Angajări la primăriile din Câmpeni și Abrud. S-au scos la concurs două posturi
Primăria oraşelor Câmpeni și Abrud, organizează concurs de recrutare în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată a funcţiilor publice de execuție vacante de referent, clasa III, gradul profesional superior din cadrul aparatului de specialitate al primarului, respectiv de consilier, clasa I, grad profesional superior în cadrul Compartimentului Registrul Agricol, din cadrul aparatului de specialitate al primarului.
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice de referent, clasa III în cadrul Primăriei Câmpeni:
– studii medii;
-vechimea în specialitatea studiilor – 9 ani;
-cunoştiinţe de operare pe calculator – nivel mediu.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
-25 noiembrie 2013, ora 08.00: proba scrisă;
-27 noiembrie 2013, ora 12.00: proba interviu.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Câmpeni sau la telefon 0258/771.215.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice de consilier, în cadrul Primăriri Abrud:
-vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, minimum 9 ani;
-studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
– 22 noiembrie 2013, ora 16.00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
-29 noiembrie 2013, ora 10.00: proba scrisă;
-02 decembrie 2013, ora 14.00: proba interviu
Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Abrud din Piaţa Eroilor, nr. 1, telefon 0258/780.519, interior 18.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Politică Administrație
Proiect pentru mobilitate urbană de 6 milione de euro, la Blaj: Străzi reabilitate și modernizate, parcare supraetajată și depou pentru autobuze și microbuze
Proiect pentru mobilitate urbană de 6 milione de euro, la Blaj: Străzi reabilitate și modernizate, parcare supraetajată și depou pentru autobuze și microbuze Municipiul Blaj a depus proiectul pentru mobilitate urbană prin care mai multe străzi vor fi modernizate și reabilitate. Vor fi construite și o parcare supraetajată (Park&Ride) și un depou pentru autobuze și […]
Secțiune Articole Similare
-
Actualitate5 zile ago
Produsul intern brut trimestrial III al României, în stagnare față de II și scădere față de anul 2023. Cristian Păun: „Miroase de la o poștă a recesiune!”
-
Sport4 zile ago
FOTO | Meciul de fotbal Metalurgistul Cugir – Gloria Bistrița-Năsăud, întrerupt la Cugir de o intervenție a elicopterului SMURD! Liderul a câștigat cu 4-0
-
Actualitate4 zile ago
Ajutorul de încălzire pentru iarna 2024-2025. Acte necesare. Condiții de acordare. Câți bani se dau în funcție de venit
-
Opinii - Comentarii4 zile ago
Postul Crăciunului. Obiceiuri și tradiții respectate de credincioși în Postul Nașterii Domnului
-
Opinii - Comentarii3 zile ago
Noua lege a pensiilor: Tabel cu vârsta de pensionare anticipată. Condiții privind stagiul de cotizare pentru pensia anticipată
-
Opinii - Comentarii6 ore ago
19 noiembrie: Ziua internațională a BĂRBATULUI. Tradiții în lume specifice sărbătorii