,00.

*Municipiul Sebeș – 1post- Inspector de specialitate, gradul IA la Compartimentul Patrimoniu și Coordonare Asociații de Proprietari- aparatul de specialitate al primarului Municipiului Sebeș

Probele stabilite pentru postul de Inspector de specialitate, gradul IA sunt: proba scrisă și interviul.

Data, ora și locul desfășurării concursului:
– 16.10.2024, ora 11:00 Piața Primăriei, nr.1 (sediul Primăriei Municipiului Sebeș) – proba scrisă,
– data și ora interviului se vor comunica ulterior.

Termenul de depunere al dosarelor de înscriere: Candidații vor depune dosarele de participare la concurs în termen de 10 zile lucrătoare de la publicarea anunțului la sediul instituției, respectiv în perioada 26.09.2024 – 09.10.2024, inclusiv.

Condiţii de participare pentru postul de Inspector de specialitate, gradul IA scos la concurs:
– Candidatul trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute de art.15 din HG nr.1336/2022 și cerințele specifice prevăzute de art.542 alin.1 lit. a-g și alin.2 din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul Administrativ,
– Studii universitare de licență absolvite cu diploma de licență sau echivalentă,
– vechime înspecialitatea studiilor – minim 5 ani,

*Primăria municipiului Alba Iulia cu sediul în Alba Iulia, str. Calea Moţilor, nr. 5A, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea unui post, funcţie contractuală de execuție vacantă, pe perioadă nedeterminată,
în data de 21 octombrie 2024, ora 10.00, probă scrisă, după cum urmează:

Consiliul Local al municipiului Alba Iulia
Serviciul public de asistență medicală

-1 Post de asistent medical, gradul principal, pe perioadă nedeterminată, cod COR – 325901;
Studii de specialitate: studii postliceale absolvite în specialitatea asistență medicală;
Certificat de grad principal;
Certificat de membru în Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România;
Adeverință de participare la concurs emisă de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România;
Vechimea în specialitate necesară: minimum 5 ani.

Concursul va consta într-o probă scrisă şi o probă interviu.

Durata timpului de lucru pentru funcția contractuală de asistent medical, este de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei municipiului Alba Iulia, Compartimentul resurse umane şi la nr. de telefon: 0372/586473.

*Spitalul Municipal Blaj – 1 post temporar vacant- asistent medical de farmacie (S/SSD/PL) durată determinată.

Conditii specifice pentru ocuparea postului de asistent medical de farmacie (S/SSD/PL):
– diplomă de licența in specialitatea postului/ diploma de absolvire a invățământului superior de 3 ani in specialitate/ diploma de școală sanitară postliceală sau echivalentă în specialitatea farmacie;
– certificat de membru al OAMGMAMR
– avizul anual pentru autorizarea exercitarii profesiei de asistent medical sau adeverința de participare la concurs eliberată de OAMGMAMR

Anunţul de concurs se afişează la sediul Spitalului Municipal Blaj, str. Poet Andrei Mureșanu, nr.16 si pe site-ul spitalului www.spitalblaj.ro, unde se publică si tematica de concurs si bibliografia.

Relaţii / informaţii suplimentare se pot obţine la sediul unităţii sau la telefon nr.0258710941, int.197, cat şi pe site-ul www.spitalblaj.ro – Secțiunea-Despre spital -Anunțuri – Carieră – Concursuri organizate.

*Spitalul Municipal Blaj – 7 posturi vacante – asistent medical generalist (S/SSD/PL) – durată nedeterminată;
– 4 posturi temporar vacante- asistent medical generalist (S/SSD/PL) durată determinată.

