Rămâi conectat

Politică Administrație

30 octombrie 2024 | Consiliul Local al Municipiului Alba Iulia convocat în ședință extraordinară: Ordinea de zi

Cezar Lancrajan

Publicat

în

30 octombrie 2024 | Consiliul Local al Municipiului Alba Iulia convocat în ședință extraordinară: Ordinea de zi

Dispoziția numărul 2325 din 25 octombrie 2024 privind convocarea Consiliului local al Municipiului Alba Iulia în ședință extraordinară în data de 30 octombrie 2024 a fost publicată în Monitorul Oficial Local.

Citește și: LIVE VIDEO | Gabriel Pleșa, primarul ales al Municipiului Alba Iulia depune JURĂMÂNTUL de credință pentru al doilea mandat, alături de consilierii locali

Art.1 Convoacă Consiliul local al municipiului Alba Iulia în şedinţă extraordinară, pe data de 30 octombrie 2024, orele 13, care va avea loc la sediul Direcției programe din cadrul aparatului de specialitate al Primarului, strada Bucovinei, nr. 6.

Art. 2 Se convoacă Consiliul local al municipiului Alba Iulia cu următorul:

PROIECT AL ORDINII DE ZI :

1. Proiect de hotărâre privind alegerea preşedintelui de şedinţă care va conduce lucrările Consiliului local al municipiului Alba Iulia în perioada octombrie – decembrie 2024.

2. Proiect de hotărâre cu privire la aprobarea componenţei Comisiei mixte care are ca obiect organizarea votului „secret” în situaţiile expres prevăzute de legislaţia în vigoare, precum şi în cazurile în care Consiliul local al municipiului Alba Iulia stabileşte adoptarea unor hotărâri prin vot „secret”.

3. Proiect de hotărâre privind organizarea celor cinci comisii de specialitate ale Consiliului local al municipiului Alba Iulia.

Art.3 Proiectele de hotărâri înscrise în proiectul ordinii de zi de la punctele 1 – 3 au fost inițiate de către Primarul municipiului Alba Iulia

Art.4 Proiectele de hotărâre înscrise în proiectul ordinii de zi însoţite de anexele corespunzătoare, referatele de aprobare, rapoartele de specialitate, precum şi de celelalte documente conexe sunt puse la dispoziţia consilierilor locali prin e-mail (comunicare pe adresa de poştă electronică aflată în baza de date).

Art.5 Prezenta dispoziție poate E contestată conform prevederilor Legii nr. 554/2004 – Legea contenciosului administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Art.6 Compartimentul proceduri administrative, relația cu Consiliul local din cadrul Direcției juridice, administrație publică locală din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia va duce la îndeplinire sarcinile din prezenta dispoziție.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Știri recente din categoria Politică Administrație

Politică Administrație

Finanțare europeană pentru dotarea ambulatoriului integrat al Spitalului Municipal Sebeș: Câți bani vin pentru investițiile necesare

Lucian Daramus

Publicat

în

Finanțare europeană pentru dotarea ambulatoriului integrat al Spitalului Municipal Sebeș: Câți bani vin pentru investițiile necesare Primăria Sebeș a obținut o nouă finanțare nerambursabilă europeană, în valoare de 14.583.059,67 lei, pentru proiectul „Dotarea ambulatoriului integrat al Spitalului Municipal Sebeș”, în cadrul apelului de proiecte „Investiții în infrastructura publică a ambulatoriilor unităților sanitare/structurilor sanitare publice – […]

Citește mai mult

Politică Administrație

FOTO | Primii kilometri de asfalt pe „vechiul drum al Pianului”: Lucrare realizată în cadrul Programului „Anghel Saligny”

Lucian Daramus

Publicat

în

FOTO | Primii kilometri de asfalt pe „vechiul drum al Pianului”: Lucrare realizată în cadrul Programului „Anghel Saligny” Consiliul Judeţean Alba a demarat, în luna septembrie 2024, lucrările de modernizare pe DJ 704A – „Vechiul drum al Pianului”. Preşedintele Consiliului Județean Alba, Ion Dumitrel, şi vicepreşedintele Marius Haţegan au fost prezenţi, luni, 7 aprilie 2025, […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Copyright © 2004 - 2025 Ziarul Unirea