STP Alba Iulia participă la campania ”Creștem cu transportul public” la o dimensiune globală
Campania ”Creștem cu transportul public” a luat o dimensiune globală pe măsură ce orașe din toată lumea și-au unit vocea pentru a cere un transport public mai extins și mai bun, cu scopul de a face orașele locuri mai potrivite pentru muncă și traiul de zi cu zi.
Asociația Internațională pentru Transport Public – UITP, al cărei membru este și STP Alba Iulia încă din 2007, își încurajează membrii din 92 de țări să se alăture mișcării ”Împreună pentru creșterea transportului public”. Campania va avea ca vârf de expunere Săptămâna Europeană a Mobilității (16-22 septembrie); operatorii de transport public (de pe tot globul) care au aderat la campanie, vor amplasa în autobuze, stații de autobuz, autogări și pe propriile siteuri mesajul ”Creștere”, ca o trimitere directă la necesitatea extinderii rolului social al acestui serviciu și la importanța sa.
“Faptul că atât de multe orașe participă la această mișcare este încurajator” a spus secretarul general al UITP, Alain Flausch.”Prin această campanie dorim să trimitem un mesaj puternic atât politicienilor care iau decizii în acest domeniu, cât și cetățenilor, acela că transportul public joacă un rol cheie în atingerea unei creșteri durabile, coeziunea social și protecția mediului”.
Orașele participante/regiuni înscrise până acum în campanie: Abu Dhabi (DOT), Alba Iulia (STP), Bangkok (BMCL), Belgrad, Bruxelles (STIB), Budapest (BKK), Cagliari (CTM), Catalonia (FGC), Chennai (CMRL), Cork (Bus Eireann), Doha (Mowasalat), Dubai (RTA), Dublin (Bus Eireann), Flandra (De Lijn), Galway (Bus Eireann), Gauteng (Gautrain), Gdynia (ZKM), Hanovra (ÜSTRA), Izmir (ESHOT), Lazio (Cotral), Limerick (Bus Eireann), Linz (Linz Linien GmbH), Lisabona (Carris/Metro), Londra (TfL), Madrid (CTRM), Mashhad (Musroc), Milano (ATM), Montreal (STM, AMT), New Delhi (DIMTS), Paris (RATP Group), Samsun (Samulas Light Rail System), Sibiu (Tursib), Sligo (Bus Eireann), Viena (Wiener Linien), Wallonia (TEC), Varșovia (MZA, Warsaw Metro), Waterford (Bus Eireann). Din România, la campanie participă și Club Metropolitan – Asociaţia pentru Mobilitate Metropolitană.
Mai multe detalii despre orașele participante vor fi făcute publice în săptămânile care urmează și în cadrul unei conferințe de presă care se va desfășura în data de 18 septembrie la Bruxelles, unde se vor anunța rezultatele finale.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Actualitate
TURISM 2025 | România pe ultimul loc în Europa la numărul de turiști străini. Piața turistică internațională din țara noastră pe cale de dispariție
TURISM 2025 | România pe ultimul loc în Europa la numărul de turiști străini. Piața turistică internațională din țara noastră pe cale de dispariție România a fost surclasată pe piața turistică internațională de toate țările europene, inclusiv Albania și Bulgaria, privind numărul de turiști străini care ne-au vizitat. Există riscul ca cei care încă mai […]
Dezechilibru financiar în Sistemul Național de Sănătate. Bani mulți pentru salarii, aproape nimic pentru servicii medicale către asigurați
Dezechilibru financiar în Sistemul Național de Sănătate. Bani mulți pentru salarii, aproape nimic pentru servicii medicale către asigurați Potrivit unui studiu făcut de Academia de Studii Economie din Bucureşti şi Reţeaua de Sănătate Regina Maria legat de performanța economică și operaționale în sistemul de sănătate se arată că banii din sănătate merg pe salarii indiferent […]
Tichetul de masă, un beneficiu extrasalarial vital pentru mulți salariați din România. Ne aliniem la standardele vestice sau mai avem de recuperat?
Tichetul de masă, un beneficiu extrasalarial vital pentru mulți salariați din România. Ne aliniem la standardele vestice sau mai avem de recuperat? Beneficiul extrasalarial sub formă de tichete de masă este tot mai utilizat în Europa. În România, într-o perioadă marcată de inflaţie, presiuni pe piaţa muncii şi nevoia de a motiva angajaţii fără a […]