Condiții specifice pentru ocuparea postului de asistent medical generalist (S/SSD/PL):

– diplomă de licența in specialitatea postului/ diploma de absolvire a învățământului superior de 3 ani in specialitate/ diploma de școală sanitară postliceală sau echivalentă în specialitatea medicină generală;
– certificat de membru al OAMGMAMR
– avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei de asistent medical sau adeverința de participare la concurs eliberată de OAMGMAMR

Anunțul de concurs se afișează la sediul Spitalului Municipal Blaj, str. Poet Andrei Mureșanu, nr.16 si pe site-ul spitalului www.spitalblaj.ro, unde se publică si tematica de concurs si bibliografia.

Relaţii / informaţii suplimentare se pot obţine la sediul unităţii sau la telefon nr.0258710941, int.197, cat şi pe site-ul www.spitalblaj.ro – Secțiunea-Despre spital -Anunțuri – Carieră – Concursuri organizate.

*Primăria Municipiului Alba Iulia, județul Alba – Aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia Direcția tehnică, dezvoltare Serviciul utilități publice și întreținerea clădirilor publice

-1 Post de muncitor instalator, pe perioadă nedeterminată, studii M, treapta I – cod COR 712612;
Studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat în specializarea instalator;
Vechimea în specialitate necesară: minimum 5 ani.

Concursul va consta într-o probă practică şi o probă interviu.

Durata timpului de lucru pentru funcția contractuală de muncitor instalator, este de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei municipiului Alba Iulia, Compartimentul resurse umane şi la nr. de telefon: 0372/586473.

*Primăria oraşului Cugir, judeţul Alba, organizează în baza HG nr.1336/2022 și prevederile art. VII alin. (3) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.115/2003 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea și completarea unor acte normative, la sediul său din str.I.L.Caragiale nr.1, concurs pentru ocuparea în cadrul Serviciului Public de Gospodărire locală a orașului Cugir – Compartiment Salubritate din subordinea Consiliului local al orașului Cugir a unei funcții de execuție vacante de natură contractuală – perioadă nedeterminată, cu durata normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână, de : șef formație/coordonator muncitori-1 post .”

Condiţii generale pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant pe care candidații trebuie să îndeplinească conform Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi cerinţelor specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției de: șef formație/coordonator muncitori -1 post .”

STUDII ADMISE:
– Studii: medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat sau absolvent școală profesională;
– vechime/experiență – minimum 5 ani;
– posesor permis de conducere categoriile : B;

Detalii privind condiţiile specifice, bibliografia și fișa postului de concurs sunt disponibile accesând www.primariacugir.ro. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăria Cugir, str. I.L.Caragiale nr. 1 – tel. 0258/751001 int. 115.

*Școala Gimnazială “Nicolae Drăgan” Galda de Jos organizează la sediul său din localitatea Galda de Jos, nr. 247, Judeţul Alba , concurs de recrutare în data de 15 octombrie 2024 – proba scrisă – pentru ocuparea următoarelor posturi contractuale vacante, pe perioadă nedeterminată:

I. 1 post cu 0,5 normă de INGRIJITOR Școală, cu program de lucru de 4 ore/zi ( 20 de ore/săptămână), la structura Gradinița cu program Prelungit Galda de Jos;
II. 2 posturi de ÎNGRIJITOR Copii, cu program de lucru de 8 ore /zi (40 de ore/săptămână), la Creșa Galda de Jos

Condițiile specifice de participare la concurs sunt:
– studii medii;
– cunoașterea normelor PSI și SSM;
– curs de instruire privind insusirea notiunilor fundamentale de igienă;
– disponibilitate la un program flexibil și, eventual, prelungit;
– să aibă domiciliul pe raza comunei Galda de Jos.

Informații suplimentare se pot obține la sediul autorității organizatoare, situat în comuna Galda de Jos Strada Principală, nr. 247, Județul Alba, la secretariat, tel. 0258.846123, e-mail: [email protected], persoană de contact Daniela Pușcău.

Prezentul anunț este postat la sediul organizatorului și pe site-ul: https://scoalagalda.ro/.

*Administrația Bazinală de Apă Mureș – Sistemului de Gospodărire a Apelor Alba – 1 post de mașinist la mașini pentru terasamente, la formația mecanizare, din cadrul Sistemului de Gospodărire a Apelor Alba.

Concursul se va desfășura la sediul Sistemului de Gospodărire a Apelor Alba, din strada Lalelelor nr. 7A, după următorul calendar:
– 07.10.2024 ora 1200–data limită de depunere la secretariatul din cadrul Sistemului de Gospodărire a Apelor Alba, a dosarelor de participare la concurs;
– 08.10.2024 ora 1000–selecția dosarelor de concurs;
– 09.10.2024 ora 1500–termen de afișare a rezultatelor la selecția dosarelor de concurs;
– 10.10.2024 ora 1200–termen de depunere a contestațiilor cu privire la selecția dosarelor de concurs;
– 11.10.2024 ora 1500–termen afișare a rezultatelor privind contestația la selecția dosarelor de concurs;
– 14.10.2024 ora 0900 – desfășurare probă practică;
– 15.10.2024 ora 1500 – termen de afișare a rezultatelor la proba practică;
– 16.10.2024 ora 1200 – termen de depunere contestații cu privire la rezultatul probei practice;
– 17.10.2024 ora 1500– termen de afișare a rezultatelor privind contestația la rezultatele probei practice;
– 18.10.2024 ora 0900 – susținerea interviului;
– 21.10.2024 ora 1500 – termen de afișare a rezultatelor privind interviul;
– 22.10.2024 ora 1500 – termen de depunere contestații cu privire la rezultatul interviului;
– 23.10.2024 ora 1000 – termen de afișare a rezultatelor privind contestația la rezultatele interviului;
– 23.10.2024 ora 1500 – termen de afișare a rezultatelor finale.

Informații suplimentare se pot obține la sediul Sistemului de Gospodărire a Apelor Alba, din Alba Iulia, Str. Lalelelor, nr. 7A sau la numărul de telefon 0258/833356, interior 3106, persoană de contact: Mihaela Marcus – secretar comisie de concurs și comisie de soluționare a contestațiilor. Pe site-ul institutiei: http://mures.rowater.ro/despre-noi/cariera/concursuri-ocupare-posturi/

*Şcoala Gimnazială Doștat, cu sediul în Comuna Doștat, sat Doștat nr. 235, județul Alba, C.U.I.: 12917180, organizează concurs, pentru ocuparea următorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022.
1. Nivelul postului*: execuție
2. Denumirea postului: îngrijitor, post vacant, pe perioadă nedeterminată, la structura personal administrativ
3. Gradul/Treapta profesional/profesională: debutant
4. Numărul de posturi: 0,5
5. Durata timpului de lucru: 4 ore/zi, 20 de ore/săptămână

Dosarele de concurs se depun la sediul instituției, Comuna Doștat, sat Doștat nr. 235, județul Alba, compartimentul Secretariat, tel. 0258764601, persoană de contact: Trifan Veronica Simona, email: [email protected].

Condiţii specifice de participare la concurs:- studii primare.
– vechimea poate constitui un avantaj;
– permis de conducere categoria B.

*Şcoala Gimnazială Doștat, cu sediul în Comuna Doștat, sat Doștat nr. 235, județul Alba, C.U.I.: 12917180, organizează concurs, pentru ocuparea următorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022.
1. Nivelul postului*: execuție
2. Denumirea postului: îngrijitor, post vacant, pe perioadă nedeterminată
3. Gradul/Treapta profesional/profesională: debutant
4. Numărul de posturi: 0,5
5. Durata timpului de lucru: 4 ore/zi, 20 de ore/săptămână

Dosarele de concurs se depun la sediul instituției, Comuna Doștat, sat Doștat nr. 235, județul Alba, compartimentul Secretariat, tel. 0258764601, persoană de contact: Trifan Veronica Simona, email: [email protected].

*Spitalul de Pneumoftiziologie Aiud, Jud.Alba, loc.Aiud, str. Ecaterina Varga, nr.6, email: [email protected]

DENUMIREA POSTULUI: Director medical
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI: funcție de conducere
COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: Comitet director
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână
PERIOADA: determinată de patru ani.

Criteriile specifice necesare în vederea participarii la concurs sunt următoarele:
1. sunt absolvenţi de învăţământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medicină, specializarea medicină;
2. sunt confirmați medic specialist sau medic primar;
3. au vechime de minimum 5 ani în specialitate;

Alte conditii specifice: Persoana care va ocupa funcția de director medical, sub sancțiunea revocării din funcție, are obligația ca, în termen de 2 ani de la data ocupării funcției și ulterior la fiecare 2 ani, să facă dovada absolvirii unuia dintre cursurile de perfecționare de scurta durată în management sanitar, avizate de Ministerul Sănătătii în baza criteriilor de calitate stabilite prin ordin al ministrului sănătătii.

Relatii suplimentare privind continutul dosarului de concurs, bibliografia si teme propuse pentru proiectul de specialitate se pot obține la sediul unitatii din str. Ecaterina Varga, nr.6, compartiment Resurse Umane sau la telefon 0258/861306, interior 120, persoană de contact ec. Costan Dana si pe site-ul spitalului http://www.spitalpneumoftiziologieaiud.ro

*Unitatea Administrativ Teritorială – Municipiul Blaj, anunţă concurs în data de 15.10.2024 ora 10:00 proba scrisă şi interviu in data de 18.10.12024 ora 10:00, în conformitate cu prevederile art. 41 alin. (5) din HG nr. 1336/2022, cu modificarile si completarile ulterioare, la sediul instituţiei din Piaţa 1848 nr. 16, în vederea ocupării postului vacant, infirmiera, studii M, norma intreaga, functie contractuala de execuţie, Camin pentru Persoane Varstnice Blaj, din cadrul Directiei de Asistenta Sociala, UAT municipiul Blaj, după cum urmează:

– infirmiera, studii M, norma intreaga, Camin pentru Persoane Varstnice Blaj, din cadrul Directiei de Asistenta Sociala, UAT municipiul Blaj, perioadă nedeterminată, cu durata normala a timpului de munca, respectiv 8 ore/zi, 40 ore/saptamana.

Conditii specifice (să îndeplinească cerinţele prevăzute in fişa postului)
– studii M (medii), finalizate cu diploma de bacalaureat,
– curs de infirmiera.

*Creșa Municipiului Alba Iulia organizează concurs de recrutare pentru ocuparea a două posturi vacante, funcții contractuale de execuție, pe perioadă nedeterminată, în data de 15 octombrie 2024, ora 10:00

1. Denumirea postului vacant:

Creșa Municipiului Alba Iulia

2 – posturi ÎNGRIJITOR DE COPII, cod COR 531101, normă întreagă, pe perioadă nedeterminată,

2. Condiţii specifice de participare:
– Studii generale/medii,
– Vechime necesară în specialitate: – experiență de minim 1 an în munca cu copiii

Concursul va consta într-o probă scrisă şi interviu.

Cerinţele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:
(1) Contractul individual de muncă se încheie între persoana care îndeplineşte condiţiile pentru a fi angajată pe o funcţie contractuală şi autoritatea sau instituţia publică, prin reprezentantul său legal, în condiţiile prevăzute de Legea nr. 53/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, cu respectarea următoarelor cerinţe specifice:
a) persoana să aibă cetăţenie română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) persoana să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) persoana să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) persoana să îndeplinească condiţiile de studii necesare ocupării postului;
e) persoana să îndeplinească condiţiile de vechime, respectiv de experienţă necesare ocupării postului, după caz;
f) persoana să nu fi fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) persoana nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) contractul să nu conţină clauze de confidenţialitate sau, după caz, clauze de neconcurenţă.
(2) Prin excepţie de la condiţia prevăzută la alin. (1) lit. a) pot fi angajaţi şi cetăţeni străini, cu respectarea regimului stabilit pentru aceştia prin legislaţia specifică şi legislaţia muncii.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Creșei 2 Ampoi str. Livezii nr. 47, Alba Iulia, la Compartimentul achiziții, juridic, resurse umane, de la secretarul comisiei de concurs, domnul Florea Daniel Ștefan – consilier resurse umane şi la nr. de telefon: 0720/660818.

