Angajări la Oficiul Județean pentru Finanțarea Investițiilor Rurale Alba. Concurs pentru postul de consilier
Agenţia pentru Finanţarea Investiţiilor Rurale, aflată în subordinea Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale organizează concurs pentru ocuparea unui post vacant de execuţie – consilier gradul IA, pe perioadă nedeterminată, în cadrul Oficiului Județean pentru Finanțarea Investițiilor Rurale Alba – Serviciul Active Fizice și Plăți Directe – Compartiment Evaluare.
Cerințe specifice pentru ocuparea posturilor vacante de execuție de Consilier gradul IA cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată din cadrul Serviciilor Active Fizice și Plăți Directe – Compartiment Evaluare de la nivelul Oficiilui Județean pentru Finanțarea Investițiilor Rurale Alba:
a. Studii de specialitate: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă/ studii universitare de licență: științe inginerești/ sociale (economice, juridice, administrative)/ matematică și științe ale naturii/ medicină veterinară/ biologie;
b. Perfecționări (specializări): specifice programelor cu finanțare externă (constituie un avantaj);
c. Vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: minim 1 an;
d. Cunoștințe de operare pe calculator – MS Office Windows, internet – nivel avansat și cunoștințe de limbă străină engleza/ franceză – nivel mediu.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
-21 octombrie 2015, ora 16:30: termenul limită de depunere a dosarelor;
-29 octombrie 2015, ora 10.00, proba scrisă;
-05 noiembrie 2015, ora 10.00, proba interviu.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul Agenției pentru Finanțarea Investițiilor Rurale din str. Știrbei Vodă, nr. 43, sector 1, București, la numărul de telefon 031.860.25.48 – persoană de contact: Lorena LĂPĂDĂTESCU – Consilier gr. IA, în cadrul Direcției pentru Gestiunea Performanțelor Profesionale și Recrutare – Serviciul pentru Gestiunea Performanțelor Profesionale și Recrutare și la numărul de telefon 031.860.25.32 – persoană de contact: Ana Maria HUIBAN – Consilier gr. IA, în cadrul Direcției pentru Gestiunea Performanțelor Profesionale și Recrutare – Serviciul pentru Gestiunea Performanțelor Profesionale și Recrutare. (B.T.)
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Economie
Anunț începere implementare proiect: “Implementarea Sistemului Informatic Integrat pentru digitalizarea activității Spitalului Orășenesc „Dr. Alexandru Borza” Abrud”
Comunicat de presă Beneficiar: Spitalul Orășenesc „Dr. Alexandru Borza” Abrud Spitalul Orășenesc „Dr. Alexandru Borza” Abrud anunţă începerea activităţilor proiectului “Implementarea Sistemului Informatic Integrat pentru digitalizarea activității Spitalului Orășenesc „Dr. Alexandru Borza” Abrud”, finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Pilonul V: Sănătate și reziliență instituțională, Componenta C7 – Transformare digitală I3. Realizarea sistemului […]
Românii care au făcut un credit ipotecar, rate mai mari la bancă de la 1 iulie 2025 În contextul situației economice actuale, românii cu credite ipotecare primesc o nouă lovitură: creșterea dobânzilor! Acest lucru este preconizat pentru a doua jumătate a acestui an și va duce la o majorare a ratei lunare cu aproximativ 90 […]
Comunicat finalizare proiect – Construire clădire Liceu Tehnologic Sebeș (02.07.2025) Scopul proiectului: Îmbunătățirea infrastructurii de educație la nivelul Municipiului Sebeș Beneficiar: municipiul Sebeș Perioada de implementare: 30.05.2019 – 12.07.2025 Valoarea totală a proiectului: 53.333.560,13 lei Valoarea cofinanțării UE : 2014 – 2020: 20.975.260,80 lei […]