Rămâi conectat

Politică Administrație

30 octombrie 2024 | Consiliul Local al Municipiului Alba Iulia convocat în ședință extraordinară: Ordinea de zi

Cezar Lancrajan

Publicat

în

30 octombrie 2024 | Consiliul Local al Municipiului Alba Iulia convocat în ședință extraordinară: Ordinea de zi

Dispoziția numărul 2325 din 25 octombrie 2024 privind convocarea Consiliului local al Municipiului Alba Iulia în ședință extraordinară în data de 30 octombrie 2024 a fost publicată în Monitorul Oficial Local.

Citește și: LIVE VIDEO | Gabriel Pleșa, primarul ales al Municipiului Alba Iulia depune JURĂMÂNTUL de credință pentru al doilea mandat, alături de consilierii locali

Art.1 Convoacă Consiliul local al municipiului Alba Iulia în şedinţă extraordinară, pe data de 30 octombrie 2024, orele 13, care va avea loc la sediul Direcției programe din cadrul aparatului de specialitate al Primarului, strada Bucovinei, nr. 6.

Art. 2 Se convoacă Consiliul local al municipiului Alba Iulia cu următorul:

PROIECT AL ORDINII DE ZI :

1. Proiect de hotărâre privind alegerea preşedintelui de şedinţă care va conduce lucrările Consiliului local al municipiului Alba Iulia în perioada octombrie – decembrie 2024.

2. Proiect de hotărâre cu privire la aprobarea componenţei Comisiei mixte care are ca obiect organizarea votului „secret” în situaţiile expres prevăzute de legislaţia în vigoare, precum şi în cazurile în care Consiliul local al municipiului Alba Iulia stabileşte adoptarea unor hotărâri prin vot „secret”.

3. Proiect de hotărâre privind organizarea celor cinci comisii de specialitate ale Consiliului local al municipiului Alba Iulia.

Art.3 Proiectele de hotărâri înscrise în proiectul ordinii de zi de la punctele 1 – 3 au fost inițiate de către Primarul municipiului Alba Iulia

Art.4 Proiectele de hotărâre înscrise în proiectul ordinii de zi însoţite de anexele corespunzătoare, referatele de aprobare, rapoartele de specialitate, precum şi de celelalte documente conexe sunt puse la dispoziţia consilierilor locali prin e-mail (comunicare pe adresa de poştă electronică aflată în baza de date).

Art.5 Prezenta dispoziție poate E contestată conform prevederilor Legii nr. 554/2004 – Legea contenciosului administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Art.6 Compartimentul proceduri administrative, relația cu Consiliul local din cadrul Direcției juridice, administrație publică locală din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia va duce la îndeplinire sarcinile din prezenta dispoziție.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate
Click pentru a comenta

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Știri recente din categoria Politică Administrație

Politică Administrație

Două străzi din cartierul Pâclișa din municipiul Alba Iulia vor fi modernizate. Primăria a primit undă verde de la APM Alba

Bera Larisa

Publicat

în

Două străzi din cartierul Pâclișa din municipiul Alba Iulia vor fi modernizate. Primăria a primit undă verde de la APM Alba Străzile Garoafei și Diana din cartierul Pâclișa din Alba Iulia vor fi modernizate. Primăria a primit acordul de la Agenția pentru Protecția Mediului Alba. Citește și: Rețeaua de canalizare din comuna Lunca Mureșului va […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea