Connect with us
!-- Spot PNL - Parlamentare 2024 --> PNL - Alegeri Parlamentare 2024

Ştirea zilei

ANGAJĂRI la STAT 2024: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 17 noiembrie 2024. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Ziarul Unirea

Published

on

PSD - Alegeri Parlamentare 2024

ANGAJĂRI la STAT 2024: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 17 noiembrie 2024. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

USR - Alegeri Parlamentare 2024

Mai multe instituţii publice din Alba anunță posturi vacante la data de 17 noiembrie 2024 și organizează concursuri în următoarea perioadă. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Citește și: LOCURI de MUNCĂ în județul Alba, la data de 12 NOIEMBRIE 2024: 430 posturi sunt disponibile în Alba Iulia, Aiud, Blaj, Câmpeni, Cugir, Ocna Mureș și Sebeș

PNL - Alegeri Prezidențiale 2024

*Spitalul Municipal Blaj, județul Alba – 3 posturi vacante – registrator medical – durată nedeterminată;

Conditii specifice pentru ocuparea postului de registrator medical:
– nivelul studiilor – medii sau studii medii de specialitate;
– diploma/atestat registrator medical, /recepționer medical autorizat de Autoritatea Națională pentru Calificări și Ministerul Muncii
– ECDL/Certificat de competențe digitale;
– vechime în specialitate necesară ocupării postului – nu se solicită;

Anunţul de concurs se afişează la sediul Spitalului Municipal Blaj, str. Poet Andrei Mureșanu, nr.16 si pe site-ul spitalului www.spitalblaj.ro, unde se publică si tematica de concurs si bibliografia.

Relaţii / informaţii suplimentare se pot obţine la sediul unităţii sau la telefon nr.0258710941, int.197, cât şi pe site-ul www.spitalblaj.ro – Secțiunea-Despre spital -Anunțuri – Carieră – Concursuri organizate.

Depunerea corectă și completă a documentației revine candidatului.

Dosarul cu documentația de concurs se depune la Compartimentul RUNOS al Spitalului Municipal Blaj, str. Poet Andrei Mureșanu, nr.16, loc Blaj, jud. Alba, în intervalul orar 7,30 -14,30.

Depunerea documentației la o altă adresa decât cea indicată în prezentul anunţ sau după termenul limită precizat, atrag automat excluderea/respingerea dosarului candidatului.

Nu se admite completarea dosarului de concurs după depunerea acestuia.

Eventualele modificări ale calendarului de concurs se vor publica pe site-ul spitalului www.spitalblaj.ro

*Unitatea Administrativ Teritorială – Municipiul Blaj, anunţă concurs în data de 9.12.2024 ora 9:00 proba scrisă, proba practica in 11.12.2024 ora 9.00, şi interviu in data de 13.12.2024 ora 13:00, în conformitate cu prevederile art. 41 alin. (5) din HG nr. 1336/2022, cu modificarile si completarile ulterioare, la sediul instituţiei din Piaţa 1848 nr. 16, în vederea ocupării postului vacant, sofer, studii M/G, norma intreaga, functie contractuala de execuţie, Compartiment Transport aprovizionare, din cadrul Directiei Administrative, UAT municipiul Blaj, după cum urmează:

– sofer I, studii M/G, norma intreaga, Compartiment Transport Aprovizionare, din cadrul Directiei Administrative, UAT municipiul Blaj,perioadă nedeterminată, cu durata normala a timpului de munca, respectiv 8 ore/zi, 40 ore/saptamana.

Condiţii de participare la concurs a candidaţilor: în conformitate cu prevederile art. 31 alin. (1) şi (2) din Lege- Cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modif şi compl. ulterioare, a H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare.

Conditii specifice (să îndeplinească cerinţele prevăzute in fişa postului)
– studii M /G, atestate cu adeverinta de asolvire;
– vechime in munca ca sofer de minimum 10 ani;
– permis de conducere, categoria B.

Dosarele de concurs se depun la Centrul de Informare pentru Cetăţeni, din cadrul instituţiei, până la data de 29.11.2024(inclusiv) Relaţii suplimentare: tel: 0766-396539, fax:0258-710014, e-mail: [email protected], Sărătean Manuela, inspector superior, C. RU, UAT municipiul Blaj.

