Un „crâmpei” din autostrada Transilvania, în lungime de 3,5 km, nu poate fi utilizat din cauza lipsei legăturilor de la capete
Ministerul Transporturilor, prin Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, ar trebui să inaugureze un „crâmpei” din autostrada Transilvania, În lungime de 3,5 km, porțiunea nu poate fi utilizată din cauza lipsei legăturilor de la capete.
Conform datelor Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, o porţiune din autostrada Transilvania, în lungime de circa 3,5 km este finalizată, dar nu poate fi utilizată. Autostrada Braşov – Borş, Tronson Ogra – Câmpia Turzii Lot 1, în lungime de 3,6 km, în valoare de circa 55, 78 milioane lei,construit de asocierea SC Geiger Transilvania SRL & WILHELM, GEIGER GmbH & Co.KG a fost finalizată în cursul acestei luni. Cei 3,6 km de autostradă nu se pot utiliza din cauza lipsei legăturilor de la capete.
Dacă asocierea Strabag-Straco finalizează lotul 2 de autostradă, în lungime de circa 10,5 km, CNAIR poate deschide traficul pe toată porţiunea de aproximativ 14 km de şosea la patru benzi.
Până la sfârşitul acestui an, CNAIR dechide traficul pe ultimii 6,5 km din autostrada Bucureşti-Ploieşti. Potrivit CNAIR, tot până la finele acestui an, s-ar putea inaugura si loturile 3 şi 4 din autostrada Lugoj-Deva.
Sursa: capital.ro
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Actualitate
Branșarea la curent în 2025: ANRE anunță eliminarea unui document-cheie pentru racordarea la energie
Branșarea la curent în 2025: ANRE anunță eliminarea unui document-cheie pentru racordarea la energie Birocrația în domeniul energiei ar putea fi simplificată radical, autoritățiel analizând eliminarea Avizului Tehnic de Racordare (ATR), un document considerat până acum esențial pentru accesul la rețea. Potrivit președintelui ANRE, George Niculescu, măsura ar putea reduce termenele și facilita conectarea atât […]