Angajări la primăriile din Câmpeni și Abrud. S-au scos la concurs două posturi
Primăria oraşelor Câmpeni și Abrud, organizează concurs de recrutare în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată a funcţiilor publice de execuție vacante de referent, clasa III, gradul profesional superior din cadrul aparatului de specialitate al primarului, respectiv de consilier, clasa I, grad profesional superior în cadrul Compartimentului Registrul Agricol, din cadrul aparatului de specialitate al primarului.
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice de referent, clasa III în cadrul Primăriei Câmpeni:
– studii medii;
-vechimea în specialitatea studiilor – 9 ani;
-cunoştiinţe de operare pe calculator – nivel mediu.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
-25 noiembrie 2013, ora 08.00: proba scrisă;
-27 noiembrie 2013, ora 12.00: proba interviu.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Câmpeni sau la telefon 0258/771.215.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice de consilier, în cadrul Primăriri Abrud:
-vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, minimum 9 ani;
-studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
– 22 noiembrie 2013, ora 16.00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
-29 noiembrie 2013, ora 10.00: proba scrisă;
-02 decembrie 2013, ora 14.00: proba interviu
Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Abrud din Piaţa Eroilor, nr. 1, telefon 0258/780.519, interior 18.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Politică Administrație
FOTO | Reorganizare a dispunerii serviciilor în cadrul Primăriei Aiud: Compartimentul Agricol s-a mutat de la etajul I la parter, pentru a fi mai accesibil
Reorganizare a dispunerii serviciilor în cadrul Primăriei Aiud La sediul Primăriei Aiud s-a procedat la o reoganizare a dispunerii serviciilor. Compartimentul Agricol s-a mutat de la etajul I la parter, pentru a fi mai accesibil tuturor, în special persoanelor vârstnice. „Poate fi găsit mai ușor – este prima ușă pe partea dreaptă, imediat după intrarea […]
Comunicat de presă | PSD Alba susține echipa lui Sorin Grindeanu pentru conducerea partidului, din care face parte și Victor Negrescu
PSD Alba susține echipa lui Sorin Grindeanu pentru conducerea partidului, din care face parte și Victor Negrescu Delegați ai PSD Alba, din întreg județul, și-au exprimat, joi, în cadrul conferinței extraordinare, susținerea pentru Sorin Grindeanu și echipa cu care va candida la conducerea Partidului Social Democrat, cu moțiunea intitulată „Uniți pentru români. Puternici, doar împreună”. […]
Municipiul Aiud – Anunț Compartiment Agricol: Proprietarii din sectorul cadastral 136 / Gârbova de Jos trebuie să depună documentele pentru întocmirea planului parcelar
Municipiul Aiud – Anunț Compartiment Agricol În conformitate cu prevederile Legii cadastrului și a publicității imobiliare nr. 7/1996, republicată și ale Ordinului nr. 600/2023 pentru aprobarea regulamentului de recepție și înscriere în evidențele de cadastru și carte funciară, Primăria Municipiului Aiud informează proprietarii de terenuri situați în sectorul cadastral 136 / UAT Municipiul Aiud, localitatea […]