*PRIMARIA COMUNEI BUCERDEA GRÂNOASĂ organizeaza la sediul din str. Ioan Maiorescu, nr. 82, Comuna Bucerdea Grânoasă, Jud. Alba, în data de 09.12.2024, ora 1000 , concurs în vederea ocupării pe durată nedererminată, a unui post contractual de executie vacant de:

-Inspector de specialitate în cadrul Compartimentului Agricol, Fond Funciar, al aparatului de specialitate al primarului comunei Bucerdea Grânoasă

Pentru ocuparea postului contractual vacant, candidatii terbuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 15 din HG.nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului- cadru privind organizarea si dezvoltarea cariereipersonaluli contractual din sectorul bugetar, platit din fonduri publice si conditiile specifice prevazute la art. 542 alin.1) si 2) din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare.

Conditii specifice:
– Studii universitare de licenta, absolvite cu diploma de licenta echivalenta in domeniul: Agricultura, Topogafie si cadastru
– vechime in munca – debutant

Relații suplimentare privind desfășurarea concursului, conținutul dosarului, tematica, bibliografia, se pot obține la sediul instituției, tel: 0258/883301

*Universitatea 1 Decembrie 1918 Alba Iulia, cu sediul în Alba Iulia, Str. Gabriel Bethlen nr. 5, județul Alba, organizează concurs pentru ocuparea unei funcții contractual vacante în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, respectând prevederile OUG 107/2024, după cum urmează:

DENUMIREA POSTULUI: administrator patrimoniu gr. I S – COR 263111
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: Serviciul Administrație Patrimoniu
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână
PERIOADA: nedeterminată

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului, sunt:

a) Studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă*(*diplomă de licență+diplomă de master pentru candidații care au absolvit ciclul I+II Bologna sau diplomă echivalentă celor două cicluri în cazul candidaților care au absolvit anterior sistemului Bologna, potrivit prevederilor Art. 57(2) din Legea învățământului superior nr.199/2023);
b) Specialitate studii: domeniul fundamental științe inginerești, ramura de știință INGINERIE CIVILĂ, specializările: Construcţii civile, industriale şi agricole, Inginerie civilă, Inginerie urbană şi dezvoltare regională ;
c) Vechime în specialitate: minim 5 ani vechime pe funcții ce necesită studii superioare de lungă durată în ramura de știintă inginerie civilă, specializările: Construcţii civile, industriale şi agricole, Inginerie civilă, Inginerie urbană şi dezvoltare regională

Informații suplimentare se pot obține de la sediul instituției, de pe website: www.uab.ro – informare publică – posturi vacante didactic auxiliare si nedidactic, persoană de contact: Salvan – Ancau Daniela Maria, funcția administrator financiar, având numărul de telefon 0258/806276.

*OFICIUL DE CADASTRU ȘI PUBLICITATE IMOBILIARĂ ALBA scoate la concurs, pentru perioadă determinată (până la revenirea pe post a titularului), un post de consilier gradul II

CONDIŢII SPECIFICE DE PARTICIPARE:

• studii: Studii superioare de lungă durată; absolvite cu diplomă de licență;
• vechime studii superioare: 6 luni ;
• durată timp de muncă: 8 h/zi – 40h/săptămână;
• perioadă determinată.

RELATII SUPLIMENTARE: Telefon 0258 813170
https://www.ancpi.ro/ocpi/ab/wp-content/uploads/2024/11/anunt_dec_2024.pdf

*Municipiul Sebeș – 1post- Inspector de specialitate, gradul IA la Compartimentul Patrimoniu și Coordonare Asociații de Proprietari- aparatul de specialitate al primarului Municipiului Sebeș

Probele stabilite pentru postul de Inspector de specialitate, gradul IA sunt: proba scrisă și interviul.

Condiţii de participare pentru postul de Inspector de specialitate, gradul IA scos la concurs:
– Candidatul trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute de art.15 din HG nr.1336/2022 și cerințele specifice prevăzute de art.542 alin.1 lit. a-g și alin.2 din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul Administrativ,
– Studii universitare de licență absolvite cu diploma de licență sau echivalentă,
– vechime în specialitatea studiilor – minim 5 ani

*Școala Gimnazială „Ion Bianu” Valea Lungă cu sediul în Valea Lungă, str. Victoriei nr. 102, județul Alba, organizează concurs, pentru ocuparea următorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022:

1. Nivelul postului: execuţie
2. Denumirea postului: Îngrijitor, post vacant, pe perioadă nedeterminată.
3. Numărul de posturi: 1 post 0,5 normă

Condiţii specifice de participare la concurs:
1. Nivelul studiilor: Medii
2. Vechime în muncă: Nu se solicită

Dosarele de înscriere se depun la secretariat instituţie. Informaţii la tel: 0258888126 sau la sediul instituţiei.
Termenul de depunere a dosarelor (minim 10 zile lucrătoare de la afişare): 26.11.2024, ora 15:00, la sediul instituţiei.

*UNITATEA MEDICO-SOCIALĂ -1 post îngrijitoare de curățenie normă întreagă, perioadă nedeterminată. Condiții specific necesare în vederea participării la concurs/examen și a ocupării funcției contractuale sunt: studii generale sau medii, vechime în muncă – minim 5 ani.

Data publicării anunțului 12.11.2024, constituirea comisiei de concurs și de soluționare a contestațiilor 11.11.2024, depunerea dosarelor în perioada 12.11.2024 – 26.11.2024, selecția dosarelor 27.11.2024, rezultatul selecției dosarelor 28.11.2024, depunerea contestațiilor privind selecția dosarelor 29.11.2024, analiza contestațiilor 02.12.2024, afișarea rezultatelor contestațiilor 02.12.2024, susținerea probei scrise 04.12.2024, notarea probei scrise în maxim o zi, afișarea rezultatelor probei scrise în maxim o zi, depunerea contestațiilor pentru proba scris în cel mult o zi de la data afișării rezultatelor, proba interviu în termen de maxim 4 zile lucrătoare, notarea probei interviu se face în maxim o zi de la finalizarea probei, afișarea rezultatului probei interviu în maxim o zi lucrătoare, depunerea contestațiilor probei interviu în termen de cel mult o zi, analiza contestațiilor în termen de maxim o zi, afișarea rezultatului la contestații imediat după soluționare, afișarea rezultatelor finale în termen de o zi.

UNITATEA MEDICO-SOCIALĂ OCNA MUREȘ, email [email protected] telefon 0258870441, str. Axente Sever nr. 43A et. 4.

*Școala Gimnazială Ciugud cu sediul în Ciugud, str. Principală nr. 127, județul Alba, organizează concurs, pentru ocuparea următorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022:

1. Nivelul postului: execuţie
2. Denumirea postului: Administrator financiar, post vacant, pe perioadă nedeterminată.
3. Numărul de posturi: 1 post 0,5 normă

Condiţii specifice de participare la concurs:

1. Nivelul studiilor: Studii superioare finalizate în domeniul financiar-contabil sau economic (minimum licență)
2. Vechime în muncă: Experiență de minim 9 ani și 6 luni în domeniul financiar-contabil într-o funcție similară
3. Alte condiții: -Cunoașterea și utilizarea unui program de contabilitate; -Cunoașterea și utilizarea Sistemului național de raportare Forexebug si a setului complet de raportare; -Abilități avansate în utilizarea pachetului Microsoft Office (în special Excel, pentru analiza și raportarea datelor financiare); -Cunoașterea procedurilor de întocmire și depunere a declarațiilor fiscale (D100, D112 etc) la ANAF.

Dosarele de înscriere se depun la secretariat instituţie. Informaţii la tel: 0258841383 sau la sediul instituţiei. Termenul de depunere a dosarelor (minim 10 zile lucrătoare de la afişare): 25.11.2024, ora 15:00, la sediul instituţiei.

*Școala Gimnazială Ciugud cu sediul în Ciugud, str. Principală nr. 127, județul Alba, organizează concurs, pentru ocuparea următoarelor 2 posturi contractuale conform H.G. nr. 1336/08.11.2022:

1. Nivelul postului: execuţie
2. Denumirea postului: Îngrijitor, posturi vacante, pe perioadă nedeterminată.
3. Numărul de posturi: 2 posturi normă întreagă

Condiţii specifice de participare la concurs:
1. Nivelul studiilor: Studii medii
2. Vechime în muncă: 6 luni vechime în specificul postului
3. Alte condiții: Curs igienă

Dosarele de înscriere se depun la secretariat instituţie. Informaţii la tel: 0258841383 sau la sediul instituţiei. Termenul de depunere a dosarelor (minim 10 zile lucrătoare de la afişare): 25.11.2024, ora 15:00, la sediul instituţiei.

*Spitalul Municipal Blaj, județul Alba – – 11 posturi vacante – îngrijitoare de curățenie – durată nedeterminată;

Conditii specifice pentru ocuparea postului de îngrijitoare:
– nivelul studiilor – studii generale/medii;
-vechime în specialitate necesară ocupării postului – nu se solicită;

Anunţul de concurs se afişează la sediul Spitalului Municipal Blaj, str. Poet Andrei Mureșanu, nr.16 si pe site-ul spitalului www.spitalblaj.ro, unde se publică si tematica de concurs si bibliografia.

Relaţii / informaţii suplimentare se pot obţine la sediul unităţii sau la telefon nr.0258710941, int.197, cat şi pe site-ul www.spitalblaj.ro – Secțiunea-Despre spital -Anunțuri – Carieră – Concursuri organizate.

Depunerea corectă și completă a documentației revine candidatului.

Dosarul cu documentația de concurs se depune la Serviciul MRUCC al Spitalului Municipal Blaj, str. Poet Andrei Mureșanu, nr.16, loc Blaj, jud. Alba, în intervalul orar 7,30 -14,30.

Depunerea documentației la o altă adresa decât cea indicată în prezentul anunţ sau după termenul limită precizat, atrag automat excluderea/respingerea dosarului candidatului.

Nu se admite completarea dosarului de concurs după depunerea acestuia.

*Unitatea Militară 02213 Sebeș organizează concurs pentru încadrarea unui post vacant de telefonist III în Centrala Telefonică din Formația Deservire și Depozitare din Administrativ, studii medii sau generale, program de lucru 8 ore/zi, 40 de ore săptămânal, cu contract pe perioada nedeterminată.

Principalele cerinţe ale postului constau în îndeplinirea atribuțiilor specifice în cadrul Centralei telefonice.

Condiţiile specifice necesare pentru ocuparea postului:
1. studii de specialitate: generale sau medii (atestate cu diploma sau certificat de absolvire) și/sau curs de calificare în domeniu;
2. vechime: 3 ani vechime în muncă;
3. nivelul de acces la informaţii clasificate este strict secret, fiind necesar acordul scris al persoanei care doreşte să candideze privind verificarea în vederea obţinerii autorizaţiei de acces la informaţii clasificate sau a certificatului de securitate, în situaţia în care va fi declarată ,,admisă”.

*Liceul „Horea, Cloşca şi Crişan” cu sediul în Abrud, str. Republicii, nr. 18, jud. Alba, tel.0258780623, fax. 0258780601, email [email protected], site www.hccabrud.ro, CIF 4905584, organizează concurs pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a unui post fochist, post de executie, de natură contractuală, vacant, durata timpului de lucru de 8 ore/zi.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs:
– nivelul studiilor: studii medii (liceu sau școală profesională)
– vechime în muncă: minim 5 ani;
– autorizație ISCIR – clasa C sau superioară pt. calificarea de fochist

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia/tematica de concurs sunt disponibile accesând www.hccabrud.ro

Relaţii suplimentare se obţin de la sediul Liceului „Horea, Cloșca și Crișan” Abrud, str. Republicii, nr. 18, Abrud, jud. Alba, biroul secretariat sau la telefon 0258-780623.

*Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, organizează concurs, în conformitate cu prevederile O.M.S. nr.166/2023, pentru ocuparea urmatoarelor posturi contractual vacante:

– doua posturi vacante cu normă întreagă de medic specialist confirmat în specialitatea medicină de urgență, în cadrul UPU- perioadă nedeterminată;
– doua posturi vacante cu normă întreagă de medic rezident anul V confirmat în specialitatea medicină de urgență, în cadrul UPU- perioadă nedeterminată;

Condiţiile specifice de participare la concurs:

a) Pentru medic specialist confirmat în specialitatea medicină de urgență
– diplomă de licență în medicină;
– certificat de medic specialist în specialitatea medicină de urgență;
– vechime în specialitate: stagiu de rezidențiat terminat.
b) Pentru medic rezident anul V confirmat în specialitatea medicină de urgență
– diplomă de licență în medicină;
– promovarea examenului de verificare a cunoștințelor prevăzute de curriculum de pregătire aferent anului de formare;
– adeverință de confirmare ca medic rezident aflat în ultimul an de pregătire, confirmat în specialitatea medicină de urgență

Relații suplimentare se pot obține de la Serviciul resurse umane și relații cu publicul al spitalului – telefon 0258/820825, interior 146.

*Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, organizează concurs, în conformitate cu prevederile O.M.S. nr. 166/2023, pentru ocuparea urmatoarelor posturi contractual vacante:

– un post vacant cu normă întreagă de medic rezident anul VI confirmat în specialitatea chirurgie toracica, în cadrul Sectiei chirurgie generala – perioadă nedeterminată;

Condiţiile specifice de participare la concurs:
a) Pentru medic rezident anul VI confirmat în specialitatea chirurgie toracica
– diplomă de licență în medicină;
– promovarea examenului de verificare a cunoștințelor prevăzute de curriculum de pregătire aferent anului de formare;
– adeverință de confirmare ca medic rezident aflat în ultimul an de pregătire, confirmat în specialitatea chirurgie toracica

Relații suplimentare se pot obține de la Serviciul resurse umane și relații cu publicul al spitalului – telefon 0258/820825, interior 146.

*Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, organizează concurs, în conformitate cu prevederile O.M.S. nr. 166/2023, pentru ocuparea urmatoarelor posturi contractual vacante:

– un post vacant cu normă întreagă de medic rezident anul VI confirmat în specialitatea cardiologie, în cadrul Sectiei cardiologie- perioadă nedeterminată;

Formularul de înscriere, tematica și bibliografia, se pot ridica și de la Serviciul resurse umane și relații cu publicul al spitalului și pot fi descărcate și de pe site-ul spitalului www.spitalalba.ro – secțiunea Anunțuri concursuri resurse.

Relații suplimentare se pot obține de la Serviciul resurse umane și relații cu publicul al spitalului – telefon 0258/820825, interior 146.

*Școala Gimnazială „Mihai Eminescu” Alba Iulia, județul Alba – Secretar școală I S (0,5 normă)

1. Nivelul postului*: execuție
2. Denumirea postului: Secretar gradul I- S, 0,5 normă, post vacant, pe perioadă nedeterminată, la Şcoala Gimnazială „Mihai Eminescu” Alba Iulia
3. Gradul/Treapta profesional/profesională: Secretar gradul I- S
4. Scopul principal al postului: Secretar
5. Numărul de posturi: 0,5 normă (1 post)
6. Durata timpului de lucru: 4 ore/zi
7. Program de lucru: 08:00 -12:00

Condiții specifice de participare la concurs:
1. Studii de specialitate: studii superioare cu diplomă de absolvire în economie, științe economice, administrație publică, management, studii juridice, birotică și secretariat, informatică de gestiune, etc.;
2. Cunoștințe de operare/programare Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel, Revisal, Edusal, cunoștințe de utilizare e-mail, Google Docs, Google Forms;
3. Cunoștințe privind legislația din învățământul preuniversitar;
4. Cunoștințe privind managementul elevilor;
5. Disponibilitate la timp de lucru prelungit;
6. Domiciliul în județul Alba;
7. Vechime în muncă: minim 2 ani;
8. Program de lucru: 08:00 -12:00.

Dosarele de concurs se depun la Școala Gimnazială „Mihai Eminescu” Alba Iulia, cu sediul în localitatea Alba Iulia, str. Toporașilor, Nr.18, județul Alba, compartimentul Secretariat, tel. 0258/835093, email: [email protected].

*Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, județul Alba – Director financiar contabil

În conformitate cu prevederile Legii nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare şi ale O.M.S. nr. 284/2007, privind aprobarea Metodologiei-cadru de organizare şi desfăşurare a concursurilor /examenelor pentru ocuparea funcţiilor specifice comitetului director din spitalele publice, modificat de art. 1 din O.M.S. nr. 954/2017.
Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia cu sediul în Alba Iulia, B-dul Revolutiei 1989, nr. 23, judetul Alba, organizează concurs /examen pentru pentru ocuparea funcţiei specifice comitetului director de director financiar-contabil, contractual vacant pe perioadă determinată de patru ani:

DENUMIREA POSTULUI: Director financiar contabil
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI: funcție de conducere
COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: Comitet director
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână
PERIOADA: determinată

Relaţii suplimentare se obţin la sediul Spitalului Județean de Urgență Alba Iulia din localitatea Alba Iulia, B-dul Revoluției 1989, nr.23, jud. Alba, datele de contact ale persoană de contact care asigura secretariatul comisiei de concurs: Ec. Boroș Adriana, șef Serviciul R.U.N.O.S., tel. 0258820825, int.146 și 164.

*Direcția de Asistență Socială Sebeș din subordinea Consiliului Local al municipiului Sebeș, organizează în data de 27.11.2024, ora 10:00, concurs de recrutare pentru ocuparea a 2 posturi contractuale vacante de :

1. ASISTENT SOCIAL DEBUTANT – 1 post, compartimentul Monitorizare și protecția persoanelor vârstnice și a persoanelor cu dizabilități (durata timpului de muncă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână);
2. ASISTENT SOCIAL PRACTICANT – 1 post, Căminul pentru persoane vârstnice Sebeș (durata timpului de muncă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână);

Probele stabilire pentru concurs sunt : proba scrisă și interviul.

Condiții specifice de participare
– Studii : superioare absolvite cu diplomă de licență în domeniul asistenței sociale;
– Aviz de exercitare a profesiei de asistent social;
– Vechime în specialitatea studiilor: fără vechime – pentru postul de asistent social debutant și minimum 1 an vechime – pentru postul de asistent social practicant.

Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: Direcția de Asistență Socială Sebeș, Aleea Lac, nr. 12, tel. 0258731007, fax 0258730611, email : [email protected], persoană de contact : Pascal Andra Iulia.

*Primăria oraşului Cugir, judeţul Alba, organizează în baza HG nr.1336/2022 și prevederile art. VII alin. (1)-(2) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.115/2003 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea și completarea unor acte normative, la sediul său din str.I.L.Caragiale nr.1, concurs pentru ocuparea în cadrul Serviciului Administrarea domeniului public și privat Cugir – Compartiment: Întreținere și intervenții din subordinea Consiliului local al orașului Cugir a unei funcții de execuție vacante de natură contractuală – perioadă nedeterminată, cu durata normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână, de : muncitor calificat I (întreținere și reparații echipamente metalice) -1 post

Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs sunt disponibile accesând www.primariacugir.ro. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăria Cugir, str. I.L.Caragiale nr. 1 – tel. 0258/751001 int. 115.

*Universitatea 1 Decembrie 1918 Alba Iulia, cu sediul în Alba Iulia, Str. Gabriel Bethlen nr. 5, județul Alba, organizează concurs pentru ocuparea unei funcții contractual vacante în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, respectând prevederile OUG 107/2024, după cum urmează:

DENUMIREA POSTULUI: administrator financiar gr. I S – COR 263111
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: Serviciul Economic și Resurse Umane – Compartimentul Economic
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână
PERIOADA: nedeterminată

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului, sunt:
– Studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă*(*diplomă de licență+diplomă de master pentru candidații care au absolvit ciclul I+II Bologna sau diplomă echivalentă celor două cicluri în cazul candidaților care au absolvit anterior sistemului Bologna, potrivit prevederilor Art. 57(2) din Legea învățământului superior nr.199/2023)•
– VECHIME ÎN SPECIALITATE: minim 5 ani pe funcții ce necesită studii superioare de lungă durată în domeniul economic
– SPECIALITATE STUDII: științe economice

Informații suplimentare se pot obține de la sediul instituției, de pe website: www.uab.ro – informare publică – posturi vacante didactic auxiliare si nedidactic, persoană de contact: Muntean Luminița, funcția administrator financiar, având numărul de telefon 0258/806276.

*Primăria comunei Stremț organizează concurs pentru ocuparea următorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022:

1. Nivelul postului: execuţie
2. Denumirea postului: mașinist mașini terasamente(buldoexcavatorist) pe durata nedeterminata in cadrul serviciului public local de interventii in caz de inundatii, dezapeziri si intretinere drumuri si strazi situate pe teritoriul comunei Stremt.
3.Număr posturi :1 normă întreagă

Conditii specifice Poseda permis de conducere categoria “A,B, C, E” și vechime în muncă pe utiliaje terasamente(buldoexcavator) minim 7 ani.

Locul desfasurarii : Sediul Primariei comunei Stremţ. Probele sunt eliminatorii , punctajul minim obtinut la fiecare proba fiind de 50 puncte.

*Spitalul Municipal Blaj – 1 (un) post de medic specialist/medic rezident aflat în ultimul an de pregătire confirmat în specialitatea diabet, nutriție și boli metabolice, normă întreagă, 7 ore/zi, 35 ore/săptămană, perioadă nedeterminată în cadrul Cabinetului diabet, nutriție și boli metabolice din Ambulatoriu integrat.

Conditii specifice prevazute în fișa postului:
Studii de specialitate: – diploma de licență, certificat de medic specialist/rezident în specialitatea diabet, nutriție și boli metabolice;

Cerinte specifice: Certificat de membru al Colegiului Medicilor, certificat profesional curent emis de Colegiul Medicilor.

Dosarele de concurs pentru înscrieri se depun la sediul unitatii, la Compartiment RUNOS conform calendarului de concurs. Relatii suplimentare se pot obtine de la Compartiment RUNOS din cadrul Spitalului Municipal Blaj, tel 0258710941, interior 197, e-mail [email protected].

*Spitalul Municipal Blaj – 1 (un) post de medic specialist/ rezident aflat în ultimul an de pregătire în specialitatea radiologie și imagistică medicală întreagă, 7 ore/zi, 35 ore/săptămană, perioadă nedeterminată în cadrul Laboratorului de radiologie și imagistică medicală al Spitalului Municipal Blaj.

Conditii specifice prevazute în fișa postului:
Studii de specialitate: – diploma de licență, certificat de medic specialist specialitatea radiologie și imagistică medicală ;
Cerinte specifice: Certificat de membru al Colegiului Medicilor, certificat profesional curent emis de Colegiul Medicilor.

Dosarele de concurs pentru înscrieri se depun la sediul unitatii, la Compartimentul RUNOS conform calendarului de concurs. Relatii suplimentare se pot obtine de la Compartimentul RUNOS din cadrul Spitalului Municipal Blaj, tel 0258710941, interior 197, e-mail [email protected].

*Spitalul Municipal Blaj – 1 (un) post de medic specialist/ rezident aflat în ultimul an de pregătire în specialitatea pediatrie, normă întreagă, 7 ore/zi, 35 ore/săptămană, perioadă nedeterminată în cadrul secției pediatrie a Spitalului Municipal Blaj.

Conditii specifice prevazute în fișa postului:
Studii de specialitate: – diploma de licență, certificat de medic specialist specialitatea pediatrie;
Cerinte specifice: Certificat de membru al Colegiului Medicilor, certificat profesional curent emis de Colegiul Medicilor.

Dosarele de concurs pentru înscrieri se depun la sediul unitatii, la Compartimentul RUNOS conform calendarului de concurs. Relatii suplimentare se pot obtine de la Compartimentul RUNOS din cadrul Spitalului Municipal Blaj, tel 0258710941, interior 197, e-mail [email protected].

*Spitalul Municipal Blaj – 1 (un) medic specialist medicină de laborator cu competență în microbiologie/rezident aflat în ultimul an de pregătire confirmat în specialitatea microbiologie medicală, normă întreagă, 7 ore/zi, 35 ore/săptămână, perioadă nedeterminată în cadrul Laboratorului de analize medicale.

Conditii specifice prevazute în fișa postului:
Studii de specialitate: – diploma de licență, certificat de medic specialist în specialitatea medicină de laborator cu competență în microbiologie medicală/medic rezident aflat în ultimul an de pregătire confirmat în specialitatea microbiologie medicală;
Cerinte specifice: Certificat de membru al Colegiului Medicilor, certificat profesional curent emis de Colegiul Medicilor.

Dosarele de concurs pentru înscrieri se depun la sediul unitatii, la Compartimentul RUNOS conform calendarului de concurs. Relatii suplimentare se pot obtine de la Compartimentul R.U.N.O.S. din cadrul Spitalului Municipal Blaj, tel 0258710941, interior 197, e-mail [email protected].


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Știri recente din categoria Ştirea zilei

Ştirea zilei

Fosta șefă a Direcției Generale de Asistență Socială Sebeș, acuzată că și-a însușit peste 135.000 de lei din banii pentru ajutoare sociale, acord de recunoaștere a vinovăției cu procurorii

Ziarul Unirea

Published

on

Fosta șefă a Direcției Generale de Asistență Socială Sebeș, acuzată că și-a însușit peste 135.000 de lei din banii pentru ajutoare sociale, acord de recunoaștere a vinovăției cu procurorii O fostă șefă a Direcției Generale de Asistență Socială, Medicală și Comunitară Sebeș a încheiat un acord de recunoaștere a vinovăției cu Parchetul de pe lângă […]

Continue Reading

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea