Telefoane cu… toane la UPC!
Pe vremea comuniştilor nu puteai să te plângi de niciun serviciu, că nu existau alternative. Ce primeai, aia primeai şi nu mai comentai. Azi există alternative, dar, cu toate acestea, sunt unele firme care se comportă în ceea ce priveşte furnizarea serviciilor lor ca şi cum ar fi unice şi de neînlocuit. O astfel de firmă cu prestaţie de tip comunistoid este, se pare, UPC. Pe toate site-urile este o avalanşă de acuze, lamentaţii şi atacuri directe la adresa acestei firme, căreia i se impută o foarte proastă calitate a serviciilor. De pildă faptul că la UPC gratuitatea costă, căci pentru lunile „cadou”, un client UPC care a trecut pe serviciul de televiziune digitală tot a trebuit să plătească 19 lei lunar, pe cablu, adică pentru vechiul abonament analogic, la care renunţase. Atunci cum e gratuit? Un alt client sună de 4-5 ori pe zi ca să reclame calitatea proastă a serviciilor (cică ba pica netul, ba mediabox-ul se „updata” din 5 în 5 minute) şi sătul de toate astea, cu o factură mult umflată la telefonul mobil (că pe cel fix nu putea suna cu modemul desincronizat) reziliază contractul şi îi cheamă pe băieţii de la UPC să-şi ia „jucărelele”. Dar în luna următoare se trezeşte cu o factură la telefonul fix (pe care nu-l folosise!) de 1.064 de lei! Altă gogoriţă i se întâmplă chiar unui coleg de-al nostru, care reclamă o defecţiune accidentală şi i se recomandă să aştepte vreo 5-6 zile, că se remediază. Şi nu e singurul în acest caz, căci problemele tehnice ivite în timpul săptămânii se rezolvă în minumum… 72 de ore. Culmea este că dacă ai de la UPC trei servicii, respectiv telefonie, internet şi cablu, atunci când pică un serviciu… pică toate. Na! Mai fă reclamaţie telefonic dacă poţi!
Mie nu mi-a prea venit să cred cele de mai sus, pentru că eu nu am avut probleme şi mi-am închipuit că e ceva accidental. Dar „cireaşa de pe tort” a pus-o recent o doamnă (domnişoară!?), O.L., (cod client UPC 2241581), care ne-a adus la cunoştinţă o situaţie ce ar părea de-a dreptul rizibilă, dacă nu ar fi generatoare de stres. Iată ce ne declară O.L.: „În data de 29 octombrie 2010 am făcut o cerere telefonică de suspendare temporară a serviciilor companiei, deoarece plecam din localitate. Nu mi s-a permis înaintarea unei cereri scrise, deşi m-am deplasat la sediul societăţii. Cererea de suspendare a fost făcută pentru o perioadă de un an, dar UPC a considerat că aceasta a fost făcută doar pentru o perioadă de 6 luni şi, prin urmare, începând cu data de 1 mai 2011 UPC a început să-mi emită facturi în lipsă! La întoarcere am găsit aceste facturi, deşi nu beneficiasem de serviciile companiei. În aceste condiţii, fireşte, pentru soluţionarea neînţelegerii, am solicitat punerea la dispoziţie a unei copii a înregistrării convorbirii privind cererea de suspendare temporară. Răspunsul pe care l-am primit a fost negativ. UPC România SRL nu pune la dispoziţia clienţilor astfel de informaţii (secret de stat?), decât în instanţă. Tot telefonic, am procedat la denunţarea unilaterală a contractului, dar UPC continuă să emită facturi şi să aplice penalizări pe numele subsemnatei…”
Sigur că toate cele de mai sus te pot duce cu gândul şi la nişte atacuri mediatice concertate asupra UPC, dar numărul celor ce bombardează site-urile şi redacţiile cu astfel de plângeri este foarte mare, de unde trag concluzia că nu iese fum fără foc şi că UPC trebuie să-şi revizuiască atitudinea faţă de clienţi.
Ioan HĂNŢULESCU
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Cultură Educație
MARȚI: SKEPSIS prezintă Domnul de Pourceaugnac, o comedie clasică, pe scena Casei de Cultură a Studenților din Alba Iulia
MARȚI: SKEPSIS prezintă Domnul de Pourceaugnac, o comedie clasică, pe scena Casei de Cultură a Studenților din Alba Iulia Marți, 26 noiembrie 2024, de la ora 19.00, sunteți invitați la Casa de Cultură a Studenților Alba Iulia, la spectacolul Domnul de Pourceaugnac, după Moliere, o comedie clasică din repertoriul SKEPSIS. Domnul de Pourceugnac este un […]
Secțiune Articole Similare
-
Opinii - Comentariiacum 5 zile
21 noiembrie: Intrarea Maicii Domnului în Biserică. Ovidenia, prima sărbătoare de la începutul Postului Crăciunului
-
Sportacum 4 zile
Sâmbătă, CIL Blaj – Metalurgistul Cugir, ultimul derby „de Alba” al anului | Vineri, pe „Cetate”, CSM Unirea – meci în nocturnă, CSU Alba Iulia, deplasare la Dej
-
Opinii - Comentariiacum 4 zile
21 noiembrie, Ziua Mondială a Salutului. Cel mai popular cuvânt de salut este „Hello”
-
Sportacum 2 zile
CIL Blaj – Metalurgistul Cugir 2-2 (0-0) | Ultimul derby „de Alba” al anului, nedecis
-
Opinii - Comentariiacum 4 zile
21 Noiembrie: Intrarea Maicii Domnului în Biserică. Tradiţii şi superstiţii de Sărbătoarea Luminii
-
Opinii - Comentariiacum 2 zile
23 noiembrie 1940: România a semnat aderarea la Pactul Tripartit, alături de Germania, Italia și Japonia. Ce se urmărea prin acest act