*Școala Gimnazială ,,Ovidiu Hulea’’, cu sediul în Localitatea Aiud, strada Cuza Voda nr.35 , județul Alba, organizează concurs, pentru ocuparea următorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022Nivelul postului: execuție;

1.Denumirea postului: mediator școlar, post vacant, pe perioadă nedeterminată, la Școala Gimnazială ,,Ovidiu Hulea’’ Aiud-structura Scoala Gimnaziala “Liviu Rebreanu” Aiud;
2.Gradul/Treapta profesional/profesională: mediator școlar S- debutant;
3.Scopul principal al postului: sprijinul privind participarea tuturor copiilor din comunitate la învățământul obligatoriu; facilitarea dialogului școală-familie- comunitate;
4.Numărul de posturi: 1.

Dosarele de concurs se depun la Școala Gimnazială Ovidiu Hulea Aiud, strada Cuza Voda nr.35, compartimentul secretariat, telefon: 0258861427, persoană de contact: Groza Gabriela, e-mail: [email protected].

Termenul de depunere a dosarelor 18.09.2024-9.10.2024, ora 14.00, la sediul instituției.

*Școala Gimnazială Meteș, județul Alba – Concurs pentru ocuparea postului de îngrijitor curățenie – 0,5 Normă pe perioadă nedeterminată la Școala Gimnazială Meteș – Structura Școala Primară „Dionisie Popoviciu” Tăuți.

Condiții specifice pentru ocuparea postului vacant de îngrijitor curățenie-0,5 Normă

• Minim studii medii;
• Vechime în muncă- nu se solicită;
• Abilități de relaționare-comunicare cu întreg personalul unității de învățământ;
• Abilități de muncă în echipă;
• Disponibilitate pentru program flexibil;
• Disponibilitate pentru munca în două schimburi;
• Răspunde de starea de curățenie și igiena în sectorul repartizat;
• Răspunde de Centrala Termică pe combustibil solid, aprinde focul când e cazul și o alimentează periodic;
• Răspunde de inventarul încredințat;
• Știe să folosească produsele de curățenie;
• Efectuează deplasări în interes de serviciu , în limita sarcinilor , atribuțiilor și responsabilităților din fișa postului;
• Efectuează și alte sarcini trasate de către conducere în limita capacității sale fizice și
intelectuale și a programului de lucru;
• Cunoștințe de legislație specifică locului de muncă;
• Cunoștințe în domeniul Sănătății și Securității în Muncă și PSI;

Dosarele de înscriere la concurs se pot depune în intervalul 18.09.2024 – 08.10.2024, între orele 08,00 – 14,00 în zilele de luni-vineri, la Școala Gimnazială Meteș sau online pe adresa de email [email protected].

Relații suplimentare se pot obţine la Școala Gimnazială Meteș, tel. 0258849011.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate
Click pentru a comenta

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Știri recente din categoria Ştirea zilei

Ştirea zilei

Un angajat al unei săli de păcănele din Aiud a jucat banii încasați de la clienți la aparate: Câți bani trebuie să restituie firmei la care a lucrat

Ziarul Unirea

Publicat

în

Un angajat al unei săli de păcănele din Aiud a jucat banii încasați de la clienți la aparate: Câți bani trebuie să restituie firmei la care a lucrat Un angajat al unei săli de jocuri din Aiud a delapidat firma cu care avea relațiile contractuale cu peste 27.000 de lei. Bărbatul (Marius C.), amator de […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea