96 de dascăli participă la repartizarea pe posturi titularizabile
Luni, 25 iulie, începând cu ora 9.00, în sala profesorală a Colegiului Naţional „Horea, Cloşca şi Crişan” Alba Iulia vor avea loc şedinţele publice de repartizare pe posturile titularizabile a candidaţilor care au obţinut minim nota 7.00 la concursul de titularizare din 13 iulie 2011. La Centrul nr. 1 de la Colegiul Naţional „HCC” au fost evaluaţi cu cel puţin nota 7.00 un număr de 39 de concurenţi, iar la Centrul nr. 2 de la Colegiul Tehnic „Apulum”, 59 de candidaţi – în total 96 de cadre didactice. Graficul şedinţelor publice pentru toate specializările este următorul: lora 9.00: educatoare (predare în limba română) – 14 candidate, educatoare (limba maghiară) – 4, educatoare (limba germană) 1, limba şi literatura română – 2, profesori documentarişti – 3; lora 10.30: chimie-fizică – 1, educaţie civică – 1, filozofie, logică, argumentare şi comunicare – 1, fizică-chimie – 2, limba rromani (maternă) – 1, limba rromani (maternă) – literatură universală – 1, psihopedagogie specială – 1, profesor – educator – 5, religie ortodoxă – 1, învăţător – educator – 1; lora 13.00: învăţător (predare în limba română) – 8, învăţător (limba maghiară) – 1, matematică – 23, matematică – fizică – 2; lora 14.30: limba engleză – 3, limba engleză – limba franceză – 1, limba franceză – 4, limba franceză – limba engleză – 1, limba germană – 1, agricultură – horticultură – 2, alimentaţie publică şi turism, alimentaţie publică – 1, economic, administrativ, comerţ şi servicii, comerţ şi servicii – 1, industrie alimentară – 1, corepetiţie – 2, muzică instrumentală (funcţie de instrument) – 3, ecoturism – 1, dans popular – 2.
Teoretic, toţi cei 96 de cadidaţi din judeţul Alba ar trebui să-şi găsească post în învăţământ, deoarece sunt vacante exact 96 de catedre întregi titularizabile. Practic, însă, posturile vor fi date în ordinea descrescătoare a notelor, astfel că, în funcţie de concurenţă şi opţiunile candidaţilor, vor exista cazuri de profesori care vor rămâne fără post, dar şi situaţii în care anumite catedre vor fi în continuare vacante. Posturile care vor rămâne libere vor fi ocupate la următoarea etapă de mişcare a personalului didactic de către suplinitori calificaţi. În această categorie vor intra în primul rând dascălii cu note peste 7.00 nerepartizaţi pe posturi titularizabile, cadrele didactice cu note peste 5.00 la concursul de titularizare şi candidaţii care vor participa la concursul de suplinire din data de 4 august. (R.G.)
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Cultură Educație
Poetul Aurel Pantea, laureat al Premiului Național pentru Poezie „Lucian Blaga” Opera Omnia 2025
Poetul Aurel Pantea, laureat al Premiului Național pentru Poezie „Lucian Blaga” Opera Omnia 2025 Vineri, 9 mai 2025 avut loc la Lancrăm festivitatea de decernare a Premiului Național pentru Poezie „Lucian Blaga” Opera Omnia. Juriul, format din istoricii și criticii literari: Constantina Raveca Buleu, Horia Gârbea, George Neagoe, Irina Petraș, Vasile Spiridon, Adrian Tudurachi și […]
FOTO | Expoziție de artă deschisă la Centrul de zi pentru persoane vârstnice Sebeș: Cine sunt autorii lucrărilor
Expoziție de artă deschisă la Centrul de zi pentru persoane vârstnice: Cine sunt autorii lucrărilor O expoziție specială de artă a fost deschisă la Centrul de zi pentru persoane vârstnice din cadrul Direcției de Asistență Socială Sebeș. Evenimentul a fost nu doar despre artă, ci și despre conexiuni între generații – un adevărat schimb de […]
FOTO | Raft al Bibliotecii Județene „Lucian Blaga” Alba inaugurat la Gârbova: Colecție de carte trimisă în custodie școlii locale
Raft al Bibliotecii Județene „Lucian Blaga” Alba inaugurat la Gârbova: Colecție de carte trimisă în custodie școlii locale Consiliul Județean Alba şi Biblioteca Judeţeană „Lucian Blaga” Alba, în parteneriat cu Primăria și Consiliul local al comunei Gârbova și cu Școala Gimnazială Gârbova, au inaugurat, miercuri, 30 aprilie 2025, Raftul Bibliotecii Judeţene „Lucian Blaga” Alba în […]