Angajări la primăriile din Câmpeni și Abrud. S-au scos la concurs două posturi
Primăria oraşelor Câmpeni și Abrud, organizează concurs de recrutare în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată a funcţiilor publice de execuție vacante de referent, clasa III, gradul profesional superior din cadrul aparatului de specialitate al primarului, respectiv de consilier, clasa I, grad profesional superior în cadrul Compartimentului Registrul Agricol, din cadrul aparatului de specialitate al primarului.
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice de referent, clasa III în cadrul Primăriei Câmpeni:
– studii medii;
-vechimea în specialitatea studiilor – 9 ani;
-cunoştiinţe de operare pe calculator – nivel mediu.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
-25 noiembrie 2013, ora 08.00: proba scrisă;
-27 noiembrie 2013, ora 12.00: proba interviu.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Câmpeni sau la telefon 0258/771.215.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice de consilier, în cadrul Primăriri Abrud:
-vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, minimum 9 ani;
-studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
– 22 noiembrie 2013, ora 16.00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
-29 noiembrie 2013, ora 10.00: proba scrisă;
-02 decembrie 2013, ora 14.00: proba interviu
Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Abrud din Piaţa Eroilor, nr. 1, telefon 0258/780.519, interior 18.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Politică Administrație
Ilie Bolojan a concediat aproape 150 de oameni de la Senat: Cât a reușit astfel să taie din cheltuieli, anual
Ilie Bolojan a concediat aproape 150 de oameni de la Senat: Cât a reușit astfel să taie din cheltuieli, anual Președintele Senatului, Ilie Bolojan, a anunțat vineri, 30 mai 2025, finalizarea procesului de restructurare a aparatului administrativ al instituției, una dintre cele mai așteptate reforme din acest an. Prin reducerea personalului, Senatul României va economisi […]
Peste 15 milioane de euro pentru trei proiecte majore de investiții în vederea transformării spațiilor urbane din Alba Iulia
Peste 15 milioane de euro pentru trei proiecte majore de investiții în vederea transformării spațiilor urbane din Alba Iulia Trei proiecte majore de investiții – în valoare totală de peste 15 milioane de euro – au fost demarate pentru a transforma spațiile urbane, a pune în valoare patrimoniul local și a aduce natura mai aproape […]
Bilete și abonamente de autobuz mult mai SCUMPE la Alba Iulia: Deplasările cu mijloacele de transportul în comun vor costa mai mult ca în Deva sau Sibiu
Bilete și abonamente de autobuz mult mai SCUMPE la Alba Iulia: Deplasările cu mijloacele de transportul în comun vor costa mai mult ca în Deva sau Sibiu Tarifele la transportul în comun din Alba Iulia pentru zona tarifară „zona 1 municipiul Alba Iulia” au fost majorate, după adoptarea proiectului în ședința ordinară de joi, 29 […]