Angajări la primăriile din Câmpeni și Abrud. S-au scos la concurs două posturi
Primăria oraşelor Câmpeni și Abrud, organizează concurs de recrutare în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată a funcţiilor publice de execuție vacante de referent, clasa III, gradul profesional superior din cadrul aparatului de specialitate al primarului, respectiv de consilier, clasa I, grad profesional superior în cadrul Compartimentului Registrul Agricol, din cadrul aparatului de specialitate al primarului.
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice de referent, clasa III în cadrul Primăriei Câmpeni:
– studii medii;
-vechimea în specialitatea studiilor – 9 ani;
-cunoştiinţe de operare pe calculator – nivel mediu.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
-25 noiembrie 2013, ora 08.00: proba scrisă;
-27 noiembrie 2013, ora 12.00: proba interviu.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Câmpeni sau la telefon 0258/771.215.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice de consilier, în cadrul Primăriri Abrud:
-vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, minimum 9 ani;
-studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
– 22 noiembrie 2013, ora 16.00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
-29 noiembrie 2013, ora 10.00: proba scrisă;
-02 decembrie 2013, ora 14.00: proba interviu
Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Abrud din Piaţa Eroilor, nr. 1, telefon 0258/780.519, interior 18.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Politică Administrație
Piste pentru biciclete în comuna Ciugud cu o lungime totală de 13 km. Investiție de peste 6 milioane de lei
Piste pentru biciclete în comuna Ciugud cu o lungime totală de 13 km. Investiție de peste 6 milioane de lei Administrația din Ciugud a demarat licitația ,,Dezvoltarea infrstructurii de transport verde – Pistă pentru biciclete în comuna Ciugud”, prin SEAP, care prevede construirea a peste 10 kilometri de piste de biciclete pe raza comunei. Citește […]
FOTO | Au început lucrările de reabilitare a rețelei de apă și extindere a canalizării într-o localitate din Galda de Jos. Zeci de gospodării beneficiază de proiect
Au început lucrările de reabilitare a rețelei de apă și extindere a canalizării într-o localitate din Galda de Jos. Zeci de gospodării beneficiază de proiect Au început lucrările la proiectul de reabilitare a rețelei de apă potabilă și extindere a canalizării menajere în satul Oiejdea, comuna Galda de Jos, investiție care vizează asigurarea accesului complet […]
Infrastructura rutieră din Rimetea va fi modernizată la standarde europene: Investiție de peste 4,5 milioane lei
Infrastructura rutieră din Rimetea va fi modernizată la standarde europene: Investiție de peste 4,5 milioane lei Infrastructura rutieră din Rimetea va fi modernizată la standarde europene, astfel încât accesul locuitorilor din zonă către alte localități și către rețeaua județeană de transport să se desfășoare în condiții maxime de siguranță și confort. APM Alba a dat […]