„Trenul fără naș”: Un șef de tren CFR, „uitat” în gara Buşteni. Garnitura a plecat fără el şi fără mai mulţi călători. Mecanicul şi-a dat seama abia în staţia următoare
„Trenul fără naș”: Un șef de tren CFR, „uitat” în gara Buşteni. Garnitura a plecat fără el şi fără mai mulţi călători. Mecanicul şi-a dat seama abia în staţia următoare
Un șef de tren al CFR Călători a trăit o experiență neobișnuită în urmă cu două zile pe Valea Prahovei, fiind uitat, împreună cu alți călători, pe peronul gării din Bușteni.
Incidentul s-a petrecut miercuri după-amiază, când trenul Regio 16003 al operatorului feroviar de stat a plecat din Gara de Nord din București cu destinația Brașov, unde ar fi trebuit să ajungă la ora 16:00, arată publicația online Club Feroviar.
În jurul orei 15:15, în stația Bușteni, șeful de tren s-a prezentat la Biroul de Mișcare pentru a raporta că garnitura a fost expediată din stație fără ca el să transmită semnalul „gata de plecare”. Conform relatărilor unor surse din cadrul operatorului de stat pe peron au rămas atât călători, care nu au apucat să se urce în tren, cât și angajatul feroviar.
Între timp, trenul ajunsese deja în gara Azuga, însă nu putea continua călătoria conform normelor feroviare care interzic circulația în lipsa șefului de tren. Angajatul CFR a apelat la o soluție inedită: a luat trenul Regio 10023 al operatorului privat Transferoviar Călători, care venea din urmă, cu aceeași destinație.
„Cu acest tren a ajuns la Azuga, unde s-a suit în garnitura de stat, care și-a continuat parcursul cu 13 minute întârziere”, precizează sursele citate. Potrivit datelor publice ale Companiei Naționale de Căi Ferate CFR SA, trenul Regio 16003 al CFR Călători a ajuns la destinația finală, Brașov, cu o întârziere totală de 19 minute față de programul stabilit.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Actualitate
Bogdan Glăvan: România a fost guvernată precum tarlaua personală a vătafilor ex-comuniști
Bogdan Glăvan: România a fost guvernată precum tarlaua personală a vătafilor ex-comuniști Profesorul de economie Bogdan Glăvan explică într-o postar recentă în mediul online de ce România a ajuns să fie la coada clasamentului mondial când vine vorba de raportul dintre oamenii care lucrează și populație. ”Statul eșuat într-o poză: România este la coada clasamentului […]
Carduri de energie 2025 | Ministrul Energiei: „După 1 iulie românii vulnerabili trebuie și vor fi protejați. Facturile nu vor exploda, nu vor bubui”
Carduri de energie 2025 | Ministrul Energiei: „După 1 iulie românii vulnerabili trebuie și vor fi protejați. Facturile nu vor exploda, nu vor bubui” Românii vulnerabili trebuie și vor fi protejați după 1 iulie, în contextul liberalizării pieței de energie, iar facturile nu vor exploda, nu vor bubui, a scris joi, 29 mai 2025, pe […]
Schimbări importante la ITP! Reguli mai dure în toată Uniunea Europeană din 2026. Ce trebuie să știe toți șoferii din România
Schimbări importante la ITP! Reguli mai dure în toată Uniunea Europeană din 2026. Ce trebuie să știe toți șoferii din România Uniunea Europeană dorește să implementeze din 2026 reguli mai stricte pentru Inspecția Tehnică Periodică (ITP), care se vor aplica și în România. Scopul este acela de a reduce accidentele, poluarea și fraudele legate de […]